پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود تصاویر وکتور آیکون های متنوع - Icons Collection 12
نوشته شده در چهار شنبه 24 خرداد 1394
بازدید : 563
نویسنده : آرش حسین زاده
دانلود تصاویر وکتور آیکون های متنوع - Icons Collection 12

در این مجموعه شاهد 25 تصویر وکتور از آیکون های متنوع می باشید که با فرمت های EPS و JPG بر روی سایت قرار گرفته است. این مجموعه مورد استفاده طراحان رابط کاربری، طراحان وب سایت، طراحان نرم افزاری می تواند واقع شود.


:: موضوعات مرتبط: ابزار فوتوشاپ , براش ها , ,



بازدید : 563
نویسنده : آرش حسین زاده
دانلود تمامی آلبوم های رودریگو و گابریلا - Rodrigo y Gabriela Discography

گروه موسیقی رودریگو و گابریلا (Rodrigo y Gabriela) یک گروه دو نفره مکزیکی در سبک های فلامنکو و راک است که اغلب به صورت دوئت گیتار می باشد.آنها در حال حاضر در مکزیکو سییتی ساکن هستند.این گروه تا کنون چندین آلبوم و چند آلبوم زنده منتشر کرده اند.یکی از همکاری های این گروه دو نفره در سال 2011 با آهنگساز مشهور موسیقی فیلم هانس زیمر در فیلم دزدان دریایی کارائیب بوده است. در مجموعه حاضر سعی شده تمامی آلبوم های منتشر شده توسط این گروه گردآوری شود.


:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , اهنگ پاپ , ,



بازدید : 402
نویسنده : آرش حسین زاده
دانلود ImTOO iPhone Transfer Plus v5.7.3 Build 20150526 - نرم افزار مدیریت گوشی های آیفون

آیفون (iPhone)‏ یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷ توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد. آیفون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید home برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحهٔ حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل iOS، را اجرا کرد. سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و iOS نام دارد. آیفون از مرورگر وب سافاری - مرورگر اصلی اپل - بهره می‌گیرد. هم اکنون در ایران آیفون یکی از گوش های محبوب در بین مردم به شمار می رود.
ImTOO iPhone Transfer Plus یک ابزار بسیار کارآمد و مفید به منظور مدیریت گوشی های آیفون می باشد، که با استفاده از آن می توانید انواع فایل های مختلف از جمله جمله موسیقی، فیلم، تصاویر،کتاب ها، و ... را میان گوشی های آیفون و کامپیوتر رد و بدل کنید. همچنین این نرم افزار به عنوان یک مبدل قدرتمند قادر است تا فایل ها درون دیسک های Blu-ray/DVD/video را به فرمت های قابل پخش در آیفون تبدیل نماید. علاوه بر این شما قادر هستید از پیامک ها و دفترچه تلفن خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در هنگام حذف شدن ناگهانی آن ها بتوانید آن ها را دوباره به گوشی خود بازگردانید. یکی از کاربردهای این نرم افزار آن است که گوشی آیفون شما تبدیل به یک هارد دیسک قابل حمل خواهد شد، زیرا به راحتی می توانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات آن را مورد استفاده قرار دهید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,



بازدید : 398
نویسنده : آرش حسین زاده

mSecure-Password-Manager

برنامه مدیریت پسورد mSecure Password Manager را میتوان یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن های اندرویدی در زمینه مدیریت رمز عبور دانست. این برنامه دارای محبوبیت خاصی است و توانسته هزاران کاربر را جذب خود کند. با برنامه مدیریت پسورد mSecure شما میتوانید تمامی رمز های کیف پول دیجیتال (کارت) و دیگر اطلاعات محرمانه را بصورت امن نگه داری کرده و در مواقع لازم از آن ها استفاده کنید. این برنامه از الگوریتم رمز گذاری Blowfish 256bit بهره میبرد که از سطوح امنیتی بسیار بالایی برخوردار است. همگام سازی خودکار با فضای ابری دراپ باکس و رمز عبورهای وای فای از ویژگی های این برنامه است همچنین این برنامه بصورت خودکار با مرورگر شما ادغام شده و تمای رمزها و اطلاعات محرمانه شما را برای استفاده مجدد ذخیره میکند.
ویژگی های نرم افزار مدیریت پسورد ( رمز عبور ) اندروید mSecure Password Manager :

– محیط کاربری گرافیکی و کاربرپسند
– مرتب سازی اطلاعات بر اساس نام، نوع و تاریخ تغییر
– رمزگذاری Blowfish 256bit نشکن


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,



بازدید : 343
نویسنده : آرش حسین زاده

SwiftKey-Keyboard-Emoji

SwiftKey Keyboard + Emoji یک برنامه کیبورد ( صفحه کلید ) رایگان برای گوشی های اندروید است که توسط میلیون ها کاربر دانلود شده و توانسته امتیاز 4.5 را در گوگل پلی بخود اختصاص دهید. این کیبورد هوشمند میتواند جایگزین مناسبی برای کیبورد اصلی گوشی و یا تبلت باشد چراکه با ویژگی های مختلف میتواند نیازهای شما را در تایپ و چت کردن کردن سریع برطرف کند. بیش از 800 شکلک مختلف در سبک های گوناگون در این صفحه کلید وجود دارد که برای نشان دادن حالت های خود میتوانید از آن ها استفاده کنید. 30 تم برای زیباسازی در نظر گرفته شده که تعداد بیشتر را میتوانید از فروشگاه SwiftKey دانلود کنید. قابلیت هایی همچون لغت نامه به شما کلمات را پیشنهاد میدهند که در تایپ سریع بسیار تاثیر گذار است. از قابلیت های دیگر اپلیکیشن SwiftKey Keyboard + Emoji میتوان به همگام سازی سبک نگارش با دستگاه های دیگر توسط حساب ابری و یا پیش بینی کلمات از جیمیل، فیس بوک، توییتر و… اشاره کرد.
ویژگی های صفحه کلید اندروید SwiftKey Keyboard + Emoji:

– وجود تم های مختلف جهت زیباسازی
– 800 شکلک مختلف


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , تم اندروید , ,



دانلود Windows Repair v3.2.2 - نرم افزار ترمیم ویندوز
نوشته شده در چهار شنبه 25 خرداد 1394
بازدید : 533
نویسنده : آرش حسین زاده
دانلود Windows Repair v3.2.2 - نرم افزار ترمیم ویندوز

بدافزارها، ویروس ها و نصب برخی از نرم افزارها با تغییر تنظیمات پیش فرض ویندوز، ممکن است باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شما شوند.
Windows Repair نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا اکثر مشکلات شناخته شده ویندوز خود مانند خطاهای رجیستری، مجوز های دسترسی فایل و همچنین مسائل مربوط اینترنت اکسپلورر، بروز رسانی ویندوز، فایروال ویندوز و ... را برطرف کنید. علاوه براین با به کارگیری این برنامه مفید می توانید تنظیمات پیش فرض ویندوز خود را بازگردانید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,



دانلود Camera FV-5 - نرم افزار موبایل عکاسی حرفه ای
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394
بازدید : 417
نویسنده : آرش حسین زاده
دانلود Camera FV-5 - نرم افزار موبایل عکاسی حرفه ای

 

(94/3/20) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2.70

شما با یک نرم افزار فوق العاده حرفه ای برای افزایش کیفیت تصویر برداری برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید. اگر به دنبال برنامه ای مناسب و حرفه ای برای بالا بردن کیفیت عکس های گرفته شده توسط گوشی خود هستید این برنامه نیاز شما را برطرف می کند. برنامه با ارائه کیفیت و تصاویر خارق العاده می تواند به شما کمک کند تا همانند یک عکاس حرفه ای عکس هایی با کیفیت تهیه نمایید. همچنین نرم افزار در مصرف باتری بسیار صرفه جویی می کند و می توانید با استفاده از آن مدت بیشتری فیلم برداری و تصویر برداری کنید.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,



بازدید : 376
نویسنده : آرش حسین زاده

Offline-Explorer

Offline Explorer نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه  عکسهای Online، انجمن‌ها و …. از گسترده ترین و متنوع ترین سایتهای پشتیبانی شده. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش‌ها، اسکریپت‌ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار است.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ,



RescuePRO Deluxe 5.2.5.3بازیابی فایل های از دست رفته
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394
بازدید : 332
نویسنده : آرش حسین زاده

RescuePRO

RescuePRO Deluxe ۵.۲.۵.۳ نرم افزاریست که به منظور بازیابی فایل‌های صوتی و ویدئویی و به طور کلی فایل‌های مفقود شده شما طراحی و ارائه شده است.در این نرم افزار شما توانایی مشخص کردن مسیر اسکن اطلاعات را ندارید و به همین منظور باید ابتدا فایل‌های IMG که در بخش Raw disk image‌ها ذخیره می‌شود را آپلود نمایید.در پایان این فرایند لیستی از اطلاعات اسکن و فایل‌های بازیابی شده در اختیارتان قرار داده میشود. با کمک گرفتن از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا بک آپ‌هایی را انجام دهید که توانایی ذخیره شدن در فرمت IMG file را دارد.از دیگر توانایی‌های نرم افزار RescuePRO Deluxe این است که قادر به پاکسازی اطلاعات می‌باشد ، به نحوی که قدرتمند ترین نرم افزارهای بازیابی اطلاات نیز توانایی بازگرداندن آن اطلاعات را نداشته باشند.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,



Accessory Software Share Stuff 1.6 – اشتراک گذاری عکس
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394
بازدید : 560
نویسنده : آرش حسین زاده

Accessory-Software-Share-Stuff

Accessory Software Share Stuff 1.6 برنامه ای جالب و کاربردی در زمینه ی به اشتراک گذاشتن عکس با Google Photo و flickr می‌باشدو با استفاده از این برنامه امکان آپلود رسانه‌هایتان را  به یوتیوب،آپلود و دانلود عکس‌ها به همراه توصیف، برچسب‌ها و مکان‌های بین به Share Stuff و Google Photos و یا Yahoo flickr را خواهید داشت. Share Stuff قابلیت اپلود فایل‌های چند رسانه را به اکانت  یوتیوب تان به همراه شرح و رتبه یندی  ارسال می‌شود. یکی از قابلیت‌های اصلی این برنامه ارائه یک راه آسان برای انتقال آلبوم‌های عکس، به همراه توصیفات انها، از Photo Snap و File Viewer Express به خدمات عکس ان لاین Google Photos و فلیکر یاهو می‌باشد. اطلاعات همچون توضیحات عکس، برچسب‌ها، و مکان‌های انها، می‌توان از طریق Share Stuff بدون طور مستقیم از طریق خدمات وب سایت به روز نمود. این  ویزگی به شما امکان  حرکت سریع بین عکس و آلبوم‌های عکس مختلف را می‌دهد. Accessory Software Share Stuff برنامه ای است که  یک رابط سریع و آسان را در اختیارتان به منظور  انتخاب و ذخیره ی عکس‌های تان درخدمات ابر گوگل و  یاهو قرار می‌دهد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,



دانلود Final Draft 9.0.6 Build 179 نرم افزار فیلم نامه نویسی
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394
بازدید : 581
نویسنده : آرش حسین زاده

Final-Draft

برنامه Final Draft یکی از بهترین برنامه های کمکی برای فیلم نامه نویسان بوده است که در نسخه 9 کیفیتش ارتقا یافته است. در این نسخه روش های جدیدی برای مدیریت نوشته ها ایجاد شده که در گذشته دغدغه بسیاری از نویسنده ها بوده است، البته نباید تعجب کرد چرا که این اولین بار نیست که Final Draft به دنبال رفع مشکلات فیلمنامه نویسان بوده است.
این برنامه توسط چندین نویسنده مشهور در جهان استفاده می شود و تمامی استاندارد های فیلم نامه نویسی در آن رعایت شده است.
برخی از ویژگی های Final Draft :

– پرفروشترین نرم افزار فیلم نامه نویسی در جهان
– خواندن فیلم نامه با صدای کامپیوتر
– بیش از 100 فیلم نامه نمونه تلویزیونی، تئاتری و سینمایی
– امکان نصب و استفاده در ویندوز، مکینتاش و آیپد


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مالتی مدیا , ,



جنگ های مدرن – War Inc: Nations Fury v1.122 (آندروید – Android)
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394
بازدید : 429
نویسنده : آرش حسین زاده

جنگ های مدرن – War Inc: Nations Fury v1.122 Android Game

| دانلود بازی جنگ های مدرن – War Inc: Nations Fury v1.122 برای موبایل آندروید با لینک مستقیم |

| دانلود فایل نصبی + دیتا بازی War Inc: Nations Fury |

| نسخه اندروید مورد نیاز: ۲.۳.۳ و بالاتر |

 

p

 

 

توضیحات بازی : War Inc: Nations Fury یک بازی پرطرفدار و گرافیکی در سبک بازی هایااستراتژیکی از استودیوی بازیسازی Mindstorm Studios مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان عرضه گردیده و با بیش از ۱ میلیون بازیکن از سرار جهان از برترین و محبوب ترین بازی های استراتژی آنلاین به شمار می رود. در این بازی شما به عنوان یک بازیکن می بایستی که مدیریت و رهبری نیروهایی قدرتمند را بر عهده بگیرید و با ساخت برج های قدرتمند از امپراطوری خود محافظت و از طرفی با ایجاد نیروی نظامی پیشرفته به دشمنان ک بازیکنان واقعی سراسر جهان هستند بتازید و همه ی ان ها را نیست و نابود کنید و به همه ثابت کنید که رئیس بازی فوق شما هستید! اگر دوست دارید یکی از بهترین و مدرن ترین بازی های استراتژی اندرویدی را تجربه کنید پس بازی War Inc – Modern World Combat را از دست ندهید و همین الان ساخت ارتشی از تک تیر اندازها، واکرها و … را بر عهده بگیرید و با شکست دادن دشمنان به جمع اوری امتیاز برای افزایش شکوه و جلال خود بپردازید!

 


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,



دانلود بازی RIDE – نسخه فشرده و کامل
نوشته شده در سه شنبه 19 خرداد 1394
بازدید : 467
نویسنده : آرش حسین زاده

RIDE repack (1)

عنوان : RIDE | سبک : Racing, Simulation, Sports
سازنده : Milestone S.r.l. | ناشر : Milestone S.r.l.  | تاریخ انتشار : ۲۷ Mar, 2015

نسخه فشرده شامل:

CrackFix | DLCs | DATAPack

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,



بازدید : 389
نویسنده : آرش حسین زاده

با برنامه Connectify Pro به راحتی هر چه تمام تر می توانید از نرم افزارهای روتر استفاده کنید، این نرم افزار تحت سیستم عامل ویندوز ساخت و پرداخته شده است. کاربران این نرم افزار کارآمد میتوانند از شبکه های بی سیم به صورت ایمن هر نوع اتصال به اینترنت به طور مثال: مودم های کابلی، کارت های سلولی، حتی یک شبکه Wi-Fi دیگر که اینترنت خود را از آن میگیرید میتوانید به صورت Wi-Fi با دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها و سیستم های بازی را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارند.

 

Connectify%20Hotspot%202015.0.5.34877 نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت Connectify Hotspot 2015.0.5.34877

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 379
نویسنده : آرش حسین زاده

۱۹۴۲ Pacific Front بازی جدید در سبک استراتژیک برای اندروید است . این بازی در جنگ جهانی دوم رخ میدهد و شما باید نیرو های زمینی ، هوایی و … را به سمت دشمن بفرستید و آن ها را نابود کنید البته فراموش نکنید که پیروزی بدون داشتن استراتژی قوی امکان پذیر نمیباشد ! ویژگی های این بازی انواع سلاح های مختلف ، امکان ارتقاء سلاح ها ، قابلیت بازی کردن به صورت چند نفره ، گرافیک اچ دی و گیم پلی عالی و … میباشد . این بازی محصول استدیو HandyGames است و لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

1942 Pacific Front v1.1.3 بازی استراتژیک جنگی 1942 Pacific Front Premium v1.1.3 مخصوص اندروید


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,



نرم افزار آهنگ سازی FL Studio Producer Edition 12.0.2
نوشته شده در سه شنبه 19 خرداد 1394
بازدید : 433
نویسنده : آرش حسین زاده

امروزه اگر نگاهى به دور و اطراف خود بیاندازید، تأثیر غیرقابل انکار کامپیوتر و نفوذ آن را در زمینه‌هاى مختلف مشاهده خواهید کرد. اکنون دیگر حتى یک کاربر عادى خانگى مى‌تواند کارهایى را مانند ساخت و ویرایش صدا و تصویر انجام دهد که در گذشته انجام آن‌ها نیازمند امکانات، ابزار و دانش خاصى بوده است. FL Studio یکی از معروف ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های آهنگ سازی و ساخت موسیقی است . این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات متعدد برای کاربران و همچنین ابزارهای پیشرفته کمک شایانی در زمینه آهنگ سازی می نمایند. این استودیوی موسیقی به جهت ویژگی های خود و در بسیاری از موارد، با ویژگی های نوآورانه خود، در لیست استودیوهای حرفه ای موسیقی قرار می گیرد. همچنین این نرم افزار در طی سالیان دراز موفق به دریافت جایزه های معتبر گردیده و از آن به عنوان برترین های صنعت موسیقی یاد می گردد.

 

FL%20Studio%2012.0.2 نرم افزار آهنگ سازی FL Studio Producer Edition 12.0.2


:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , ,



نرم افزار مقابله با هک شدن UnHackMe 7.75
نوشته شده در سه شنبه 19 خرداد 1394
بازدید : 339
نویسنده : آرش حسین زاده

همانطور که نرم افزار های ضد جاسوسی و ضد هک همه روزه در حال افزایش هستند، هکر ها نیز ابزار های جدیدی برای ورود و جاسوسی در رایانه قربانی های خود میسازند. روت کیت ها به اصطلاح انگلیسی Rootkit نسل جدیدی از تروجان ها هستند، UnHackMe نام اولین نرم افزار مقابله با ویروس Rootkit می باشد . این نرم افزار امروزه برای کامپیوتر شما نیازی ضروری است ! Rootkit ها نوع جدیدی از تروجان ها هستند که دسترسی کامل به یک کامپیوتر یا شبکه را به وجود میاورند و هکر ها تمامی امکانات ادمین ویندوز را در اختیار میگیرند . این نرم افزار توانایی مقابله با این ویروس و پاک کردن آن را دارد. همراه داشتن این نرم افزار با یک آنتی ویروس قوی می تواند امنیت شما را در مقابل هر بد افزار جاسوسی و خصوصا روت کیت ها تضمین نماید زیرا روت کیت ها علاوه بر رایانه ی شما قادرند اطلاعات شبکه ها را نیز مورد جاسوسی و دزدی قرار دهند.

 

UnHackMe%207.75%20Build%20475 نرم افزار مقابله با هک شدن UnHackMe 7.75


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,



بازدید : 344
نویسنده : آرش حسین زاده

بسیاری از ویروس کش های موجود تنها در یافتن ویروس قدرت دارند و در شناسایی و کشف نرم افزار های مخربی که امروزه بسیار فراگیر شده اند چندان قدرتمند عمل نمی کنند .Emsisoft Anti-Malware نام نرم افزاری امنیتی و آنتی ویروس جدید از شرکت Emsisoft می باشد . این نرم افزار علاوه بر اینکه یک ویروس کش است ، یک فایروال و در عین حال نرم افزاری مناسب برای نابودی سایر نرم افزار های مخرب و ناشناس و کرمهای اینترنتی نیز می باشد . از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به نابود کردن انواع تروجان ها ، Worm ها ، Spyware ها ، bot ها ، keylogger ها و… نام برد .

 

Emsisoft%20Anti Malware%2010.0.0.5366 نرم افزار حفاظت سیستم از بد افزار ها Emsisoft Anti Malware 10.0.0.5366


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,



بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید
نوشته شده در سه شنبه 19 خرداد 1394
بازدید : 370
نویسنده : آرش حسین زاده

امروز براتون یکی از متفاوت ترین بازی های اندروید رو قرار داده ایم . شعار بازی بسیار ساده است : ” آرام باشید و ارتباط دو رگ را با هم حفظ کنید . ” اما گیم پلی این بازی به همین سادگی ها نیست ! این بازی یکی از خلاقانه ترین بازی های عرضه شده در این زمینه ست و واقعا میتونه ساعت های زیادی شما رو سرگرم کند . گیم پلی مبتکرانه در عین سادگی ، موزیک زیبا و فریبنده ، گرافیک و طراحی چشم نواز ، همه و همه باعث دوچندان شدن لذت این بازی فوق العاده شده اند .Achievement ها مختلف بازی در گیم سنتر ، گیم پلی بی نقص و خلاقانه ، سازگاری کامل با گیم سنتر و رده بندی های مختلف ، از دیگر وِیژگی های این بازیست . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Duet v3.2 بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,



آمدم
نوشته شده در سه شنبه 19 خرداد 1394
بازدید : 256
نویسنده : آرش حسین زاده

آمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدمآمدم