پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود بازی Wallace & Gromit in Project Zoo برای PC و PS2
نوشته شده در یک شنبه 15 شهريور 1393
بازدید : 7219
نویسنده : آرش حسین زاده

اولین بازی ویدیویی است که از شخصیت محبوب کمپانی انیمیشن سازی Animations یعنی Wallace & Gromit استفاده کرده. این بازی توسط کمپانی Frontier Developments برای پلتفرم های مختلفی چون PlayStation 2, Xbox, GameCube و Microsoft Windows در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. سبک بازی پلتفرمر است و از یک گرافیک کارتونی سه بعدی استفاده میکند.

WALLACE GROMIT IN PROJECT ZOO دانلود بازی Wallace & Gromit in Project Zoo برای PC و PS2

خلاصه داستان Wallace & Gromit in Project Zoo : پنگوئن اهریمنی ، همه بچه های حیوانات را در یک باغ وحش در زندان کرده  است، و حالا  والاس و گرومیت باید آنها را نجات دهند . عبور از دروازه ها و کار های اینچنینی و مدیریت بازی با گرومیت است ، و دریافت نکات مفید از والاس هم به شما کمک خواهد کرد . این و با مجموعه از از اختراعات به مصاف پنگوئن شرور خواهند رفت. این بازی از ۵ مرحله اکشن و هیجانی که شامل ۲۴ زیر مجموعه هستند ساخته شده ، در ادامه لینک دانلود و تصاویر بازی برای دو پلتفرم PC و PS2 قرار داده شده.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماجرایی , بازی کنسول , ps2 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Wallace & Gromit in Project Zoo برای PC و PS2 ,



دانلود بازی Naval Ops Warship Gunner برای PS2
نوشته شده در یک شنبه 9 شهريور 1393
بازدید : 1418
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی Naval Ops Warship Gunner یک بازی شبیه سازی در مورد جنگ های دریایی است که در آن شما میتوانید با طراحی کشتی و اسلحه های خود و یا عدم انجام این کار مستقیما به نبرد های دریایی بپردازید، در این بازی از سلاح های قدیمی جنگ جهانی دوم تا جدید ترین سلاح های روز وجود دارند و شما با استفاده از آنها میبایستی نیروی هوایی ، ارتباطات و کشتی های دشمن را در یک نبرد تمام عیار شکست دهید. همنین بازی از دو مد نرمال و جنگ جهانی دوم استفاده میکند که توسط شما انتخا خواهد شد در ادامه لینک دانلود و تصاویر این بازی ps2 قابل مشاهده است.


:: موضوعات مرتبط: بازی کنسول , ps2 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Naval Ops Warship Gunner برای PS2 ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد