پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود بازی Plague Inc Evolved
نوشته شده در یک شنبه 17 دی 1393
بازدید : 481
نویسنده : آرش حسین زاده

Plague Inc Evolved (1)

بازی Plague Inc Evolved یکی را بازی های شبیه ساز است. این بازی کمی ترسناک است. در این بازی بیماری های خطرناک در حال شیوع هستند. شما باید عوامل بیماری زا را آزاد کنید تا همه جا آلوده به این بیماری ها شود! باید باعث شوید تمام مردم


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: آپدیت بازی Plague Inc Evolvedبازیتریلر بازی Plague Inc Evolvedدانلود Plague Inc Evolvedدانلود بازی Plague Inc Evolvedدانلود بازی Plague Inc Evolved برای کامپیوتردانلود بازی استراتژیدانلود بازی استراتژی برای کامپیوتردانلور کرک بازی Plague Inc Evolvedنقد بازی Plague Inc Evolvedنقد فارسی بازی Plague Inc Evolvedکرک بازی Plague Inc Evolved ,



دانلود بازی حمله برای افتخار Rush for Glory
نوشته شده در یک شنبه 17 دی 1393
بازدید : 443
نویسنده : آرش حسین زاده

 

2434558 steamworkshop collection 1391619299 collection branding دانلود بازی حمله برای افتخار Rush for Glory

توضیحات: بازی حمله برای افتخار Rush for Glory یک بازی زیبای استراتژیک و البته ایرانی میباشد که بسیارخوب طراحی شده است. این بازی زیبا توسط کمپانی Parseh Game Studio ساخته شده است. شما در ابتدای بازی فقط چند ساختمان و سرباز در اختیاردارید و با لشگرکشی به یک سرزمین می توانید غنیمت خوبی دریافت کنید. طبق معمول مراحل اول برای آموزش هستند. پس این آموزش های اولیه را در بازی Rush for Glory به خوبی فرا بگیرید تا در نهایت بتوانید بر روی پای خودتان بیاستید و مستقل باشید. دور منطقه ای که در اختیارتان دارید، ساختمان های دفاعی را به همراه سربازانی قرار دهید تا کسی نتواند به داخل نفوذ کند. به هنگام جنگ نیز خودتان کنترل اوضاع را در دست بگیرید و مبارزه کنید. بیش از سی نوع دشمن در مبارزه برای افتخار وجود دارد، پس حواستان را به خوبی جمع کنید و اجازه تجاوز به آنان ندهید.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی حمله برای افتخار Rush for Glory ,



دانلود بازی سازندگان Monument Builders Cologne
نوشته شده در یک شنبه 16 دی 1393
بازدید : 443
نویسنده : آرش حسین زاده

 

monument builders cologne 2 دانلود بازی سازندگان Monument Builders Cologne

توضیحات: بازی سازندگان Monument Builders Cologne یک بازی در سبک مدیریتی می باشد که اخیرا ساخته شده است. بازی سازندگان Monument Builders Cologne توسط شرکت Microids طراحی شده است و مربوط به ساختن اثر تاریخی می باشد. این بار به شهر تاریخی Cologne واقع در کشور آلمان سفر می کنید تا در دوران قرون وسطی، شرایط نامناسب را از بین ببرید و همه چیز را برای زندگی مردم و ساکنان آماده سازید. در ابتدای بازی Monument Builders Cologne با اوضاع نه چندان مناسب روبرو می شوید و کارتان را باید از سفر شروع کنید. چون اکثریت ساکنین شهر از این منطقه به جای دیگری سکونت کرده اند و شهر از رونق قدیم افتاده است. برای شروع کارتان، ساختمان های اقتصادی را به راه بیاندازید و افرادی را استخدام کنید تا اشتغالزایی داشته باشید. زیرا در صورتی که مردم از مشکل بیکاری و بی پولی رنج ببرند، میزان رضایتشان پایین خواهد آمد و تصمیم به مهاجرت می گیرند. امید است از این بازی زیبا لذتببرید…


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی سازندگان Monument Builders Cologne ,



جنون بوکس ۲ – Boxing Mania 2- آندروید
نوشته شده در یک شنبه 16 دی 1393
بازدید : 385
نویسنده : آرش حسین زاده

جنون بوکس ۲ – Boxing Mania 2

| دانلود بازی جنون بوکس ۲ – Boxing Mania 2 برای آندروید با لینک مستقیم |

 

جنون بوکس 2   Boxing Mania 2  آندروید

 

توضیحات بازی: مسابقات بوکس مانیا ۲ به شما یک تجربه بازی بوکس حرفه ای را به دست می آورید، در بازی بوکس مانیا مبارزات شما در پنچ صحنه مختلف از جمله رینگ بوکس، انبار لوکوموتیو، جزیره، خیابان ها، عابر پیاده و انبارهای مختلف انجام می شود که شما می توانید به سلیقه خودتان زمین های بازی را انتخاب کنید، همچنین در این بازی شما می توانید دوربین نمایش بازی را تنظیم کنید که تنظیمات دوربین به دو صورت انجام می شود TPV و FPV که شما می توانید نسبت به زمین بازی دوربین را تنظیم کنید بازی مسابقات بوکس مانیا ۲ در چهار سطح آسان، معمولی، سخت و کابوس انجام می شود، در این بازی شما می توانید نمایش بازیکن را تغییر دهید و بازیکن را به چهار طریق کارتونی، فیلم فدیمی، لومو، طرح روح تبدیل کنید، بازی مسابقات بوکس مانیا ۲ با گرافیک بسیار بالا و محیط کاملا سه بعدی طراحی شده است.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: جنون بوکس ۲ – Boxing Mania 2- آندروید ,



چرخ دنده جامد ۵ – Metal Gear Solid V Ground Zeroes
نوشته شده در یک شنبه 15 دی 1393
بازدید : 492
نویسنده : آرش حسین زاده

چرخ دنده جامد ۵ – Metal Gear Solid V Ground Zeroes Pc Game

| دانلود بازی چرخ دنده جامد ۵ – Metal Gear Solid V Ground Zeroes برای کامپیوتر |

| دانلود نسخه Codex بازی Metal Gear Solid V Ground Zeroes |

 

چرخ دنده جامد 5   Metal Gear Solid V Ground Zeroes

 

توضیحات بازی: داستان Ground Zeroes در سال ۱۹۷۵ میلادی، چند ماه پس از اتفاقات Peace Walker رخ می دهد. در این قسمت نیز شاهد بازگشت Big Boss (اسنیک) به عنوان قهرمان اصلی بازی خواهیم بود. اولین ماموریت وی این است که با همکاری ارتش بدون مرز وارد یک کمپ آمریکایی که منطقه‌ای ممنوعه از خاک کشور کوبا؛ شود. این کمپ Omega نام دارد. یکی از ماموریت‌های اسنیک در این کمپ یافتن جاسوس Cipherها، Paz Ortega می‌باشد که با وی در طی جریانات Peace Walker آشنا شده بودیم. یکی دیگر از ماموریت‌های وی نجات Chico Libre، پسربچه ای که در Peace Walker دستگیر شد و علی‌رغم تلاشش برای نجات یافتن، دست به جایی نبرد. زمانی که اسنیک در حال انجام این ماموریت است، پایگاه اصلی ارتش بدون مرز مورد حمله‌ی گروهی مخفی با اسم رمز XOF به رهبری فردی با نام Skull Face قرار می‌گیرد. اتفاقاتی که در طی این ماموریت رخ می‌دهد دلیل اصلی تغییر رفتار و شخصیت اسنیک در نسخه‌ی بعدی The Phantom Pain خواهد بود.
کوجیما درباره‌ی Metal Gear‌های قبلی چنین می گوید: “نسخه‌های قبلی بازیباز را مجبور می کردند تا در یک مسیر مستقیم داستانی از نقطه‌ی A به نقطه‌ی B بروند، و در این میان مقدار مشخصی از آزادی عمل وجود داشت.” اما در نسخه‌ی جدید تیم Kojima تصمیم‌گیری را به طور کامل بر عهده‌ی بازیباز گذاشته‌اند تا بازیباز خود تصمیم بگیرد چگونه ماموریت را به انجام برساند. این مسئله به کوجیما بیش از پیش کمک می کند تا “تجربه‌ی یک بازی جهان-باز واقعی” را، طبق گفته‌ی خودش؛ برای بازیبازان به ارمغان بیاورد.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: چرخ دنده جامد ۵ – Metal Gear Solid V Ground Zeroes ,



بازدید : 851
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود بازی مورتال کمبت 4 برای کامپیوتر

Mortal Kombat 4 PC Game

 

 

 

 

کنسول بازی سگا (SEGA) در بین سال های 1990 تا 1997 کاملا بی رقیب بود. این کنسول در بیشتر کلوپ های بازی وجود داشت و بزرگترین تفریح نوجوان های آن دوره، بازی های SEGA بود.

 

بدون شک یکی از محبوب ترین بازی های عصر سگا، بازی مورتال کمبت (Mortal Kombat) بود که هنوز هم در ذهن طرفداران این بازی باقی مانده است. بازی Mortal Kombat آنقدر محبوب شد که نسخه های مختلف آن یکی بعد از دیگری منتشر شدند و کار به جایی رسید که چندین فیلم سینمایی نیز با این عنوان و بر اساس شخصیت های بازی مورتال کمبت ساخته شدند.

 

بازی Mortal Kombat یک بازی مبارزه ای دو بعدی بود. این بازی به صورت یک نفره و دونفره قابل انجام بود. هر بازیکن یکی از چندین جنگجوی بازی را انتخاب میکرد و مبارزه شروع میشد.

 

در این بازی، زمان تعیین شده ای برای هر راند مبارزه وجود ندارد. و مبارزه آنقدر ادامه پیدا میکند تا یکی از بازیکن ها مغلوب شود. بعد از اینکه بازیکنی در دو راند مغلوب شود، صدایی به گوش میرسد که میگوید Finish him یا Finish her . و بازیکن پیروز چند ثانیه فرصت دارد تا ضربه نهایی را نیز وارد کند.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، نسخه چهارم بازی مرتال کمبت (Mortal Kombat 4) را آماده کرده ایم. این بازی در سال 1997 برای کنسول های SEGA و Nintendo منتشر شد و اکنون میتوانید نسخه کامپیوتری آن را دانلود کنید.

 

هر چند گرافیک این بازی قابل مقایسه با بازی های امروزی نیست، ولی قطعا برای طرفداران این بازی جذاب خواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی مورتال کمبت 4 برای کامپیوتر - Mortal Kombat 4 PC Game ,



بازدید : 527
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نرم افزار ضبط تماس های صوتی و تصویری اسکایپ

Netralia VodBurner 1.1

 

 

نرم افزار ضبط تماس های صوتی و تصویری اسکایپ - Netralia VodBurner 1.1

 

 

همانطور که میدانید نرم افزار اسکایپ امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری از طریق اینترنت را فراهم میکند. یعنی کاربرانی که نرم افزار اسکایپ را نصب و در آن ثبت نام کرده باشند میتوانند با یکدیگر تماس برقرار کنند. در این نرم افزار ارتباط صوتی از طریق میکروفن و ارتباط تصویری از طریق وبکم امکان پذیر است.

 

اگر شما از کاربران اسکایپ باشید شاید دوست داشته باشید تماس های صوتی و تصویری خود را ضبط کنید. در این صورت میتوانید از نرم افزارهایی که مخصوص این کار هستند استفاده کنید.

 

نرم افزار Netralia VodBurner یکی از بهترین نرم افزارها برای ضبط مکالمات صوتی و تصویری Skype است.

 

در حالی که هیچ کدام از نرم افزارهای فیلم برداری از صفحه نمایش امکان ضبط از اسکایپ را ندارند، نرم افزار Netralia VodBurner میتواند مکالمات تصویری شما را در اسکایپ به صورت کامل فیلم برداری و ذخیره کند.

 

در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های این نرم افزار آشنا شوید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار ضبط تماس های صوتی و تصویری اسکایپ - Netralia VodBurner 1 , 1 ,



دوستانی که وایبر دارید...
نوشته شده در یک شنبه 11 دی 1393
بازدید : 329
نویسنده : آرش حسین زاده

برای دیدن به ادامه مطلب مراجعه کنید


:: برچسب‌ها: وایبر ,



بازدید : 433
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید

Instagram 6.8.1 Android

 

 

نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید - Instagram 6.8.1 Android

 

 

نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید منتشر شد! (6.8.1)

 

اینستاگرام در ابتدا فقط یک سرویس اشتراک گذاری عکس بود. کاربران موبایل میتوانستند عکس های خود را از هر جای دنیا با یکدیگر به اشتراک بگذارند و به عکس ها امتیاز بدهند.

 

اما با استقبال عجیب کاربران از این سرویس، کم کم برخی از امکانات شبکه های اجتماعی (مثل کامنت نویسی) به اینستاگرام اضافه شد.

 

و در نهایت در سال 2012 اینستاگرام توسط غول شبکه های اجتماعی یعنی فیس بوک، به قیمت 1 میلیارد دلار خریداری شد و به سرعت توسعه پیدا کرد.

 

توسط مرورگر اینترنت و با مراجعه به نشانی instagram.com میتوان عکس های اشتراک گذاری شده توسط سایر کاربران را مشاهده کرد.

ولی استفاده کامل از سرویس اینستاگرام فقط توسط اپلیکیشن اینستاگرام امکان پذیر است. این استفاده شامل ثبت نام و ایجاد پروفایل، اشتراک گذاری عکس ها، کامنت نویسی، و ارتباط با سایر کاربران است.

 

شما میتوانید عکس هایی که با موبایل خود گرفته اید و یا در حافظه موبایل خود دارید را به راحتی توسط Instagram به اشتراک بگذارید تا دوستان تان هم آنها را ببینند. دیگران میتوانند به عکس شما Like بدهند، کامنت بگذارند، و یا سایر کاربران را Tag کنند تا آنها هم عکس شما را ببینند.

 

به این ترتیب اگر عکس جالبی را به اشتراک گذاشته باشید ممکن است در عرض چند ساعت در تمام دنیا پخش شود. و این یکی از بزرگ ترین قابلیت های اینستاگرام است.

 

در این مطلب، نسخه جدید نرم افزار اینستاگرام برای اندروید را آماده کرده ایم که میتوانید به صورت رایگان دانلود کنید.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید - Instagram 6 , 8 , 1 Android ,



بازدید : 432
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود بازی شبیه ساز پرواز برای اندروید

F18 Carrier Landing II Pro 1.1 Android

 

 

 

 

بازی های شبیه سازی پرواز جزو محبوب ترین بازی های کامپیوتری هستند. در این بازی ها، کاربر با نحوه کنترل و پرواز با هواپیما (دقیقا مثل یک خلبان واقعی) آشنا میشود.

 

اگر شما هم به این مدل بازی ها علاقه دارید و موبایل تان اندرویدی است، در این مطلب یک بازی زیبا و مهیج در زمینه شبیه سازی پرواز داریم.

 

بازی F18 Carrier Landing یک بازی شبیه ساز برای پرواز و فرود با هواپیماهای جنگنده است.

 

تفاوت این بازی با سایر شبیه سازهای پرواز، تمرکز آن بر نحوه فرود هواپیما در مناطق مختلف است. شما در این بازی یاد میگیرید که چطور یک جنگنده F18 را در شرایط مختلف کنترل کنید تا به سلامت فرود بیاید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویر بیشتری از این بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی شبیه ساز پرواز برای اندروید - F18 Carrier Landing II Pro 1 , 1 Android ,



بازدید : 699
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نسخه جدید نرم افزار کمتازیا استودیو

Camtasia Studio 8.4

 

 

نسخه جدید نرم افزار کمتازیا استودیو - Camtasia Studio 8.4

 

 

نسخه جدید Camtasia Studio منتشر شد! (نسخه 8.4)

 

نرم افزار Camtasia Studio برای افرادی که در زمینه تولید محتوای آموزشی فعالیت میکنند نرم افزار شناخته شده ای است. این نرم افزار که معروف ترین محصول کمپانی TechSmith است، یک استودیوی کامل برای تولید محتوای آموزشی الکترونیکی میباشد.

 

توسط نرم افزار Camtasia Studio میتوانید از محیط ویندوز تصویر برداری کنید، افکت های صوتی و تصویری روی فیلم قرار دهید، صدا برداری کنید، فیلم ها را ویرایش کنید، و در نهایت یک منوی اتوران با تمام امکانات بسازید.

 

نرم افزار کمتازیا استودیو شامل سه بخش است:

Studio

کار این نرم افزار ویرایش فیلم و صدا است. امکاناتی مثل اضافه کردن افکت و متن، تبدیل فرمت، نشانه گذاری روی فیلم، و ... از مهم ترین امکانات این بخش است.

 

MenuMaker

کار این ابزار، ساخت منوهای اتوران و مالتی مدیا است.

 

Recorder

این ابزار امکان فیلم برداری از صفحه نمایش و همچنین ضبط از کارت صدا و میکروفن را فراهم میکند.

 

در ادامه مطلب میتوانید با سایر قابلیت های نسخه جدید Camtasia Studio آشنا شوید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار ساخت مالتی مدیا، دانلود نرم افزار، دانلود نرم افزار منو سازی، نرم افزار ارائه مطلب، نرم افزار چندرسانه سازی، نرم افزار ساخت CD آموزشی، دانلود نرم افزار اتوران سازی، نرم افزار ساخت محتوای آموزشی، دانلود نرم افزار ساخت محتوای الکترونیکی، نرم افزار ویرایش صدا، نرم افزار ویرایش فیلم، نرم افزار فیلم برداری از ویندوز، نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ، نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ، دانلود کمتازیا، دانلود Camtasia Studio، ,



بازدید : 516
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری عالی برای طراحی و ساخت صفحات به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در حوزه HTML و کدنویسی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از جدیدترین فناوری های دنیای وب نظیر HTML5 و CS5 و jQuery باعث می شود ، طراحی صورت گرفته توسط آن از دنیای تکنولوژی عقب نباشد. همانطور که گفته شد ، طراحی توسط این نرم افزار بسیار ساده و بدون نیاز به دانش فنی خواهد بود ، فقط کافی است به صورت بصری هرآنچه که میخواهید را با ابزارهای درون نرم افزار به صفحه اضافه کنید تا کد مورد نیاز آن توسط خود نرم افزار نوشته شود ، از جدول ها گرفته تا عکس ، ویدیو ، اسلایدشو و اشیاء مختلف نظیر دکمه و منوها و فیلدها و فرم ها ، تماما توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند. در زمینه ابزارهای مربوط به متن ، کنترل تگ های هدینگ H1 , H2 , H3 و… و قابلیت افکت دادن به متن و ساخت متن ها رنگی و اضافه کردن Clip art ها از امکانات بخش متن است. در زمینه ابزارهای عکس موجود بودن افکت و امکان ساخت اسلایدشو و گالری عکس میتواند بسیار موثر باشد. همانطور که گفته شد ، نرم افزار از html5 و cs3 نیز استفاده میکند و در خروجی گرفتن میتوانید از این تکنولوژی ها استفاده کنید. قدرت دیگر نرم افزار امکان استفاده از امکانات jQuery است و کاربر میتواند براساس این قابلیت صفحاتش را بسازد. از jQuery میتواند در ساخت منوها ، انیمیشن و افکت ها استفاده کرد. قابلیتی به نام Built-in Content Management System نیز به کاربران سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس کمک میکند تا بتوانند برای سیستم ها نیز قالب طراحی کنند.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 377
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری عالی برای ایجاد فضایی محافظت شده به وسیله پسورد بر روی انواع حافظه های USB می باشد. امروزه یکی از متدوال ترین روش ها برای انتقال اطلاعات استفاده از انواع حافظه های USB و رم های قابل حمل می باشد چرا که به سادگی قابل انتقال هستند و فضای کمی را اشغال می نماید ولی مسلماً حافظت از اطلاعات درون این حافظه ها بسیار دشوار است و به گم شدن آنها تمامی افراد به سادگی میتوانند به اطلاعات کاربر دسترسی یابند. برای رفع این نقص امنیتی کاربران میتوانند از نرم افزارهای ویژه ای استفاده کنند. یکی از این نرم افزارها GiliSoft USB Stick Encryption می باشد که با ایجاد فضایی محافظت شده درون حافظه های usb و رم ها ، تمامی اطلاعات قرار دادن شده درون آن فضا برای دسترسی نیازمند پسورد هستند. تمامی اطلاعات درون آن فضا با استفاده از تکنولوژی  256bit AES on-the-fly encryption محافظت می شوند و دارای حداکثر امنیت هستند. فضای محافظت شده برروی تمامی کامپیوترها فعال است و مسلماً نیازی به نصب بودن نرم افزاری خاص وجود ندارد.

 

http://www.dl.ir-dl.com/user13/January.2014/pic/Kakasoft.USB.Security.2.0.1.13.www.IR-DL.com.C.jpg


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: قفل گذاری روی حافظه USB با GiliSoft USB Stick Encryption v5 , 5 , 0 ,



بازدید : 461
نویسنده : آرش حسین زاده

موسیقی متن  سریال Prison Break اثری از رامین جوادی سازنده ی موسیقی متن سریال بازی تاج وتخت را که شامل ۳۱ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۱۹۲Kbps رابه صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید.همه افراد تلاش می کنند تا به نحوی از زندان خارج شوند اما مایکل اسکافیلد تمام تلاش خود را می کند تا به زندان راه یابد. برادر وی که متهم به قتل شده است و در آستانه اعدام قرار دارد کاملا بی گناه است و مایکل اسکافیلد با به کار گرفتن حیله های مختلف سعی در وارد شدن به زندان و نجات برادرش دارد. شما از همان قسمت اول به صورت کامل شگفت زده می شوید و با ایده های جالبی که در سریال بکار رفته است که حتی فکرش را نمی کردید مواجه می شوید. برادر قاتل ؛ مایکل اسکافیلد نام دارد که در کالج مدرک مهندسی سازه گرفته و دارای هوش فوق العاده‌ای است.

 

 

 http://www.3jokes.com/gallery/d/7621-2/prison-break_0009.jpg


:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , اهنگ رپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود موسیقی متن سریال فرار از زندان Prison Break ,



چگونه یک وبسایت خوب داشته باشم
نوشته شده در پنج شنبه 1 دی 1393
بازدید : 442
نویسنده : آرش حسین زاده

چگونه یک سایت خوب داشته باشیم

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانستنیها , در مورد...چی می دانید , وبلاگ و وبلاگ نویسی , هک و برنامه نویسی , ,