پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




بازدید : 561
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از آثار بزرگ و موفق سال پیش محسوب می‌شود که توانست کامل‌ترین نمره را از اکثر سایت‌های معتبر کسب کند و درخشش بزرگی هم در جوایز بهترین‌های سال موسوم به Game Awards داشته باشد. حال بالاخره شایعات به حقیقت پیوست و شاهد انتشار این بازی بزرگ روی کامپیوتر بودیم. نسخه رایانه های شخصی این بازی از تمام توان موجود استفاده خواهد کرد تا بتواند هر گوشه‌ای از این جهان را به تصویر بکشد و از قله‌های برفی رشته‌های گریزلی گرفته تا جاده‌های گرد و خاکی شهر لیموی را به‌صورت غنی و شگفت‌انگیز به نمایش گذارد. در نسخه کامپیوتر این بازی مغازه‌های گل و لای مخصوص روز ولنتاین عالی دیده می‌شوند و خیابان‌های سنگفرش شهر دنیس گرافیک حیرت‌انگیز بازی را به رخ همگام می‌کشد. پیشرفت‌های گرافیکی و فنی زیادی برای ایجاد حس عمیق‌تر در بازیکنان صورت گرفته است و جهانی را خواهیم دید که روشنایی بالایی دارد و محیط در شب و روز متفاوت و روحش بخش دیده می‌شود. مسیرهای برفی با کیفیت بالاتری دیده می‌شوند و بازتاب نور از روی آن‌ها هم توان تشخیص واقعیت را از غیرواقعیت بسیار سخت می‌کند. حتی چمن‌ها و خزها هم وقتی که روی آن‌ها به اسب سواری می‌پردازید، کاملا عالی طراحی شده‌اند و واقع‌گرایی بی‌سابقه‌ای در زمینه گیاهان و حیوانات صورت گرفته است.

Red Dead Redemption 2 Ultimate Edition Pre-Load PC-TWOELV

دانلود-بازی-Red-Dead-Redemption-2


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش نصب بازی Red Dead Redemption 2 برای pc, بازی AAA, دانلود rdd 2 برای کامپیوتر, دانلود Red Dead Redemption 2 برای pc, دانلود بازی Red Dead Redemption 2, دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای pc, دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوتر, دانلود بازی رد دد 2 برای کامپیوتر, دانلود دیتای کامل بازی Red Dead Redemption 2 برای pc, دانلود کم حجم بازی Red Dead Redemption 2, دانلود نسخه فشرده بازی Red Dead Redemption 2 برای pc, دانلود نسخه کامل بازی Red Dead Redemption 2 برای pc ,



gra IRAN !!! برای اولین بار جی تی ای در ایران حالشو ببر!!!
نوشته شده در چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394
بازدید : 1882
نویسنده : آرش حسین زاده

 

بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازش همیشه با تغییرات بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماشین سواری , ماجرایی , ,



دانلود بازی Game of Thrones Episode 3 برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 5 فروردين 1394
بازدید : 457
نویسنده : آرش حسین زاده

وقتی که وارد بازی تاج و تخت شدی، تو می بری یا می میری، میانه ای وجود ندارد. این جمله ی سرسی (Cersei) یکی از شخصیت های داستان های جورج مارتین و نغمه ی آتش و یخ است. اگر طرفدار مجموعه سریال های این مجموعه باشید، معنی جمله ی بالا را درک می کنید. ولی چه می شود، اگر بازی های سریالی Game of Thrones را بازی کنید؟ حس کردن یک بازی تاج و تخت، شاید چالش اصلی سازندگان بود و احتمالا برای همین هم از طرز روایت و انتخاب داستان ها و شخصیت ها، درست مانند سریال ها (که امتحان خود را پس داده) استفاده شد. داستان بازی ماجراهای چند شخصیت مختلف، بسیار دور از هم و البته مرتبط به هم را نشان می دهد و مانند چیزی که توقع داشتیم، قرار است قسمت به قسمت، با تمام شخصیت ها جلو برویم. در این میان، بر اثر اتفاقات بعضی از شخصیت ها کم می شوند و یا شخصیت های جدیدی به داستان اضافه می شوند. شباهت این چنینی داستان، مانند این است که انگار، این بازی از روی سریال های تلویزیونی ساخته شده و نه از خود کتاب، با این تفاوت که این بار، اتفاق های مهم را شما رقم می زنید و این قدرت شماست که بر داستان تاثیر می گذارد.

Game of Thrones Episode 3 PC-FLT

|قسمت سوم به صورت جداگانه Episode.3_Only به پست اضافه شد|

 

http://86bb71d19d3bcb79effc-d9e6924a0395cb1b5b9f03b7640d26eb.r91.cf1.rackcdn.com/wp-content/uploads/2014/12/telltale-game-of-thrones-episode-2-release-date-646x325.jpg

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Game of Thrones Episode 3, دانلود از سرور ایران Game of Thrones Episode 3, دانلود بازی Game of Thrones Episode 3 FLT, دانلود تمامی قسمت های بازی Game of Thrones, دانلود رایگان اپیزود سوم بازی Game of Thrones Episode 3, دانلود فقط قسمت سوم بازی Game of Thrones, دانلود قسمت سوم بازی Game of Thrones, دانلود مستقیم Episode 3 Only بازی Game of Thrones, دانلود مستقیم Game of Thrones Episode 3, دانلود مستقیم بازی Game of Thrones Episode 3, دانلود کرک سالم FLT بازی Game of Thrones Episode 3 ,



جزیره دیوانه‌ها ۴ – Far Cry 4
نوشته شده در سه شنبه 11 آذر 1393
بازدید : 608
نویسنده : آرش حسین زاده

جزیره دیوانه‌ها ۴ – Far Cry 4 Pc Game

| دانلود بازی جزیره دیوانه‌ها ۴ – Far Cry 4 برای کامپیوتر |

| دانلود نسخه BlackBox بازی Far Cry 4 |

 

جزیره دیوانه‌ها 4 – Far Cry 4

 

 

 

توضیحات بازی: داستان بازی روایت گر بخشی از زندگی Ajay Ghale است، که برای پخش کردن خاکستر مادر مرحومش به زادگاهش تبت بازگشته است، اما در این مسیر درگیر جنگ های داخلی تبت می شود و مسیر زندگی اش عوض می شود. جنگ هایی که هیمالیای سفید و برفی را گلگون خواهند کرد و کایرت سرزمینی که در آن جنگل و کوه و دشت در هم تنیده شده اند و قرار است میزبان ماجراجویی های آجای (البته، به همراه ما) باشند. پاگان مین مسبب بدبختی های مردم نپال است. او حاکمی زورگو و مستبد است و می بایست متوقف شود. آجای فردی است، که بازنمی تابد و برای نجات هموطنانش تفنگ به دست می گیرد و وارد جبهه مردمی می شود. حضور واس و شخصیت او در نسخه قبل باعث شده بود، تا بازی زیباتر گردد. در این نسخه سازندگان باز هم همین رویه را تکرار کرده اند و پاگان مین قرار است، این نقش را ایفا کند. او دیوانه بازی است و دیوانگی او از عواملی است، که سازندگان روی آن حساب ویژه ای کرده اند. فردی که لباس صورتی رنگ می پوشد و این کاملا با خشونت و خون ریزی تناقض دارد و این تناقض می تواند در بازی مشخص گردد. او که اصالتی چینی دارد، یک عصیان گر است و خواب و خوراک را از مردم کایرات بریده است، او از قتل و تجاوز واهمه ای ندارد و همه کار می کند، تا به اهداف شومش برسد. داستان بازی کاملا خطی دنبال نمی شود و گیمران مثل نسخه قبل می توانند در بین هر مرحله و ماموریت به خودشان استراحت دهند و کمی در محیط جهان باز بازی به گردش بپردازند.
گرافیک بازی هم به مانند نسخه قبلی می تواند، بدرخشد. گرافیک نسخه قبلی که طرفداران برای تعریف از آن می گفتند، که می توانید در آن علف ها و چمن ها را یکی یکی بشمارید. کیفیت بافت ها و نورپردازی در بازی حرف اول را می زد. البته، ایراداتی همچون نادیده گرفته شدن پای شخصیت بازی هم در بازی وجود داشت، که امیدواریم در این بازی وجود نداشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی های جدیدی که در نمایش گیمزکام دیدیم، این بود که بازی در بخش های متنوعی جریان پیدا می کند، از قله های پربرف هیمالیا گرفته تا کوهپایه هایی که زمین های کشاورزی و روستاها در آن وجود دارد،. ( باید دانست، که تبت در تمام مناطق از ارتفاع بالاتری نسبت به سطح دریا دارد. سرزمین افسانه ای شانگری لا هم در بازی وجود دارد، که در آن می بایست، با ببر سفید افسانه ای منطقه مبارزه کنید. بومیان این سرزمین با ظاهری عجیب و متعلق به قرن ها پیش حضور دارند. به نظر می رسد، که این سرزمین در توهم و خیال آجای باشد. سرزمینی که برخلاف دیگر بخش های کوهستانی کایرت که با رنگ های سرد آذین بسته شده اند، با رنگ های گرم طراحی شده اند.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: جزیره دیوانه‌ها ۴ – Far Cry 4 ,



بازدید : 637
نویسنده : آرش حسین زاده

This War of Mine 1 دانلود This War of Mine   بازی متفاوت سبک ماجرایی

This War of Mine بازی سبک ماجرایی (Adventure) و شبیه سازی است که توسط کمپانی مستقل ۱۱ bit studios ساخته و منتشر شده است , و توانسته نمرات خوبی را از سایت های نقد و بررسی بازی ها بگیرد از جمله نمره ی ۸٫۵ از IGN ESPAÑA. در ادامه لینک دانلود و تصاویر بازی برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده شده.

در بازی This War of Mine برخلاف دیگر بازی ها شما نقش یک سرباز الیت را ندارید , بلکه جزئی از یک گروه شهروندان هستید که باید در شهری محصور شده جان سالم به در ببرید در این راه شما با کمبود مواد غذایی , لوازم پزشکی مواحه میشوید و مهم تر از اینکه باید در برابر تک تیراندازان و سایر نیروهای دشمن به خوبی قرار بگیرید. به طور کلی این بازی با نگاهی جدید به یک چنگ مینگرد.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود This War of Mine – بازی متفاوت سبک ماجرایی ,



دانلود نسخه Blackbox بازی Escape Dead Island
نوشته شده در جمعه 7 آذر 1393
بازدید : 711
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نسخه Blackbox بازی Escape Dead Island 1 دانلود نسخه Blackbox بازی Escape Dead Island

Escape Dead Island یک بازی ماجرایی در ژانر وحشت و بقاست که ادامه ای برای بازی Dead Island است،  جزیره ای زیبا و با شکوه به نام ناراپلا با زیبایی های طبیعی اش، گردشگران فراوانی را به سمت خود جذب می کند. اما کسی خبر از بلاهای آینده ندارد. این جزیره شلوغ پس از آمدن پایان دنیا و تبدیل شدن مردگان به زامبی ها، به جزیره ای وحشتناک و کشنده تبدیل شده است. کلیف کالو که قرار است در آینده به روزنامه نگار خبرهای مستند تبدیل شود، برای پی بردن به راز پیدایش پدیده زامبی ها به سمت این جزیره که دیگر نام جزیره مردگان را یدک می کشد، حرکت می کند. کلیف از هیچ قدرت خاصی برخوردار نیست و با سلاح های فوق العاده ای هم مسلح نشده است. او باید با سلاح های ساده خود در برابر گله های پر تعداد زامبی ها بایستد و جان به در برد. در این پست نسخه کم حجم و فشرده شده بازی Escape Dead Island با حجم ۲٫۶ گیگابایت آماده شده که در ادامه قابل مشاهده و دریافت است.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه Blackbox بازی Escape Dead Island ,



بازی هالک، مخصوص کامپیوتر - Hulk PC Game
نوشته شده در پنج شنبه 29 آبان 1393
بازدید : 490
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود بازی هالک، مخصوص کامپیوتر

Hulk PC Game

 

 

 

 

احتمالا همه شما با شخصیت هالک، این غول سبز شکست ناپذیر آشنا هستید.

 

در ادامه معرفی محبوب ترین بازی های کامپیوتری، در این مطلب یکی از بهترین نسخه های بازی Hulk را برای شما آماده کرده ایم.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: بازی هالک، مخصوص کامپیوتر - Hulk PC Game ,



بازی کم حجم و بسیار زیبای لیمبو - Limbo PC Game
نوشته شده در پنج شنبه 29 آبان 1393
بازدید : 535
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود بازی کم حجم و بسیار زیبای لیمبو

Limbo PC Game

 

 

 

 

بازی لیمبو (LIMBO) از آن بازی هایی است که هرگز فراموش نخواهید کرد. حتی اگر فقط یک بار آن را بازی کنید!

 

بازی Limbo قطعا با تمام بازی های کامپیوتری که تا امروز تجربه کرده اید تفاوت دارد. این بازی درمحیطی تاریک و سیاه اتفاق میافتد و در آن خبری از رنگ و گرافیک های پیچیده نیست. در بازیلیمبو همه چیز سیاه است و همین موضوع تاثیر عمیقی بر روند بازی دارد.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: بازی کم حجم و بسیار زیبای لیمبو - Limbo PC Game ,



بازدید : 497
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر

Fruit Ninja HD 1.6 PC Game

 

 

 

 

بازی فروت نینجا (Fruit Ninja) یا همان نینجای میوه، یکی از محبوب ترین بازی های موبایل است. این بازی برای انواع موبایل ها (از جمله اندروید و آیفون) منتشر شده و طرفداران بسیاری دارد.

 

خبر خوب اینکه به تازگی نسخه کامپیوتری این بازی هم منتشر شده است و اکنون میتوانید آن را از  دانلود تاپ دریافت کنید.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر - Fruit Ninja HD 1 , 6 PC Game"تبدیلی"کم حجم ,



بازی مستر بین (برای کامپیوتر) - Mr Bean PC Game
نوشته شده در یک شنبه 18 آبان 1393
بازدید : 1080
نویسنده : آرش حسین زاده



دانلود بازی Depth – نسخه فشرده شده
نوشته شده در جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 414
نویسنده : آرش حسین زاده

Depth 1 دانلود بازی Depth   نسخه فشرده شده

Depth بازیی متفاوت است که در آن شما به عنوان یک کوسه و یا یک غواص در جهان آبزیان تاریک به گشت و گذار میپردازید و باید با غلبه بر دشمنان خود با استفاده از حیله گری، کار گروهی، و خفا به اهداف بازی نیز برسید . عمق اقیانوس با ترکیب تنش و فشار ایجاد میکند که شما باید علاوه بر دشمنان بر  آن هم غلبه کنید.

ویژگی ها بازی Depth :

بازی به عنوان یک کوسه – به عنوان یک کوسه سفید بزرگ ۲۰ فوتی که سرعت و حواس بزرگترین سلاح های آن است .از سرتاسر اقیانوس طعمه خود را یافته و با دندان های تیز خود آنها را شکار کنید.
بازی به عنوان یک غواص – به عنوان یک غواص انسان شما باید در جستجوی گنج برای ارتقاء زرادخانه خود باشید . دفاع از خود را با طیف وسیعی از دنده ها ، از spearguns و تپانچه به تفنگ در زیر آب دریا و معادن مواد منفجره.
جو تپش قلب – تجربه ترس که از شنا کردن در تاریکی اقیانوس می آید. نورپردازی پویا و سایه پردازی که ایجاد یک فضای منحصر به فرد و ترسناک میکند.
تکامل به سبک خود در بازی – باز کردن سلاح های جدید عجیب و غریب برای غواصی ، و یا “تحولات برای کوسه که باز امکانات تاکتیکی جدید را به شما برای بازی کردن میدهد.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: بازی اکشن"بازی کوسه" دانلود بازی Depth – نسخه فشرده شده"بازی کم حجم ,



دانلود Wings Remastered – بازی بال های پرواز
نوشته شده در چهار شنبه 7 آبان 1393
بازدید : 427
نویسنده : آرش حسین زاده

 نام ورژن بازسازی شده ای از بازی بال های پرواز برای PC در سبک شبیه ساز هواپیما میباشد که Cinemaware آن را بر روی استیم منتشر کرده است. حال و هوای جنگ جهانی اول در این بازی به تصویر کشیده شده است و هدایت یکی از هواپیما های جنگنده بر عهده تان قرار داده می شود. شرایط نامناسبی در کشور حاکم است و باید آن را به نفع خودتان تغییر بدهید.

دانلود Wings Remastered - بازی بال های پرواز

در آسمان های بازی Wings Remastered به پرواز در آیید و هر دشمنی را که مشاهده کردید، به سمت او شلیک کنید. ماموریت های متعددی علاوه بر چنین وظایف ساده بر دوشتان گذاشته خواهد شد، پس در کم ترین مدت زمان ممکن باید مهارت خوبی به دست بیاورید. از جمله این ماموریت ها می توان به خنثی سازی بمب های انتحاری و شکستن خطوط هوایی دشمن اشاره کرد، پس نیاز به دقت و سرعت عمل زیادی خواهید داشت.

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Wings Remastered – بازی بال های پرواز ,



دانلود بازی Sleeping Dogs Definitive Edition برای PC
نوشته شده در جمعه 19 مهر 1393
بازدید : 544
نویسنده : آرش حسین زاده

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Sleeping Dogs Definitive Edition برای PC ,



دانلود بازی کم حجم Life Goes On
نوشته شده در پنج شنبه 3 مهر 1393
بازدید : 461
نویسنده : آرش حسین زاده

Life Goes On 1 دانلود بازی کم حجم Life Goes On

Life Goes On یک بازی پلتفرمر است که در آن شما هدایت شوالیه های قهرمان را برای بدست آوردن جام زندگی بر عهده دارید در این مسیر شما باید معما ها و پازل های گوناگونی را حل کنید و یکی پس از دیگری شوالیه های شما قربانی شوند تا مسیر امنی برای کار شما مهیا شود و معما های بازی حل شوند در واقع برای عبور از هر معمای بازی شما باید یک شوالیه را قربانی کنید ، در این مسیر شما با مکان هایی پر دام و تله رو به رو میشودید. بازی Life Goes On از ۵۰ مرحله مهیج و جالب ساخته شده که علاوه حل پازل سرگرمی و فان هم در آنها دیده میشود.در این بازی هم به مانند بازی های مشابه دستاوردها و مکان های مخفی قرار داده شده و مراحل جانبی که در کنار داستان اصلی میتوانید از آنها هم لذت ببرید، و سه جهان مختلف پر از موانع و دام و چاله و گدازه های آتشفشانی توپ، یخ، و …


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کم حجم Life Goes On ,



دانلود Sail Simulator – بازی شبیه ساز قایق بادبانی
نوشته شده در سه شنبه 18 شهريور 1393
بازدید : 371
نویسنده : آرش حسین زاده

 از بازی های طراحی شده توسط کمپانی Iceberg Interactive در سبک شبیه ساز یا همان Simulation برای PC است و در سال 2010 به انتشار رسیده است. یکی از قایق های بادبانی مورد نظرتان در بازی را که قیمت مناسبی هم دارد، خریداری کنید تا اولین تجربه گشت و گذار در اقیانوس دنیای مجازی را کسب کنید. شاید کار ساده ای به نظر برسد ولی موانع و مشکلات زیادی منتظرتان هستند.

Sail Simulator دانلود Sail Simulator   بازی شبیه ساز قایق بادبانی

مکانی را در بازی Sail Simulator برای سفر چند روزه انتخاب کنید و برای ماجراجویی یا اکتشاف به آن محل بروید تا درآمدی از این راه هم نسیبتان شود. البته این موارد، تنها سرگرمی هایی نیستند که در طول بازی خواهید داشت. بلکه می توانید در مسابقات جهانی قایق رانی که Watersportverbond نام دارد، شرکت کنید و جوایز ارزشمندی را به مجموعه تان اضافه کنید. قبل از ورود به چنین مسابقاتی باید مهارت کافی در هدایت قایقتان داشته باشید.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Sail Simulator – بازی شبیه ساز قایق بادبانی ,



دانلود بازی Wooden Floor برای PC
نوشته شده در سه شنبه 11 شهريور 1393
بازدید : 369
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی کف پوش چوبی (به انگلیسی: Wooden Floor) یک بازی ترسناک می باشد که در خانه ای قدیمی اتفاق می افتد. رفتار خانه خیلی معمولی به نظر می رسد اما بعد از گذشت مدتی کوتاه از بازی، متوجه می شوید که شرایط اتاق های خانه تغییر می کند! مثلا اگر شما دری از درهای خانه را از پشت ببندید، ناگهان تمامی کمدهای آن اتاق به مکانی که معلوم نیست منتقل می شوند! در این خانه شما نمی توانید وقایع آن را پیش بینی کنید و باید راهی را برای رها شدن از کابوس هایی که در این خانه به اتفاق می افتد را کشف کنید! تنها چیزی که در این خانه اتفاق می افتد، وابسته به حرکات پاهای شما می باشد.

Wooden Floor PC-FASiSO

 

Wooden Floor pc cover دانلود بازی Wooden Floor برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Wooden Floor برای PC ,



ورژن کریسمس بازی Plants vs. Zombies Xmas Mod
نوشته شده در یک شنبه 9 شهريور 1393
بازدید : 643
نویسنده : آرش حسین زاده

plants vs zombies christmas ورژن کریسمس بازی Plants vs. Zombies Xmas Mod

Plants vs. Zombies یا همان گیاهان علیه بیگانگان عنوان یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی هایی است که طی یک سال اخیر با ساخت چندین نسخه از آن طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این بازی با وجود دو بعدی و کم حجم بودنش جذابیت فوق العاده زیادی داشته و گرافیک آن نسبتا خوب است. در این بازی میبایست در مقابل بیگانگانی ( Zombies ) که به محل زندگیتان هجوم می آورند با استفاده از کاشت گیاه و قرار دادن مانعی در مقابلشان , ایستادگی کرده و آن ها را نابود سازید. نسخه Xmas Mod یا همان کریسمس این بازی به مناسبت سال نو میلادی ساخته شده و تغییر و تحولات بسیاری در آن ایجاد شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , استراتژیک , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: ورژن کریسمس بازی Plants vs , Zombies Xmas Mod ,



دانلود بازی Wallace & Gromit in Project Zoo برای PC و PS2
نوشته شده در یک شنبه 15 شهريور 1393
بازدید : 7219
نویسنده : آرش حسین زاده

اولین بازی ویدیویی است که از شخصیت محبوب کمپانی انیمیشن سازی Animations یعنی Wallace & Gromit استفاده کرده. این بازی توسط کمپانی Frontier Developments برای پلتفرم های مختلفی چون PlayStation 2, Xbox, GameCube و Microsoft Windows در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. سبک بازی پلتفرمر است و از یک گرافیک کارتونی سه بعدی استفاده میکند.

WALLACE GROMIT IN PROJECT ZOO دانلود بازی Wallace & Gromit in Project Zoo برای PC و PS2

خلاصه داستان Wallace & Gromit in Project Zoo : پنگوئن اهریمنی ، همه بچه های حیوانات را در یک باغ وحش در زندان کرده  است، و حالا  والاس و گرومیت باید آنها را نجات دهند . عبور از دروازه ها و کار های اینچنینی و مدیریت بازی با گرومیت است ، و دریافت نکات مفید از والاس هم به شما کمک خواهد کرد . این و با مجموعه از از اختراعات به مصاف پنگوئن شرور خواهند رفت. این بازی از ۵ مرحله اکشن و هیجانی که شامل ۲۴ زیر مجموعه هستند ساخته شده ، در ادامه لینک دانلود و تصاویر بازی برای دو پلتفرم PC و PS2 قرار داده شده.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماجرایی , بازی کنسول , ps2 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Wallace & Gromit in Project Zoo برای PC و PS2 ,



دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Back to Bed
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 472
نویسنده : آرش حسین زاده

یک بازی هنری در سبک پازل و سه بعدی است .بازی داستان فردی به اسم باب را نقل میکند ، فردی که از یک نوع بیماری در رابطه با خواب رنج میبرد ، او هنگامی که در زور در دفتر خود در حال انجام کار است به خواب عمیقی فرو میرود و در خواب شروع به راه رفتن میکند و به مناطق پر خظر در شهر های بزرگ میرود.خوشبختانه باب در ضمیر ناخودآگاه خود یک نگهبان به اسم Subob دارد که وقتی او به این حالت دچار میشود او را به سمت تخت خواب خود هدایت میکند. به هر صورت سوباب باید همیشه هوشیار باشد تا باب را در سفر های خود به مکان های خیالی نقاشی مانند که از ذهن او و واقعیت ساخته شده هداست و راهنمایی کند.نتیجه این کار تصور یک جهان رویایی و هنری است که به طور کلی با واقعیت متفاوت است به طوری که خیلی چیزهایی که در واقعیت بی خطر و غیر مهم به نظر میرسند خطرناک و مهم خواهند شد.

 

back to bed PC دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Back to Bed


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Back to Bed ,



بازدید : 508
نویسنده : آرش حسین زاده

مدال افتخار ( Medal of Honor ) که به اختصار (MoH) نیز نامیده می شود نام یک سری بازی ویدیویی موفق و محبوب در سبک اکشن اول شخص مرتبط با وقایع جنگ جهانی دوم است ( البته سری جدید این سری که از سال ۲۰۱۰ میلادی عرضه شد به جنگ های مدرن می پردازد ). سری برادران در ارتش از این بازی الگوبرداری کرد . تاکنون سیزده قسمت از سری مدال افتخار برای سیستم های مختلف بازی و همچنین ویندوز عرضه شده است . کارگردانی دو قسمت اول این مجمموعه برعهده استیون اسپیلبرگ بوده است . برای شما علاقه مندان به اینر سری از بازی های ، تمامی نسخه های منتشر شده PC این را به صورت رایگان آماده کرده ایم که در ادامه می توانید لیست آن ها را مشاهده نمایید .

 

Medal of Honor: Anthology (2002-2012) PC

 

Medal of Honor Anthology دانلود مجموعه بازی های مدال افتخار   Medal of Honor: Anthology 2002 2012

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , استراتژیک , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه بازی های مدال افتخار – Medal of Honor: Anthology 2002-2012 ,



دانلود بازی Risen 3 Titan Lords برای PC
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 488
نویسنده : آرش حسین زاده

این بازی در سبک بازی های نقش آفرینی اکشن می باشد که در ادامه نسخه دوم آن به وقوع می پیوندد. در نسخه ی سوم این بازی به حوادث مربوط به قرون وسطی که در قسمت اول این بازی نقش بسته بود، دوباره خواهیم پرداخت و خبری از زنده کردن خاطرات نسخه دوم از لحاظ ساختار گرافیکی بازی وجود نخواهد داشت و تنها از موضوع نسخه دوم بهره می بریم. شخصیت اصلی بازی که توسط خدایان یونان تحریم شده و خستگی نبردهای تایتان را بر دوش دارد، حال دوباره مشکل جدیدی برای آن از خاک رویانده می شود. یک جنگجوی جوان از سایه ها به او حمله می کند و روح او را مورد هجوم قرار می دهد. حال ما می خواهیم روح گمشده ی خود را پیدا کنیم. روحی که باعث شده است تمامی دنیا غرق در سیاهی و مصیبت شود. برای کمک، ما باید Mage را پیدا کنیم که به آن طوفان جزیره نیز گفته می شود! حال این Mage توسط نگهبانانی افسانه ای مورد محافظت قرار دارد و در این نسخه از بازی برای دستیابی به نیروی جادویی Mage به نبرد می پردازیم.

Risen 3 Titan Lords PC-FLT

 

Risen 3 Titan Lords pc cover small دانلود بازی Risen 3 Titan Lords برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Risen 3 Titan Lords برای PC ,



دانلود بازی Kings Bounty Dark Side برای PC
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 657
نویسنده : آرش حسین زاده

وقت آن رسیده که در سفر تاریکی همراه شوید و با تینا و سایر شخصیت های بازی به بخشی اسرارآمیز از دنیا که تابحال توسط هیچ غارتگری دیده نشده است سفر کنید. برای اولین بار در سری بازی های King Bounty، گیمرها می توانند نژاد رهبر خود را همانند کلاس آن تعیین کنند. شما می توانید یک جنگجوی نترس از گروه اورک ها، یک رهبر و درمانگر در گروه دمونز و یا استفاده از نیروی جادویی برای ایجاد ترس در گروه خون آشام ها شرکت کنید. شوالیه های انسانی به سرزمین آستریکس ها حمله کرده اند و یک دمونز جوان به نام نائولینی هنوز در غم از دست دادن پدرش است و تمام تمرکز وی بر این است که بتواند انتقام پدرش را بگیرد.

King's Bounty Dark Side PC-CODEX

 

Kings Bounty Dark Side pc cover دانلود بازی Kings Bounty Dark Side برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Kings Bounty Dark Side برای PC ,



دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 735
نویسنده : آرش حسین زاده

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III PC-FTS

Sniper Elite III PC-RELOADED added!

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت و دی ال سی جدید بازی Update v1.06 Include DLC-RELOADED اضافه شد|

 

Sniper Elite III pc cover small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ویندوز8 , ویندوز7 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC ,



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد