پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




بازدید : 1227
نویسنده : آرش حسین زاده

نسخه All-in-One (به اختصار: AIO) ویندوز ۱۰ منتشر شد! این نسخه دارای تمامی ریلیزهای ویندوز ۱۰، در یک فایل ISO با حجم بسیار مناسب می باشد. از ویژگی های این نسخه، می توان به وجود دستورات اجرایی که تنها با یک کلیک کار می کنند اشاره کرد. این دستورات شامل غیرفعال کردن آپدیت ویندوز، غیرفعال کردن Windows Defender، غیرفعال/فعال کردن Telemetry و وجود فعال ساز و کلیدهای رسمی برای فعال سازی هرچه راحت تر ویندوز شما اشاره کرد. برای مشاهده لیست کامل ویندوزهای موجود در این پکیج و هم چنین سایر مشخصات و دانلود به طور کاملا رایگان با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. این نسخه دارای محتوای اوریجینال ویندوز ۱۰ به تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۱۵ به همراه ۳آپدیت که پس از انتشار نسخه نهایی تا تاریخ ۲آپریل ۲۰۱۵ ریلیز شده اند می باشد.

Microsoft Windows 10 GA AIO DualBoot en-US murphy78

 

  Windows 10 final build cover small دانلود نسخه AIO ویندوز 10 آپدیت جولای 2015   Microsoft Windows 10 GA AIO July 2015

 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود از سرور ایران windows 10 AIO july 2015, دانلود تمامی نسخه های ویندوز 10 در یک فایل, دانلود رایگان AIO ویندوز 10, دانلود مستقیم نسخه all in one برای windows 10, دانلود مستقیم نسخه نهایی AIO برای ویندوز 10, دانلود نسخه AIO ویندوز 10, دانلود نسخه نهایی AIO ویندوز 10, دانلود کرک نهایی برای ویندوز 10 ,



بازدید : 583
نویسنده : آرش حسین زاده

نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل میکند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا ۵۵۰ مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود ۳۵ مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation نیست

Virtualbox downloadha.com استفاده همزمان چندين سيستم عامل بر روي يك سيستم عامل با Virtual Box 3.0.4


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,



بازدید : 352
نویسنده : آرش حسین زاده

هنوز چند روز از معرفی ویندوز ۱۰ نمی گذرد ، این در حالی است که مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه ای آزمایشی از این ویندوز را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده ، مشتریان و … بررسی و گزارش شوند . برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ می بایست در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید که این کار حرکتی غیرعادی از این شرکت می باشد . باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد . نسخه ی موجود را می توانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های جدید ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید . در ادامه می توانید با قابلیت های این ویندوز بیشتر آشنا شوید .

 

| به همراه دانلود مراسم معرفی ویندوز ۱۰ در دو کیفیت متفاوت |

 

Win 10 دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Technical Preview

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , لینوکس , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ – Windows 10 Technical Preview ,



بازدید : 612
نویسنده : آرش حسین زاده

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز BlueStacks App Player v0 , 9 , 3 , 4070 ,



دانلود نسخه CS6 فتوشاپ Adobe Photoshop CS6 13.0.1 Final
نوشته شده در پنج شنبه 3 مهر 1393
بازدید : 453
نویسنده : آرش حسین زاده

یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop cs6 که چند روز قبل منتشر شده است و امروز نسخه کرک شده و قابل استفاده آن در دانلودها منتشر میگردد ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود.  تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ cs6 اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , گرافیک , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه CS6 فتوشاپ Adobe Photoshop CS6 13 , 0 , 1 Final ,



کتاب آموزش کار با نرم افزار فتوشاپ + دانلود
نوشته شده در پنج شنبه 3 مهر 1393
بازدید : 499
نویسنده : آرش حسین زاده



نرم افزار انجام قرعه کشی The Hat 3.1.0.4
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 541
نویسنده : آرش حسین زاده

یکی از قدیمی ترین راه های قرعه کشی بین افراد (که هنوز هم کاربرد دارد) این است که اسم هر نفر را روی یک برگه کاغذ مینویسند و همه کاغذها را در یک ظرف میریزند. سپس کاغذ ها را به هم میزنند و به صورت صادفی یکی را خارج میکنند.The Hat یک نرم افزار بسیار جالب و کاربردی برای قرعه کشی می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید با وارد کردن نام هایی در لیست نرم افزار و انتخاب گزینه Shuffle شروع به قرعه کشی بین نام های وارد شده کنید. این قابلیت برای کارهایی مثل قرعه کشی خانوادگی بسیار مناسب است.

 

The Hat 3.1.0.4 نرم افزار انجام قرعه کشی The Hat 3.1.0.4

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , بازی کم حجم , ویندوز8 , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار انجام قرعه کشی The Hat 3 , 1 , 0 , 4 ,



نرم افزار پاکسازی رجیستری Wise Registry Cleaner 8.21 Build 536
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 622
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری رایگان و عالی برای پاکسازی و تصحیح اطلاعات ورودی در رجیستری ویندوز می باشد. بدین وسیله کاربر میتواند به راحتی نسبت به پاکسازی رجیستری در کنار دیگر امکانات که در ادامه آنها را ذکر خواهیم کرد ابزاری کامل برای بهینه سازی رجیستری را در اختیار داشته باشد. در کنار تصحیح ورودی های رجیستری ، بازگردانی ورودی های ضروری از بین رفته رجیستری که موجب بروز مشکلات در ویندوز خواهند شد و حذف ورودی های غیرضروری و بلااستفاده پدید آمده از نصب و حذف نرم افزارهای مختلف از جمله امکانات اصلی نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار با نشانه گذاری ورودی های رجیستری به کاربر کمک می نماید که تشخیص دهد کدام ورودی بایستی باقی مانده و کدام لازم است که حذف و پاکسازی شود. در ضمن نرم افزار قبل از هر پاکسازی از رجیستری نسخه پشتیبان تهیه می نماید تا در صورت بروز مشکل کاربر به راحتی از نسخه پشتیبان استفاده نموده و رجیستری را بازیابی نماید.

 

Wise Registry Cleaner 8.21 Build 536 نرم افزار پاکسازی رجیستری Wise Registry Cleaner 8.21 Build 536

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار پاکسازی رجیستری Wise Registry Cleaner 8 , 21 Build 536 ,



دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 735
نویسنده : آرش حسین زاده

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III PC-FTS

Sniper Elite III PC-RELOADED added!

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت و دی ال سی جدید بازی Update v1.06 Include DLC-RELOADED اضافه شد|

 

Sniper Elite III pc cover small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ویندوز8 , ویندوز7 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC ,



آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21.3 Final
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 632
نویسنده : آرش حسین زاده

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21.3 Final

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,
:: برچسب‌ها: آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6 , 21 , 3 Final ,



بازدید : 625
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود Windows 8 Manager Final 1.0.5   نرم افزار مدیریت ویندوز 8

دانلود نرم افزار 1.0.5 Windows 8 Manager Final

 

مدت زمانی از عرضه ویندوز 8 می گذرد و یکی از دغدغه ی کاربران برطرف کردن خطاها ، امنیت ویندوز ، بهینه سازی و … می باشد . نرم افزاری که همه ی این کارها رو انجام دهد و با محیط کاربرپسند داشته باشد نرم افزار Windows 8 Manager می باشد . نرم افزار Windows 8 Manager با داشتن بیش از 50 ابزار به بهینه سازی و افزایش سرعت به سیستم شما یاری می نمایید.

مدیریت Startup ویندوز ، بهینه سازی ریجیستر فیکس کردن انواع مشکلات نرم افزاری ، دریافت دقیق اطلاعات برنامه های در حال اجرا گوشه ای از امکانات نرم افزار Windows 8 Manager می باشد . توصیه سایت یاس دانلود به کاربرانی که به تازگی به نصب ویندوز 8 اقدام کرده اند و یا می خواهند این ویندوز را دانلود و نصب نمایید . حتما دانلود کنید و مدریت ویندوز 8 خود را به عهده بگیرید. امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود .

 

قابلیت های نرم افزار Windows 8 Manager:

-       مدیریت Startup
-       بهینه سازی ریجیستری
-       مشاهده برنامه های در حال اجرا ( کلی و جزئی )
-       افزایش سرعت شبکه با تنظیمات اختصاصی نرم افزار
-       قابل نصب بر روی انواع سیستم عامل ها
-       مدیریت بر پسوردهای ذخیره ( حذف )
-       حذف فایل های تکراری و یا موقت
و …


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Windows 8 Manager Final 1 , 0 , 5 نرم افزار مدیریت ویندوز 8 دانلود نرم افزار 1 , 0 , 5 Windows 8 Mana ,



بازدید : 765
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نرم افزار StartIsBack v13 Final بازگردانی منوی استارت ویندوز 8

 

دانلود نرم افزار StartIsBack

 

حتما گر از ویندوز 8  استفاده می نمایید متوجه شده اید که در این ویندوز استارت وجود ندارد . چرا که اکثر کاربران از نسخ های قبلی از جمله 7 با این منو آشنا هستند و استفاده می کنند . با نرم افزار StartIsBack  به راحتی این مشکل برطرف خواهد شد چرا که با نصب این نرم افزار منوی استارت با تمامی امکانات ریز و درشت را باز می گرداند . لازم به ذکر است این نرم افزار دقیقا منوی استارت ویندوز 7 را بر روی ویندوز  8  ایجاد می کند . توصیه ما برای کسانی که این قسمت ویندوز جزو علاقه مندی شان بوده است تا این نرم افزار StartIsBack   را از دست ندهید .


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار StartIsBack v13 Final بازگردانی منوی استارت ویندوز 8 ,



دانلود Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014 – آخرین نسخه ویندوز 8.1
نوشته شده در یک شنبه 26 مرداد 1393
بازدید : 672
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014   آخرین نسخه ویندوز 8.1

 

دانلود Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014

آخرین نسخه ویندوز 8.1

 

Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014 بعد از مدت ها انتظار سرانجام مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز خود را به نام Windows 8 عرضه کرد. نسخه جدید ویندوز این شرکت از قابلیت های فراوانی برخوردار است و از نظر جامعه آماری کاربران این ویندوز مشکلات عدیده ای نسخه های قبلی برطرف شده است و علاوه بر این ویژگی های بارزی نیز اضافه شده است. مایکروسافت بعد از انتشار این نسخه, نسخه جدیدی را با عنوان 8.1 منتشر کرد که مطمئنا بزرگترین تغییر آن را می توان بازگشت دکمه start ویندوز دانست که مورد انتظار بیشتر کاربران بوده است.

ویندوز 8 اصولا بر پایه فضای لمسی طرح ریزی شد که البته زیان هایی نیز به این شرکت وارد شد تا اینکه با انتشار نسخه جدید سعی در جذب این کاربران نیز شد. ویندوز 8 دارای سرعت و عملکرد بهتری نسبت به ویندوز 7 دارا می باشد و از مموری قوی تری نیز نسبت به نسخه قبلی دارای میباشد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Windows 8 , 1 AIO x86/x64 July 2014 – آخرین نسخه ویندوز 8 , 1 ,



بازدید : 618
نویسنده : آرش حسین زاده

 

دانلود نرم افزار ورود همزمان چند آی دی در یاهو مسنجر Yahoo Multi Messenger v2.0

.

Yahoo Multi Messenger v2.0

.

احتمالا شما هم با مشکل ورود تک کاربره به یاهو مسنجر مواجه شده اید . اگر دوست دارید با تعداد بیشتری از آیدی های یاهوی خود به محیط یاهو مسنجر وارد شوید ؛ می توانید از نرم افزار Yahoo Multi Messenger استفاده کنید . این نرم افزار امکان ورود به محیط چت و اد لیست شما را با تعداد زیاد آیدی فراهم می کند . با نرم افزار Y! Multi Messenger می توانید نرم افزار Yahoo Messenger را بیشتر از یک بار اجرا کنید. به طوری که می توانید هم زمان با دو یا بیشتر از یک آی دی Sign In کنید.

پس از اجرای نرم افزار می توانید برنامه را روی حالت فعال بگذارید تا بتوانید نرم افزار یاهو را چندین بار باز کنید و برای غیر فعال کردن این ویژگی کافی است نرم افزار مولتی مسنجر را دوباره باز نموده و آنرا غیر فعال کنید . همچنین توسط این برنامه می توانید تبلیغات مسنجر یاهو را حذف کنید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ورود همزمان چند آی دی در یاهو مسنجر Yahoo Multi Messenger v2 , 0 ,



بازدید : 749
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود ooVoo 3.6.0.23 Final   نرم افزار اوو برای کامپیوتر

 

دانلود ooVoo

دانلود نرم افزار اوو برای کامپیوتر

 

ooVoo  مسنجر حرفه ای با قابلیت چت صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار ooVoo مسنجری است که به ارائه خدمات تلفن تصویری و صوتی و یا پیام رسان فوری است که توسط شرکت ooVoo LLC برای سیستم عامل های ویندوز ، آندروید ، مک OCX و … ساخته شده است. این شرکت تا به تاریخ سپتامبر 2012 بالغ بر 56 میلیون کاربر در سراسر جهان داشته است که به گفته خود شرکت هر روز 100 هزار نفر به تعداد کاربران آن افزوده می شود .

بیشتر استفاده کنندگان از مسنجر ooVoo  تلفن همراه تشکیل می شود . لازم به ذکر است بعضی قابلیت های این نرم فزار پولی می باشد که هیچ ربطی به کرک و … ندارد . از قابلیت و امکانات برنامه ooVoo می توان به ارتباط صوتی ، تصویری ، متنی و چت متنی همزمان با 12 نفر ، امکان Import کردن ID از طریق مسنجر ها و یا شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک  . البته قابلیت ها برنامه اوو  به اینجا ختم نمی شود . شما نیز عضو این مسنجر شده  تا به جمع دیگر دوستانتان بپیوندید .


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ooVoo 3 , 6 , 0 , 23 Final – نرم افزار اوو برای کامپیوتر ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد