پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود فتوشاپ ۲۰۲۰ – Adobe Photoshop 2020 v21.0.0.37 + Portable
نوشته شده در چهار شنبه 15 آبان 1398
بازدید : 620
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop 2020 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند.

البته همگان می دانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

نسخه سالم فتوشاپ ۲۰۲۰ با کرک کاملا سالم و آفلاین اضافه شد

دانلود-فتوشاپ


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: :آموزش نصب فتوشاپ, دانلود Adobe Photoshop, دانلود آخرین ورژن فتوشاپ, دانلود ادوبی فوتوشاپ, دانلود رایگان فتوشاپ, دانلود فتوشاپ, دانلود فتوشاپ 2015, دانلود فتوشاپ 2016, دانلود فتوشاپ برای کامپیوتر, دانلود فتوشاپ کم حجم, دانلود کرک سالم فتوشاپ, نرم افزار کاربردی ,



بازدید : 877
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری برای دانلود ویدئو ها و فیلم های آنلاین از بیش از ۴۰ سایت مختلف است .در این نرم افزار تنها با یک کلیک ساده قادرید تا هر ویدئویی را که بر روی مرورگرهای IE ، Firefox یا Chrome قابل پخش است دانلود نمایید. این نرم افزار همچنین قادر به تبدیل تمامی ویدئوهای دانلود شده و با تمامی فرمت ها موجو است.این نرم افزار علاوه بر امکان دانلود فیلم ها از سایت هایی مثل یوتیوب، فیس بوک و … توانایی تبدیل فرمت و ذخیره فیلم ها با فرمت دلخواه و صدای کلیپ را به صورت یک mp3 مجزا ذخیره نماید را نیز دارد.

 

Wondershare%20AllMyTube%204.3.3.0 نرم افزار دانلود از سایت های اشتراک گذاری ویدئو Wondershare AllMyTube 4.3.3.0

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,



بازدید : 1227
نویسنده : آرش حسین زاده

نسخه All-in-One (به اختصار: AIO) ویندوز ۱۰ منتشر شد! این نسخه دارای تمامی ریلیزهای ویندوز ۱۰، در یک فایل ISO با حجم بسیار مناسب می باشد. از ویژگی های این نسخه، می توان به وجود دستورات اجرایی که تنها با یک کلیک کار می کنند اشاره کرد. این دستورات شامل غیرفعال کردن آپدیت ویندوز، غیرفعال کردن Windows Defender، غیرفعال/فعال کردن Telemetry و وجود فعال ساز و کلیدهای رسمی برای فعال سازی هرچه راحت تر ویندوز شما اشاره کرد. برای مشاهده لیست کامل ویندوزهای موجود در این پکیج و هم چنین سایر مشخصات و دانلود به طور کاملا رایگان با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. این نسخه دارای محتوای اوریجینال ویندوز ۱۰ به تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۱۵ به همراه ۳آپدیت که پس از انتشار نسخه نهایی تا تاریخ ۲آپریل ۲۰۱۵ ریلیز شده اند می باشد.

Microsoft Windows 10 GA AIO DualBoot en-US murphy78

 

  Windows 10 final build cover small دانلود نسخه AIO ویندوز 10 آپدیت جولای 2015   Microsoft Windows 10 GA AIO July 2015

 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود از سرور ایران windows 10 AIO july 2015, دانلود تمامی نسخه های ویندوز 10 در یک فایل, دانلود رایگان AIO ویندوز 10, دانلود مستقیم نسخه all in one برای windows 10, دانلود مستقیم نسخه نهایی AIO برای ویندوز 10, دانلود نسخه AIO ویندوز 10, دانلود نسخه نهایی AIO ویندوز 10, دانلود کرک نهایی برای ویندوز 10 ,



بازدید : 583
نویسنده : آرش حسین زاده

نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل میکند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا ۵۵۰ مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود ۳۵ مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation نیست

Virtualbox downloadha.com استفاده همزمان چندين سيستم عامل بر روي يك سيستم عامل با Virtual Box 3.0.4


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,



نرم افزار طراحی سایت Quick ‘n Easy Web Builder 3.0.4
نوشته شده در سه شنبه 23 تير 1394
بازدید : 593
نویسنده : آرش حسین زاده

یک نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی میباشد که با هدف طراحی و ساخت صفحات وب با ویژگیهای کامل و بدون نیاز به اضافه کردن هیچ گونه کد html می باشد. کاربرانی با دانش محدود در زمینه کد نویسی و طراحی سایت میتوانند به راحتی هرچه تمام تر و بدون درگیر شدن با کدهای html و css ، صفحات وب شخصی خود را آنگونه که دوست دارند طراحی و در اینترنت منتشر کنند.نرم افزار داری بیش از ۱۰۰ قالب که همگی قابلیت ویرایش را دارند ، می باشد. از ویژگی های نرم افزار Quick ‘n Easy Web Builder میتوان به پشتیبانی از قابلیت Drag and Drop ، افکت گذاری و اضافه کردن ویدیوهای یوتیوب ، انتشار ساده از طریق FTP ، قابلیت ایمپورت rss و … اشاره کرد.

 

Quick Easy Web Builder نرم افزار طراحی سایت Quick n Easy Web Builder 3.0.4

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , گرافیک , نرم افزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: وب ,



بهینه سازی سرعت اینترنت با PGWare Throttle 7.7.13.2015
نوشته شده در سه شنبه 23 تير 1394
بازدید : 455
نویسنده : آرش حسین زاده

Throttle نرم افزاری مفید وقدرتمند می باشد که سرعت اتصال اینترنت شما را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. این نرم افزار یکی از بهترین تنظیم کننده های مودم  موجود در بازار می باشد، که البته بصورت رایگان توسط سایت دانلودها در اختیار شما قرار داده می شود. این برنامه این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا بتوانید با سرعت بیشتری انتقال فایل از طریق اینترنت یا شبکه های محلی را انجام داده و نیز سریعتر صفحات اینترنتی را مرور نمایید، چنانچه شما یک کاربر اینترنت با استفاده از نوع اتصال Dial-Up می باشید و از قطع شدن مرتب اتاصال اینترنت ویا سرعت کم رنج می برید، با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به سرعت این مشکل را برطرف نمایید. این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL, ADSL, Cable, ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایلهای موزیک یا فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد ، با استفاده از این برنامه پایداری اتصال خود به اینترنت را افزایش داده  و از قطع شدت ارتباط اینترنت در کنار افزایش سرعت آن بهره ببرید. این برنامه سرعت دانلود و آپلود فایل های شما را افزایش داده و حتی تا آخرین میزان بیتی (پهنای باند) که مودم شما قابلیت استفاده ازآن را دارد، آنرا بهینه سازی می نماید تابهترین عملکرد ممکن رابرای شمابه ارمغان آورد. کاربری این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد و کاملا با تمامی نسخه های ویندوز سازگارمی باشد و همچنین باتمامی انواع اتصال های اینترنت اعم از Dial-up ویا ADSL و غیره سازگار می باشد. با Throttle  قادر خواهید بود تا موزیکها، فیلم ها و فایلهای خود را سریعتر از همیشه از اینترنت دانلود نموده و در صورتی که بصورت آنلاین بازی می نمایید، سرعت اجرای آن را افزایش می دهد .

 

PGWare Throttle بهینه سازی سرعت اینترنت با PGWare Throttle 7.7.13.2015

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 520
نویسنده : آرش حسین زاده

پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

..:: نسخه ویندوز و مک اضاقه شد ::..

Flash%20Player نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرها Adobe Flash Player 18.0.0.209

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: فلش پلیر ,



بازدید : 402
نویسنده : آرش حسین زاده
دانلود ImTOO iPhone Transfer Plus v5.7.3 Build 20150526 - نرم افزار مدیریت گوشی های آیفون

آیفون (iPhone)‏ یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷ توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد. آیفون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید home برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحهٔ حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل iOS، را اجرا کرد. سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و iOS نام دارد. آیفون از مرورگر وب سافاری - مرورگر اصلی اپل - بهره می‌گیرد. هم اکنون در ایران آیفون یکی از گوش های محبوب در بین مردم به شمار می رود.
ImTOO iPhone Transfer Plus یک ابزار بسیار کارآمد و مفید به منظور مدیریت گوشی های آیفون می باشد، که با استفاده از آن می توانید انواع فایل های مختلف از جمله جمله موسیقی، فیلم، تصاویر،کتاب ها، و ... را میان گوشی های آیفون و کامپیوتر رد و بدل کنید. همچنین این نرم افزار به عنوان یک مبدل قدرتمند قادر است تا فایل ها درون دیسک های Blu-ray/DVD/video را به فرمت های قابل پخش در آیفون تبدیل نماید. علاوه بر این شما قادر هستید از پیامک ها و دفترچه تلفن خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در هنگام حذف شدن ناگهانی آن ها بتوانید آن ها را دوباره به گوشی خود بازگردانید. یکی از کاربردهای این نرم افزار آن است که گوشی آیفون شما تبدیل به یک هارد دیسک قابل حمل خواهد شد، زیرا به راحتی می توانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات آن را مورد استفاده قرار دهید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,



دانلود Windows Repair v3.2.2 - نرم افزار ترمیم ویندوز
نوشته شده در چهار شنبه 25 خرداد 1394
بازدید : 533
نویسنده : آرش حسین زاده
دانلود Windows Repair v3.2.2 - نرم افزار ترمیم ویندوز

بدافزارها، ویروس ها و نصب برخی از نرم افزارها با تغییر تنظیمات پیش فرض ویندوز، ممکن است باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شما شوند.
Windows Repair نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا اکثر مشکلات شناخته شده ویندوز خود مانند خطاهای رجیستری، مجوز های دسترسی فایل و همچنین مسائل مربوط اینترنت اکسپلورر، بروز رسانی ویندوز، فایروال ویندوز و ... را برطرف کنید. علاوه براین با به کارگیری این برنامه مفید می توانید تنظیمات پیش فرض ویندوز خود را بازگردانید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,



بازدید : 376
نویسنده : آرش حسین زاده

Offline-Explorer

Offline Explorer نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه  عکسهای Online، انجمن‌ها و …. از گسترده ترین و متنوع ترین سایتهای پشتیبانی شده. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش‌ها، اسکریپت‌ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار است.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ,



RescuePRO Deluxe 5.2.5.3بازیابی فایل های از دست رفته
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394
بازدید : 332
نویسنده : آرش حسین زاده

RescuePRO

RescuePRO Deluxe ۵.۲.۵.۳ نرم افزاریست که به منظور بازیابی فایل‌های صوتی و ویدئویی و به طور کلی فایل‌های مفقود شده شما طراحی و ارائه شده است.در این نرم افزار شما توانایی مشخص کردن مسیر اسکن اطلاعات را ندارید و به همین منظور باید ابتدا فایل‌های IMG که در بخش Raw disk image‌ها ذخیره می‌شود را آپلود نمایید.در پایان این فرایند لیستی از اطلاعات اسکن و فایل‌های بازیابی شده در اختیارتان قرار داده میشود. با کمک گرفتن از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا بک آپ‌هایی را انجام دهید که توانایی ذخیره شدن در فرمت IMG file را دارد.از دیگر توانایی‌های نرم افزار RescuePRO Deluxe این است که قادر به پاکسازی اطلاعات می‌باشد ، به نحوی که قدرتمند ترین نرم افزارهای بازیابی اطلاات نیز توانایی بازگرداندن آن اطلاعات را نداشته باشند.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,



Accessory Software Share Stuff 1.6 – اشتراک گذاری عکس
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394
بازدید : 560
نویسنده : آرش حسین زاده

Accessory-Software-Share-Stuff

Accessory Software Share Stuff 1.6 برنامه ای جالب و کاربردی در زمینه ی به اشتراک گذاشتن عکس با Google Photo و flickr می‌باشدو با استفاده از این برنامه امکان آپلود رسانه‌هایتان را  به یوتیوب،آپلود و دانلود عکس‌ها به همراه توصیف، برچسب‌ها و مکان‌های بین به Share Stuff و Google Photos و یا Yahoo flickr را خواهید داشت. Share Stuff قابلیت اپلود فایل‌های چند رسانه را به اکانت  یوتیوب تان به همراه شرح و رتبه یندی  ارسال می‌شود. یکی از قابلیت‌های اصلی این برنامه ارائه یک راه آسان برای انتقال آلبوم‌های عکس، به همراه توصیفات انها، از Photo Snap و File Viewer Express به خدمات عکس ان لاین Google Photos و فلیکر یاهو می‌باشد. اطلاعات همچون توضیحات عکس، برچسب‌ها، و مکان‌های انها، می‌توان از طریق Share Stuff بدون طور مستقیم از طریق خدمات وب سایت به روز نمود. این  ویزگی به شما امکان  حرکت سریع بین عکس و آلبوم‌های عکس مختلف را می‌دهد. Accessory Software Share Stuff برنامه ای است که  یک رابط سریع و آسان را در اختیارتان به منظور  انتخاب و ذخیره ی عکس‌های تان درخدمات ابر گوگل و  یاهو قرار می‌دهد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,



دانلود Final Draft 9.0.6 Build 179 نرم افزار فیلم نامه نویسی
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394
بازدید : 581
نویسنده : آرش حسین زاده

Final-Draft

برنامه Final Draft یکی از بهترین برنامه های کمکی برای فیلم نامه نویسان بوده است که در نسخه 9 کیفیتش ارتقا یافته است. در این نسخه روش های جدیدی برای مدیریت نوشته ها ایجاد شده که در گذشته دغدغه بسیاری از نویسنده ها بوده است، البته نباید تعجب کرد چرا که این اولین بار نیست که Final Draft به دنبال رفع مشکلات فیلمنامه نویسان بوده است.
این برنامه توسط چندین نویسنده مشهور در جهان استفاده می شود و تمامی استاندارد های فیلم نامه نویسی در آن رعایت شده است.
برخی از ویژگی های Final Draft :

– پرفروشترین نرم افزار فیلم نامه نویسی در جهان
– خواندن فیلم نامه با صدای کامپیوتر
– بیش از 100 فیلم نامه نمونه تلویزیونی، تئاتری و سینمایی
– امکان نصب و استفاده در ویندوز، مکینتاش و آیپد


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مالتی مدیا , ,



بازدید : 389
نویسنده : آرش حسین زاده

با برنامه Connectify Pro به راحتی هر چه تمام تر می توانید از نرم افزارهای روتر استفاده کنید، این نرم افزار تحت سیستم عامل ویندوز ساخت و پرداخته شده است. کاربران این نرم افزار کارآمد میتوانند از شبکه های بی سیم به صورت ایمن هر نوع اتصال به اینترنت به طور مثال: مودم های کابلی، کارت های سلولی، حتی یک شبکه Wi-Fi دیگر که اینترنت خود را از آن میگیرید میتوانید به صورت Wi-Fi با دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها و سیستم های بازی را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارند.

 

Connectify%20Hotspot%202015.0.5.34877 نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت Connectify Hotspot 2015.0.5.34877

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , نرم افزار اینترنت , ,



نرم افزار مقابله با هک شدن UnHackMe 7.75
نوشته شده در سه شنبه 19 خرداد 1394
بازدید : 340
نویسنده : آرش حسین زاده

همانطور که نرم افزار های ضد جاسوسی و ضد هک همه روزه در حال افزایش هستند، هکر ها نیز ابزار های جدیدی برای ورود و جاسوسی در رایانه قربانی های خود میسازند. روت کیت ها به اصطلاح انگلیسی Rootkit نسل جدیدی از تروجان ها هستند، UnHackMe نام اولین نرم افزار مقابله با ویروس Rootkit می باشد . این نرم افزار امروزه برای کامپیوتر شما نیازی ضروری است ! Rootkit ها نوع جدیدی از تروجان ها هستند که دسترسی کامل به یک کامپیوتر یا شبکه را به وجود میاورند و هکر ها تمامی امکانات ادمین ویندوز را در اختیار میگیرند . این نرم افزار توانایی مقابله با این ویروس و پاک کردن آن را دارد. همراه داشتن این نرم افزار با یک آنتی ویروس قوی می تواند امنیت شما را در مقابل هر بد افزار جاسوسی و خصوصا روت کیت ها تضمین نماید زیرا روت کیت ها علاوه بر رایانه ی شما قادرند اطلاعات شبکه ها را نیز مورد جاسوسی و دزدی قرار دهند.

 

UnHackMe%207.75%20Build%20475 نرم افزار مقابله با هک شدن UnHackMe 7.75


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,



بازدید : 344
نویسنده : آرش حسین زاده

بسیاری از ویروس کش های موجود تنها در یافتن ویروس قدرت دارند و در شناسایی و کشف نرم افزار های مخربی که امروزه بسیار فراگیر شده اند چندان قدرتمند عمل نمی کنند .Emsisoft Anti-Malware نام نرم افزاری امنیتی و آنتی ویروس جدید از شرکت Emsisoft می باشد . این نرم افزار علاوه بر اینکه یک ویروس کش است ، یک فایروال و در عین حال نرم افزاری مناسب برای نابودی سایر نرم افزار های مخرب و ناشناس و کرمهای اینترنتی نیز می باشد . از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به نابود کردن انواع تروجان ها ، Worm ها ، Spyware ها ، bot ها ، keylogger ها و… نام برد .

 

Emsisoft%20Anti Malware%2010.0.0.5366 نرم افزار حفاظت سیستم از بد افزار ها Emsisoft Anti Malware 10.0.0.5366


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,



نرم افزار مدیریت سرور ها IDEAL Administration 2015 15.3
نوشته شده در سه شنبه 26 اسفند 1393
بازدید : 340
نویسنده : آرش حسین زاده

به‌روزرسانی نرم‌افزارها، نصب یک نرم‌افزار در چندین سرور ، اعمال تغییرات در تنظیمات آنها و نصب مداوم به‌روزرسان‌های سیستم عامل در سرور های مختلف، نیاز به صرف زمان بسیاری دارد. نرم‌افزار IDEAL Administration برنامه‌ای عالی و ایده‌آل برای مدیریت نصب و اجرای نرم‌افزار ها، به روزرسان‌ها و دیگر فایل‌های اجرایی در رایانه‌های سرویس دهنده/‌گیرنده(Client-Server) است. با کمک نرم‌افزار IDEAL Administration می‌توانید از راه دور و با صرف مدت زمانی بسیار کوتاه، تغییرات دلخواه خود روی بیش از صد رایانه را اعمال کنید. این برنامه بعنوان یک ابزار کار آمد و متحرک قادر است کلیه موارد ضروری که یک مسئول شبکه برای مدیریت کاربران,سرورها ودامنه ها به آنها نیاز دارد در یک محیط شبکه ای(Lan,Wan,Vpn,Internet) دراختیار او قرار دهد. امکان اجرای اسکریپت‌های گوناگون از نوع .com ، .msi .exe، VB Script، .cmd، .bat و … یکی از امکانات منحصربه‌فرد این نرم‌افزار قدرتمند است.

 

IDEAL Administration 2015 15.3 نرم افزار مدیریت سرور ها IDEAL Administration 2015 15.3


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , نرم افزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: IDEAL Administration 2015 15 , 3, دانلود بهترین نرم افزار مدیریت سرور, دانلود نرم افزار IDEAL Administration 2015 15 , 3, دانلود نرم افزار IDEAL Administration 2015 15 , 3 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار مدیریت سرور, دانلود نرم افزار مدیریت سرور برای کامپیوتر, در دست گرفتن رايانه, در دست گرفتن كامپيوتر, ريموت دسكتاپ, ريموت كردن كامپيوتر, مدیریت سرور ,



نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ Screenshot Captor 4.9.5
نوشته شده در سه شنبه 26 اسفند 1393
بازدید : 444
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری است که به شما راهی آسان و سریع را برای گرفتن عکس از محیط ویندوز و حتی نوشته هایی که کپی آن ها غیر ممکن می باشد را پیشنهاد می کند. شما می توانید پس از تهیه عکس با ابزارهای نسبتا حرفه این نرم افزار به ویرایش عکس نیز بپردازید. از موارد استفاده این نرم افزار می توان به ساختHelp سیستم، آموزش های آنلاین، دستورالعمل ها، اعانه های تمرینی، نمایش ها، مواد بازاریابی، وب پیج ها، ایمیل ها و … اشاره کرد. از قابلیت های جالب این نرم افزار فرمان گرفتن صوتی آن توسط میکروفن می باشد، به این صورت که شما با گفتن “عکس بگیر” می توانید از به سرعت از محیط اسکرین شات تهیه کنید.

 

Screenshot%20Captor%204.9.5 نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ Screenshot Captor 4.9.5


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , گرافیک , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: : Screenshot Captor 4 , 9 , 5, دانلود بهترین نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ, دانلود نرم افزار Screenshot Captor 4 , 9 , 5, دانلود نرم افزار Screenshot Captor 4 , 9 , 5 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ, دانلود نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ برای کامپیوتر, عکس برداری از دسکتاپ ,



بازدید : 527
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نرم افزار ضبط تماس های صوتی و تصویری اسکایپ

Netralia VodBurner 1.1

 

 

نرم افزار ضبط تماس های صوتی و تصویری اسکایپ - Netralia VodBurner 1.1

 

 

همانطور که میدانید نرم افزار اسکایپ امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری از طریق اینترنت را فراهم میکند. یعنی کاربرانی که نرم افزار اسکایپ را نصب و در آن ثبت نام کرده باشند میتوانند با یکدیگر تماس برقرار کنند. در این نرم افزار ارتباط صوتی از طریق میکروفن و ارتباط تصویری از طریق وبکم امکان پذیر است.

 

اگر شما از کاربران اسکایپ باشید شاید دوست داشته باشید تماس های صوتی و تصویری خود را ضبط کنید. در این صورت میتوانید از نرم افزارهایی که مخصوص این کار هستند استفاده کنید.

 

نرم افزار Netralia VodBurner یکی از بهترین نرم افزارها برای ضبط مکالمات صوتی و تصویری Skype است.

 

در حالی که هیچ کدام از نرم افزارهای فیلم برداری از صفحه نمایش امکان ضبط از اسکایپ را ندارند، نرم افزار Netralia VodBurner میتواند مکالمات تصویری شما را در اسکایپ به صورت کامل فیلم برداری و ذخیره کند.

 

در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های این نرم افزار آشنا شوید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار ضبط تماس های صوتی و تصویری اسکایپ - Netralia VodBurner 1 , 1 ,



بازدید : 699
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نسخه جدید نرم افزار کمتازیا استودیو

Camtasia Studio 8.4

 

 

نسخه جدید نرم افزار کمتازیا استودیو - Camtasia Studio 8.4

 

 

نسخه جدید Camtasia Studio منتشر شد! (نسخه 8.4)

 

نرم افزار Camtasia Studio برای افرادی که در زمینه تولید محتوای آموزشی فعالیت میکنند نرم افزار شناخته شده ای است. این نرم افزار که معروف ترین محصول کمپانی TechSmith است، یک استودیوی کامل برای تولید محتوای آموزشی الکترونیکی میباشد.

 

توسط نرم افزار Camtasia Studio میتوانید از محیط ویندوز تصویر برداری کنید، افکت های صوتی و تصویری روی فیلم قرار دهید، صدا برداری کنید، فیلم ها را ویرایش کنید، و در نهایت یک منوی اتوران با تمام امکانات بسازید.

 

نرم افزار کمتازیا استودیو شامل سه بخش است:

Studio

کار این نرم افزار ویرایش فیلم و صدا است. امکاناتی مثل اضافه کردن افکت و متن، تبدیل فرمت، نشانه گذاری روی فیلم، و ... از مهم ترین امکانات این بخش است.

 

MenuMaker

کار این ابزار، ساخت منوهای اتوران و مالتی مدیا است.

 

Recorder

این ابزار امکان فیلم برداری از صفحه نمایش و همچنین ضبط از کارت صدا و میکروفن را فراهم میکند.

 

در ادامه مطلب میتوانید با سایر قابلیت های نسخه جدید Camtasia Studio آشنا شوید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار ساخت مالتی مدیا، دانلود نرم افزار، دانلود نرم افزار منو سازی، نرم افزار ارائه مطلب، نرم افزار چندرسانه سازی، نرم افزار ساخت CD آموزشی، دانلود نرم افزار اتوران سازی، نرم افزار ساخت محتوای آموزشی، دانلود نرم افزار ساخت محتوای الکترونیکی، نرم افزار ویرایش صدا، نرم افزار ویرایش فیلم، نرم افزار فیلم برداری از ویندوز، نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ، نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ، دانلود کمتازیا، دانلود Camtasia Studio، ,



بازدید : 516
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری عالی برای طراحی و ساخت صفحات به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در حوزه HTML و کدنویسی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از جدیدترین فناوری های دنیای وب نظیر HTML5 و CS5 و jQuery باعث می شود ، طراحی صورت گرفته توسط آن از دنیای تکنولوژی عقب نباشد. همانطور که گفته شد ، طراحی توسط این نرم افزار بسیار ساده و بدون نیاز به دانش فنی خواهد بود ، فقط کافی است به صورت بصری هرآنچه که میخواهید را با ابزارهای درون نرم افزار به صفحه اضافه کنید تا کد مورد نیاز آن توسط خود نرم افزار نوشته شود ، از جدول ها گرفته تا عکس ، ویدیو ، اسلایدشو و اشیاء مختلف نظیر دکمه و منوها و فیلدها و فرم ها ، تماما توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند. در زمینه ابزارهای مربوط به متن ، کنترل تگ های هدینگ H1 , H2 , H3 و… و قابلیت افکت دادن به متن و ساخت متن ها رنگی و اضافه کردن Clip art ها از امکانات بخش متن است. در زمینه ابزارهای عکس موجود بودن افکت و امکان ساخت اسلایدشو و گالری عکس میتواند بسیار موثر باشد. همانطور که گفته شد ، نرم افزار از html5 و cs3 نیز استفاده میکند و در خروجی گرفتن میتوانید از این تکنولوژی ها استفاده کنید. قدرت دیگر نرم افزار امکان استفاده از امکانات jQuery است و کاربر میتواند براساس این قابلیت صفحاتش را بسازد. از jQuery میتواند در ساخت منوها ، انیمیشن و افکت ها استفاده کرد. قابلیتی به نام Built-in Content Management System نیز به کاربران سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس کمک میکند تا بتوانند برای سیستم ها نیز قالب طراحی کنند.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 377
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری عالی برای ایجاد فضایی محافظت شده به وسیله پسورد بر روی انواع حافظه های USB می باشد. امروزه یکی از متدوال ترین روش ها برای انتقال اطلاعات استفاده از انواع حافظه های USB و رم های قابل حمل می باشد چرا که به سادگی قابل انتقال هستند و فضای کمی را اشغال می نماید ولی مسلماً حافظت از اطلاعات درون این حافظه ها بسیار دشوار است و به گم شدن آنها تمامی افراد به سادگی میتوانند به اطلاعات کاربر دسترسی یابند. برای رفع این نقص امنیتی کاربران میتوانند از نرم افزارهای ویژه ای استفاده کنند. یکی از این نرم افزارها GiliSoft USB Stick Encryption می باشد که با ایجاد فضایی محافظت شده درون حافظه های usb و رم ها ، تمامی اطلاعات قرار دادن شده درون آن فضا برای دسترسی نیازمند پسورد هستند. تمامی اطلاعات درون آن فضا با استفاده از تکنولوژی  256bit AES on-the-fly encryption محافظت می شوند و دارای حداکثر امنیت هستند. فضای محافظت شده برروی تمامی کامپیوترها فعال است و مسلماً نیازی به نصب بودن نرم افزاری خاص وجود ندارد.

 

http://www.dl.ir-dl.com/user13/January.2014/pic/Kakasoft.USB.Security.2.0.1.13.www.IR-DL.com.C.jpg


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: قفل گذاری روی حافظه USB با GiliSoft USB Stick Encryption v5 , 5 , 0 ,



بازدید : 545
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود مجموعه جدید زنگ اس ام اس (گلچین تابستان 93)

SMS Ringtones

 

 

 

 

یکی از کارهایی که معمولا افراد برای شخصی سازی و متمایز کردن موبایل خود از دیگران انجام میدهند، قرار دادن زنگ (رینگتون) اختصاصی برای موبایل است. بعضی ها علاوه بر زنگ موبایل، زنگ SMS گوشی خود را نیز تغییر میدهند تا وقتی اس ام اس جدیدی دریافت میکنند متوجه شوند که مربوط به موبایل آنهاست.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مالتی مدیا , مالتی مدیا , موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه جدید زنگ اس ام اس (گلچین تابستان 93) - SMS Ringtones" دانلود زنگ اس ام اس، دانلود زنگ اس ام اس جدید، دانلود زنگ SMS موبایل، دانلود زنگ SMS جدید، دانلود آهنگ اس ام اس، دانلود آهنگ SMS، دانلود صدای اس ام اس، دانلود صدای SMS، دانلود زنگ SMS MP3، دانلود زنگ موبایل، دانلود زنگ موبایل با فرمت MP3، دانلود رینگ تون موبایل، دانلود زنگ خور موبایل، دانلود زنگ موبایل جدید، دانلود رینگتون، دانلود رینگتون اندروید، دانلود رینگتون جدید 2014، دانلود Ringtone موبایل، دانلود بهترین زنگ های موبایل، دانلود SMS Ringtones، ,



بازدید : 386
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود بهترین نسخه فتوشاپ برای کامپیوترهای قدیمی

Adobe Photoshop 7

 

 

 

 

فتوشاپ آنقدر محبوب و پرکاربرد است که میتوان آن را به عنوان نرم افزار استاندارد ویرایش عکس به حساب آورد. به طوری که یادگیری کار با فتوشاپ (حداقل در سطح مقدماتی) نیاز هر کاربر کامپیوتر است.

 

فتوشاپ 7 در سال 2002 منتشر شد. این نسخه از فتوشاپ را میتوان نقطه عطفی در تاریخچه نرم افزارهای Adobe محسوب کرد. زیرا با مجموعه ای از قابلیت های جدید منتشر شد و تا سالها به عنوان نرم افزار اصلی ویرایش عکس در تمام دنیا مورد استفاده قرار میگرفت.

 

اکنون که 12 سال از انتشار فتوشاپ 7 میگذرد، این نسخه هنوز هم کاربران مخصوص خودش را دارد. زیرا کم حجم و سبک بوده و بر روی کامپیوترهای قدیمی به راحتی قابل اجراست.

 

ضمن اینکه محیط ساده فتوشاپ 7، کار با آن را برای تمام کاربران ممکن میسازد.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، نرم افزار Adobe Photoshop 7 را برای شما آماده کرده ایم. اگر کامپیوتر شما قدیمی است و یا میخواهید از یک نسخه ساده و سبک فتوشاپ استفاده کنید، این نسخه را به شما توصیه میکنیم.

این سخه دیگه گیر نمی یاد ها کلیک کن بدو افرین


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: بهترین نسخه فتوشاپ برای کامپیوترهای قدیمی - Adobe Photoshop 7 ,



بازدید : 348
نویسنده : آرش حسین زاده

ابزاری مفید با رابطه کاربری ساده می باشد که قادر است از پورت های USB رایانه شما در مقابل تهدیدات محافظت کند.شما توسط این نرم افزار می توانید پورت usb سیتسم خود را غیر فعال کنید. کار اصلی این برنامه محافطت از پورت های usb رایانه شما در مقابل تهدیدات می باشد.این برنامه شما در سه حالت مختلف Allow Read & Write / Allow Read-Only / Disable USB Disk Detection کمک می‌کند تا بر روی پورت USB رایانه تان کنترل داشته باشید.

 

Removable Access Tool 1.1 نرم افزار محافظت از پورت یو اس پی Removable Access Tool 1.1


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار محافظت از پورت یو اس پی Removable Access Tool 1 , 1 ,



بازدید : 348
نویسنده : آرش حسین زاده

یک نرم افزار قدرتمند امنیتی می باشد که به شما امکان محدود ساختن دسترستی به قسمت های مختلف سیستم برای دیگر کاربران را میدهد. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت ایجاد محدودسازی های به صورت متفاوت بر روی هر یوزر اکانت، فیلتر کردن سایت ها و کلماتی که توسط شما از قبل آن ها داده می شود، رمز گذاری بر روی اطلاعات خود، پشتیبانی از سیستم های شبکه (مخصوص کافی نت) و … اشاره کرد. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار در زمینه خود می باشد که با داشتن رابط کاربری ساده توانسته طرفداران زیادی را پیدا کند.

 

WinLock Professional 6.21 نرم افزار محدود سازی دسترسی در ویندوز WinLock Professional 6.21


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار محدود سازی دسترسی در ویندوز WinLock Professional 6 , 21 ,



بازدید : 352
نویسنده : آرش حسین زاده

هنوز چند روز از معرفی ویندوز ۱۰ نمی گذرد ، این در حالی است که مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه ای آزمایشی از این ویندوز را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده ، مشتریان و … بررسی و گزارش شوند . برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ می بایست در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید که این کار حرکتی غیرعادی از این شرکت می باشد . باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد . نسخه ی موجود را می توانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های جدید ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید . در ادامه می توانید با قابلیت های این ویندوز بیشتر آشنا شوید .

 

| به همراه دانلود مراسم معرفی ویندوز ۱۰ در دو کیفیت متفاوت |

 

Win 10 دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Technical Preview

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , لینوکس , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ – Windows 10 Technical Preview ,



بازدید : 393
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نرم افزار طراحی نماهای داخلی منازل TurboFloorPlan 3D Home and Landscape Pro 2015 v17.5.4.1000

TurboFLOORPLAN 3D Home Landscape Pro نام نرم افزاری قدرتمند برای طراحی نماهای مختلف داخلی خانه می باشد. به کمک این نرم افزار طراحان معماری می توانند اقدام به طراحی قسمت های مختلف مبلمان و نمای داخلی به صورت سه بعدی نمایند. در این نرم افزار طراح می تواند بعد از کشیدن ۰نقشه ساختمان خود آن را به صورت دو بعدی و سه بعدی با قابلیت هایی نظیر نمایش و چرخش تصویر مشاهده کند. در این نرم افزار ابزارهای گوناگونی نیز به منظور سهولت در امر طراحی برای کاربر محیا شده است. رابط گرافیکی مناسب به منظور استفاده راحت از نرم افزار ، قابلیت لایه بندی پروژه و ... نیز ار دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. طراحی نمای داخلی و قابلیت اضافه نمودن وسایل به نماهای داخلی منازل از ویژگی های پرطرفدار این نرم افزار می باشد. این برنامه محصولی از IMSI/Design می باشد.

ویژگی های نرم افزار TurboFLOORPLAN 3D Home Landscape Pro :

  • سهولت کار با نرم افزار و سادگی فرایند طراحی
  • وجود ابزار طراحی به صورت پیش فرض
  • توانایی ساخت نمونه های دو بعدی و سه بعدی
  • توانایی کار در فضایی ۳۶۰ درجه با مدل های موجود
  • استفاده از نمونه های بسیار درون نرم افزار
  • امکان لایه بندی کارهای نرم افزار
  • توانایی بروز رسانی نرم افزار
  • پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
  • حجم کم نرم افزار
  • و...

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن با لینک مستقیم مطالب جالب و خواندنی از سراسر وب جدید ترین مطالب روز دنیا در ایمیل شما مجموعه ی کامل آموزش زبان TOP Notch - آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته دانلود مجموعه ی کامل پروژه های آماده VideoHive بیش از 50 گیگابایت با لینک مستقیم - آپدیت 2011 دانلود فیلم آموزش زبان انگليسي English Today در قالب 26 DVD به صورت کامل - آپدیت شد دانلود کاملترین آموزش کارگردانی سینمایی و تولید فیلم و نورپردازی و , , ! -بیش از 45 گیگابایت دانلود مجموعه آموزش جامع SolidWorks - کاملترین مجموعه مهندسی موجود با بیش از 50 گیگابایت دانلود رایگان آموزش کامل سیم کشی ساختمان-آموزش ویدئویی به همراه Ebook دانلود مجموعه ی کامل تمامی محصولات و آموزش های VIDEO COPILOT -بیش از 35 گیگابایت دانلود مجموعه ی پر طرفدار آموزش امنیت شبکه و مدرک هک قانونمند - سری جدید - CEHv7 مروری کوتاه بر کتابخوان کیندل دانلود تمامی آهنگهای ولفگنگ موزارت - بیش از 15 گیگابایت دانلود کاملترین آموزش تعمیرات لپ تاپ - بیش از 24 گیگابایت دانلود آموزش کامل سیستم و اجزای خودرو ها برترین و پر بیننده ترین مطالب وطن دانلود با عضویت درگروه سایت روزانه جدیدترین مطالب وطن دانلود را درا یمیل خود دریافت کنیدـ199582 بازدید دانلود آرشیو کامل وب سایت شاتر استوک - بزرگترین آرشیو عکس جهان ـ132776 بازدید دانلود مجموعه آموزشی برای عکاسان و طراحان دیجیتال - ادیت و عکاسی Portraitـ73126 بازدید آموزش عکاسی - دانلود مجموعه ی عظیم آموزش عکاسی Portraitـ99360 بازدید دانلود کاملترین آموزش شبکه و ویندوز سرور 2008 در اینترنت -55 گیگابایتـ91161 بازدید دانلود فیلم آموزش چگونه در عرض 30 روز یک بدن آماده و ورزشی داشته باشیدـ154672 بازدید دانلود ویدئو آموزشی قدم به قدم همه فوت و فن های فتوشاپ CS5ـ157280 بازدید دانلود کاملترین مرجع آموزشی ویولونـ69691 بازدید دانلود کاملترین مجموعه آموزشی IELTSـ143724 بازدید دانلود مجموعه آموزشی مدرک تخصصی امنیت قانونمند (آنتی هک)ـ83499 بازدید دانلود مستند بی نظیر تجربیات ناخوشایند و اشتباهات مهندسیـ47962 بازدید دانلود کاملترین مجموعه های آموزشی برای کودکانـ93839 بازدید دانلود مجموعه کامل شعبده بازیهای کریس آنجلـ120450 بازدید دانلود مجموعه آموزشی دانشگاه مجازی CS5 ! بیش از 150 ساعت آموزشـ72202 بازدید دانلود کاملترین مرجع آموزشی و آمادگی برای آزمون تافلـ121001 بازدید >> مجموعه شامل 900 موسیقی برتر آرامبخش و بی کلام دنیا << مجموعه پیش رو شامل بیش از ۹۰۰ آهنگ آرامش بخش از بزرگان موسیقی جهان می باشد , � مجموعه 900 قطعه موسیقی بی کلام بسیار ملایم , مناسب برای رفع تنش های روحی و هیجان های مضر , رفع خستگی های روانی و ایجاد احساس سبکی و راحتی , ایجاد حس آرامش قبل از خواب و بعد از بیداری , مناسب برای محیط خانه، محل کار، اماکن عمومی و , , , قابل اجرا در کامپیوتر، موبایل، و کلیه دستگاه های پخش MP3 , مجموعه ای بزرگ شامل 900 آهنگ از بزرگانی چون : گئورگ زامفیر ، تونی اوکانر ، آئولیا ، جان ویلیامز ، توماس نیومن ، یانی ، جاسپر کید ، شیلر ، ونجیز ، یانی ، گروه های بزرگ موسیقی و ده ها موسیقیدان بزرگ دیگر که با تهیه این مجموعه می توانید ماه ها روح و روان خود را به آرامش برسانید , برای دیدن جزئیات بیشتر این مجموعه اینجا کلیک کنید قیمت با تخفیف ویژه برای مدت محدود 5500 تومان برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید دانلود آموزش ورزش جدید بادی کامبت Les Mills Combat Ultimate Warrior Workout 73746 بازدید چهارشنبه، 26 شهریور ماه 1393 بدون نظر آموزش ورزشی , دانلود آموزش ها دانلود آموزش ورزش جدید بادی کامبت Les Mills Combat Ultimate Warrior Workout برای اولین بار در ایران آموزش ورزش پر تحرک ومهیج بادی کامبت Les Mills Combat Ultimate Warrior Workout Video Tutorial + Documentations ورزش بادی کامبت (BodyCombat) چیست بادی کامبت شکلی جدید و پرهیجان برای وارد کردن ورزش و تناسب اندام به زندگی آدمهاست و کلاس های ورزشی این رشته این روزها در اکثر باشگاه ها بر پا می شود بادی پامپ بااینکه ابتدا توسط لزمیلز (Les Mills) در نیوزلن , , , د آغاز شد اما الان در سراسر دنیا کلاسی پرطرفدار برای همه سطوح ورزشی به شمار می رود , این کلاس ها که توسط مربیانی حرفه ای برگزار می شود، با حجم بالای کالری که کمک می کند در یک جلسه بسوزانید، قبل و بعد از جلسه تمرین لبخند را به روی لبانتان می نشاند , تمرینات بادی کامبت چه فوایدی دارند؟ با مربیان حرفه ای و کلاسی پر و همچنین موزیک های انگیزه دهنده، نه تنها از ورزشتان لذت خواهید برد، بلکه هر به هر هدفی که در ذهن دارید هم خواهید رسید , با بالا رفتن حجم عضلانی بدنتان و از بین رفتن تدریجی چربی ها، خیلی زود شاهد شکل گرفتن و تفکیک عضلاتتان خواهید بود , در یک جلسه تمرین بادی کامبت چند کالری می سوزانید؟ در ۴۵ تا ۶۰ دقیقه ای که این کلاس ها طول می کشند، وقت کافی برای سوزاندن مقدار زیادی کالری خواهید داشت و همه ما می دانیم که هر چه کالری بیشتری بسوزانید، کاهش وزن بیشتری خواهید داشت در طول یک جلسه ۶۰ دقیقه ای بادی کامبت، برحسب شدت و سطح کلاس، میزان کالری که می سوزانید در حدود ۶۰۰ کالری خواهد بود ما امروز در این مطلب آموزش این ورزش مهیج از ابتدا تا سطوح پیشرفته همراه با رژیم های غذایی مناسب را قرار داده ایم امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد ادامه مطلب دانلود آموزش ورزش جدید بادی کامبت Les Mills Combat Ultimate Warrior Workout پر بیننده ترین آموزش های وطن دانلود , , , دانلود مجموعه آموزش جامع SolidWorks - کاملترین مجموعه مهندسی موجود با بیش از 50 گیگابایت دانلود مجموعه بی نظیر و جذاب آموزش خلبانی Oxford Aviation دانلود آموزش تنظیمات حرفه ای ویندوز7 - به صورت کامل windows 7 - CBT دانلود فیلم آموزش تکنیک های فیلمبرداری بر روی پرده سبز دانلود 21 فیلم آموزشی بی نظیر و کمباب برای 3DsMax دانلودمجموعه ویدئوهای آموزش تعمیرات لپ تاپ دانلود رایگان مجموعه بی نظیر آموزش ویولون -از مبتدی تا پیشرفته دانلود مجموعه ویدئویی آموزش سریع زبان فرانسه دانلود مستند آموزشی چگونه برای خانه خود صفحات خورشیدی بسازیم دانلود آموزش عظیم نرم افزار کتیا - CATIA - بیش از 730 ویدئو آموزشی دانلود آموزش یوگا - لذت و دانش دانلود مجموعه چگونه یک وب سایت راه اندازی کنیم و پولدار شویم- آموزش تجارت الکترونیک دانلود مجموعه برنامه آموزش پیش دبستانی برای کودکان دانلود رایگان مجموعه آموزش تکنیک های کار با autocad 2011 دانلود رایگان آموزش کامل سیم کشی ساختمان-آموزش ویدئویی به همراه Ebook دانلود نرم افزار آموزشی گرامر زبان انگلیسی Cambridge Grammar of English 62899 بازدید چهارشنبه، 26 شهریور ماه 1393 بدون نظر آموزش زبان انگلیسی , مجموعه های آموزشی , نگارش , گرامر دانلود نرم افزار آموزشی گرامر زبان انگلیسی Cambridge Grammar of English در یاد گیری گرامر زبان انگلیسی راحت ترین روش را انتخاب کنید دانلود رایگان مجموعه Cambridge Grammar of English جهت آموزش گرامر زبان انگلیسی به روش دانشگاه کمبریچ انگلستان Cambridge Grammar of English - Interactive Tutorial Software در پست امروز وب سایت وطن دانلود باز هم یک مجموعه فوق العاده آموزش زبان انگلیسی را برایتان آماده کرده ایم , مجموعه Cambridge Grammar of English به شما در یادگیری گرامر زبان انگلیسی کمک بسیار زیادی می کند , این مجموعه که معروف به آموزش گرامر زبان انگلیسی به روش دانشگاه کمبریچ است در حقیقت یک نرم افزار چند رسانه ای است که در آن گرامر زبان انگلیسی همراه با نکات و سایر موضوعات گرامری به زبان آموزان آموزش داده می شود , این برنامه شامل سه پخش اصلی Chapters, A-Zs و Glossary می باشد که هر بخش خود شامل زیر مجموعه های بسیار زیادی است که در آنها نکات مربوط به گرامر زبان انگلیسی قرار گرفته است , در این نرم افزار توضیحاتی برای هر موضوع در نظر گرفته شده که میتوان با کلیک بر روی آیکون بلند گویی که کنار هر مطلب قرار گرفته شده، به توضیحات آن گوش کرد که اینکار علاوه بر یادگیری بهتر، شما را با لهجه و نوع تلفظ جملات نیز آشنا میکند , از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به جستجو در میان مطالب و موضوعات و همچنین داشتن قسمت تمرین و سوالات اشاره نمود , ادامه مطلب دانلود نرم افزار آموزشی گرامر زبان انگلیسی Cambridge Grammar of English پر بیننده ترین آموزش های وطن دانلود , , , دانلود کاملترین مجموعه آموزشی IELTS بیش از 80 جلسه ویدئویی آموزش مکالمه انگلیسی از مبتدی تا حرفه‌ای -English For You EFU - Lessons English دانلود فیلم آموزش زبان انگليسي English Today در قالب 26 DVD به صورت کامل - آپدیت شد مجموعه ی کامل آموزش زبان TOP Notch - آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته دانلود کاملترین آموزش تعمیرات لپ تاپ - بیش از 24 گیگابایت دانلود آموزش کامل سیستم و اجزای خودرو ها دانلود مجموعه ی کامل پروژه های آماده VideoHive بیش از 50 گیگابایت با لینک مستقیم - آپدیت 2011 دانلود مجموعه ی کامل تمامی محصولات و آموزش های VIDEO COPILOT -بیش از 35 گیگابایت -آپدیت 2011 دانلود کاملترین آموزش کارگردانی سینمایی و تولید فیلم و نورپردازی و , , ! -بیش از 45 گیگابایت آموزش عکاسی - دانلود مجموعه ی عظیم آموزش عکاسی Portrait دانلود رایگان آموزش کامل سیم کشی ساختمان-آموزش ویدئویی به همراه Ebook دانلود مجموعه ی پر طرفدار آموزش امنیت شبکه و مدرک هک قانونمند - سری جدید - CEHv7 دانلود رایگان مجموعه بی نظیر آموزش ویولون -از مبتدی تا پیشرفته دانلود جدیدترین آموزش نورپردازی در مایا Digital Tutors Introduction to Lighting in Maya 58148 بازدید چهارشنبه، 26 شهریور ماه 1393 بدون نظر آموزش مایا , دانلود آموزش ها Digital Tutors Introduction to Lighting in Maya دانلود جدیدترین آموزش نورپردازی در مایا مایا (Maya) یک نرم‌افزار جامع است که به بخش های مختلفی تقسیم شده که هر بخش ویرایش و ایجاد یکی از مراحل ساخت انیمیشن رابر عهده دارد و نیاز کاربر را به نرم‌افزار های جانبی به حد اقل می رساند , مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌ افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همینطور صنعت بازی ‌های رایانه‌ای استفاده می ‌شود , نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن، توانایی بالای رندرینگ، متریال های قدرتمند، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی آن است , در دوره آموزشی Digital Tutors Introduction to Lighting in Maya شما با نورپردازی در نرم افزار مایا آشنا می شوید , عناوین آموزشی: - مقدمه و مرور کلی پروژه - بررسی انواع نور ها - ویژگی های نور ها در مایا - روش های نورپردازی در مایا - استفاده از ابزار Show Manipulator در مایا - بررسی ویژگی Barn Doors - کار با چراغ های محیطی در مایا - استفاده از سایه های Depth Map در مایا - کار با نور و سایه ها در مایا - کنترل Render Stats - شبیه سازی منابع نور در مایا - استفاده از Gobos در مایا - شبیه سازی مه در مایا - کنترل بازتاب ها در مایا - و , , , ادامه مطلب دانلود جدیدترین آموزش نورپردازی در مایا Digital Tutors Introduction to Lighting in Maya به دلیل درخوست های زیاد کابران وطن دانلود برای فروش پستی محصولات پر طرفدان این بار میتوانید دو مجموعه ی عظیم و قوی برای آموزش زبان که در ماه گذشته در وطن دانلود قرار داشت را خریداری کنید , http://img , vatandownload , com/img/zaban-shop , jpg دانلود کاملترین دوره آموزشی IELTS (معتبرترین مدرک زبان انگلیسی) برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول یا دانلود رایگان آن نیز میتوانید به اینجا کلیک کنید , اگر قصد خرید پستی آن را دارید ار لینک زیر استفاده کنید قیمت این محصول استثنایی فقط 6800 تومان - بیش از 80 جلسه ویدئویی آموزش مکالمه انگلیسی از مبتدی تا حرفه‌ای -English For You - EFU - Lessons English برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول یا دانلود رایگان آن نیز میتوانید به اینجا کلیک کنید , اگر قصد خرید پستی آن را دارید ار لینک زیر استفاده کنید قیمت این محصول استثنایی فقط 9800 تومان - دانلود آموزش عکاسی ماکرو و کلوز آپ Photography 101 Shooting: Macros and Close-Ups 59516 بازدید چهارشنبه، 26 شهریور ماه 1393 بدون نظر آموزش عکاسی حرفه ای , آموزش عکاسی پرتره , دانلود آموزش ها Photography 101 Shooting: Macros and Close-Ups دانلود آموزش عکاسی ماکرو و کلوز آپ بهترین راه برای گسترش افق دید در عکاسی، عکاسی از سوژه از فاصله بسیار نزدیک است , با عکاسی ماکرو و کلوزآپ، شما می توانید جزئیات تازه ای را (که شاید بسیار هم در زندگی روزمره افراد عادی باشند) به تصویر بکشید , در عکاسی کلوزآپ و یا ماکرو که از شیوه های جالب عکاسی بشمار می روند، شما تصویری از نمای نزدیک سوژه ها (بطور معمول از سوژه‌های کوچک) را خواهید داشت و در این نوع عکاسی به دلیل این که سوژه بسیار بزرگ‌تر از حد طبیعی خود ثبت خواهد شد، جذابیت زیادی وجود دارد , در دروه آموزشی Photography 101 Shooting: Macros and Close-Ups شما با تکنیک ها و اصول عکاسی ماکرو و کلوزآپ آشنا می شوید , عناوین آموزشی: - عکس گرفتن به شیوه کلوزآپ از گل و حیوانات خانگی - استفاده از بافت ها (textures) به عنوان موضوعات - عکاسی ماکرو در خانه - ایجاد یک استودیو عکاسی کوچک در خانه - عکاسی ماکرو با آیفون - نور در عکاسی ماکرو - و , , , ادامه مطلب دانلود آموزش عکاسی ماکرو و کلوز آپ Photography 101 Shooting: Macros and Close-Ups دانلود نرم افزار طراحی نماهای داخلی منازل TurboFloorPlan 3D Home and Landscape Pro ,



بازدید : 421
نویسنده : آرش حسین زاده

Digital Tutors Introduction to Lighting in Maya  دانلود جدیدترین آموزش نورپردازی در مایا

 
مایا (Maya) یک نرم‌افزار جامع است که به بخش های مختلفی تقسیم شده که هر بخش ویرایش و ایجاد یکی از مراحل ساخت انیمیشن رابر عهده دارد و نیاز کاربر را به نرم‌افزار های جانبی به حد اقل می رساند. مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌ افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همینطور صنعت بازی ‌های رایانه‌ای استفاده می ‌شود. نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن، توانایی بالای رندرینگ، متریال های قدرتمند، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی آن است.
در دوره آموزشی Digital Tutors Introduction to Lighting in Maya شما با نورپردازی در نرم افزار مایا آشنا می شوید.
عناوین آموزشی:
- مقدمه و مرور کلی پروژه 
- بررسی انواع نور ها
- ویژگی های نور ها در مایا
- روش های نورپردازی در مایا
- استفاده از ابزار Show Manipulator در مایا
- بررسی ویژگی Barn Doors
- کار با چراغ های محیطی در مایا
- استفاده از سایه های Depth Map در مایا
- کار با نور و سایه ها در مایا
- کنترل Render Stats
- شبیه سازی منابع نور در مایا
- استفاده از Gobos در مایا 
- شبیه سازی مه در مایا
- کنترل بازتاب ها در مایا
- و ...

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود جدیدترین آموزش نورپردازی در مایا Digital Tutors Introduction to Lighting in Maya ,



نرم افزار ساخت عکس های متحرک - Easy GIF Animator Pro 6
نوشته شده در چهار شنبه 8 آبان 1393
بازدید : 416
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزار ساخت عکس های متحرک

Easy GIF Animator Pro 6

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار ساخت عکس های متحرک، Easy GIF Animator Pro 6 منتشر شد!

 

رایج ترین فرمت برای ساخت عکس های متحرک، فرمت GIF است. این فرمت با توجه اینکه برای پخش نیاز به برنامه خاصی ندارد و همچنین در تمام مروگرها قابل مشاهده است، برای ساخت بنر های تبلیغاتی در وب سایت ها مورد استفاده قرار میگیرد.

 

همچنین لوگو ها و انیمیشن های زیبا و جذابی نیز با فرمت GIF طراحی میشوند که نمونه های آنها را میتوانید در هر سایتی مشاهده کنید. از دکمه های چشمک زن گرفته تا انیمیشن های کوتاه و بنر های تبلیغاتی.

 

یکی از ساده ترین و بهترین نرم افزارها برای ساخت عکس متحرک، نرم افزار Easy GIF Animator Pro است. این برنامه، نرم افزار شماره 1 جهان برای ساخت عکس های متحرک با فرمت GIF است. بیشتر عکس های متحرک و بنرهای GIF توسط همین نرم افزار طراحی میشوند. محیط کاربری تقریبا ساده و امکانات مختلف برای متحرک سازی، دلایل اصلی محبوبیت این نرم افزار هستند.

 

نسخه جدید نرم افزار Easy GIF Animator به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید. در ادامه مطلب، با مهم ترین قابلیت های این نرم افزار اشنا خواهید شد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار ساخت عکس های متحرک - Easy GIF Animator Pro 6 ,



بازدید : 298
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود فارسی ساز ویندوزهای 8 و 8.1

Windows 8 and 8.1 Persian Language

 

 

 

 

نسخه جدید فارسی ساز ویندوز 8.1 منتشر شد!

 

مایکروسافت با ارائه پکیج زبان های مختلف، امکان تغییر زبان ویندوز را فراهم کرده است. به این پکیج ها LIP یا همان Language Interface Pack گفته میشود.

 

چند ماه بعد از انتشار ویندوز 8، پکیج زبان فارسی برای آن از طرف مایکروسافت منتشر شد. این پکیج قادر بود تمام قسمت های ویندوز 8 را فارسی کند.

 

بعد از انتشار ویندوز 8.1، به دلیل عدم ارائه پکیج فارسی ساز، بسیاری از کاربران از همان فارسی ساز ویندوز 8 برای ویندوز 8.1 نیز استفاده میکردند. که البته به دلیل عدم سازگاری کامل با ویندوز 8.1 با مشکلاتی همراه بود.

 

اکنون نسخه جدید Persian Language Interface Pack منتشر شده است که از ویندوزهای 8 و 8.1 به صورت کامل پشتیبانی کرده و میتواند تمام قسمت های ویندوز را فارسی کند.

 

این رابط زبان فارسی توسط خود مایکروسافت ارائه شده و قادر است تا متن های موجود در برنامه های ویندوز، منوها، پیغام ها، راهنماها، و برخی دیگر از قسمت های ویندوز را فارسی کند. به این ترتیب کار با ویندوز 8 و 8.1 برای افرادی که تسلط کمی به زبان انگلیسی دارند ساده تر خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: فارسی ساز ویندوزهای 8 و 8 , 1 به صورت کامل - Windows 8 and 8 , 1 Persian Language ,



بازدید : 450
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری بسیار کامل و قدرتمند در زمینه ساخت،ویرایش و مدیریت فایل های pdf می باشد. فایل های پی دی اف باتوجه به قابلیت هایی که دارند امروزه به یکی از پر مصرفترین فایل ها تبدیل شده اند و میتواند گفت در سطح فایل های نرم افزار آفیس در حال استفاده هستند.  در مرحله اول نرم افزار بسیار عالی برای ساخت فایل های pdf از دیگر اسناد می باشد. فایل هایی نظیر XLS, XLT, DOC, DOCX, PPT, PPTX, POT, PPTM, BMP, JPG, GIF, TIF, PNG, text که تماماً قابلیت تبدیل شدن به فایل pdf را دارند. همچنین تبدیل برعکس این فرایند یعنی تبدیل فایل pdf به انواع فایل های نامبرده شده که در زمینه نرم افزار دارای ocr نیز بوده و میتواند فایل های عکس نظیر jpg دارای متن را نیز به فایل های pdf کاملاً قابل ویرایش که حتی متن آنها نیز قابل ویرایش است تبدیل نماید. در زمینه ویرایش قابلیت ویرایش خط به خط متن فایل ها امکان پذیر است و حتی کاربر میتواند متن و پارگراف ها را ویرایش و جابجا نماید. قابلیت کامنت گذاشتن برای کلمات و جملات و همچنین highlight کردن یا علامت گذاری خطوط و کلمات به صورتی ماژیک های مارکر در دنیای واقعی که توسط این نرم افزار فراهم آمده است. قابلیت تغییر اندازه فونت ، تغییر رنگ و… نیز امکان پذیر می باشد. همچنین برای ویرایش اشیاء و عکس های درون فایل pdf نیز امکانات فراوانی نظیر تغییر اندازه و تغییر موقعیت یا اضافه کردن یا حذف آنها فراهم است. قابلیت رسم اشیاء توسط خود کاربر نظیر دایره و مثلث و مستطیل و… نیز وجود دارد. قابلیت قرار دادن واترمارک و لوگو و امضاء دیجیتال و مهر زدن فایل های پی دی اف در کنار قابلیت فشرده سازی و قرار دادن پسورد و محدود کردن دسترسی به فایل های pdf نیز از جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. قابلیت جزئی زیادی درون نرم افزار وجود دارد که امکان نامبردن تمامی آنها نیز و به طور کل باید گفت نرم افزاری بسیار کامل در زمینه ویرایش و مدیریت فایل های پی دی اف می باشد.

Foxit.PhantoPDF.Cover ویرایش و مدیریت قدرتمند فایل پی دی اف با Foxit PhantomPDF Business 7.0.5.1021


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: ویرایش و مدیریت قدرتمند فایل پی دی اف با Foxit PhantomPDF Business 7 , 0 , 5 , 1021 ,



بازدید : 525
نویسنده : آرش حسین زاده

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر، در این نسخه قابلیت اجرا بازی های HD به نرم افزار اضافه شده، همچنین میتوان آن را روی حالت روت قرار داد. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

| Rooted + Mod |

BlueStacks.Cover اجراي برنامه هاي آندرويد روي ويندوز با BlueStacks HD App Player Pro v.0.9.4.4078


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: اجرای برنامه های آندروید روی ویندوز با BlueStacks HD App Player Pro v , 0 , 9 , 4 , 4078 ,



بازدید : 305
نویسنده : آرش حسین زاده

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا October 2014 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

WinXP.SP3.Cover دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 (x86) Integrated October 2014

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوزxp , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 (x86) Integrated October 2014 ,



بازدید : 417
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین

Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Update

 

 

 

 

سال 2009 بود که مایکروسافت تصمیم گرفت پا در کفش سازندگان آنتی ویروس کند!

در این سال، مایکروسافت اولین نسخه از آنتی ویروس خود یعنی Microsoft Security Essentials را منتشر کرد. و اتفاقا به سرعت توانست جای خود را باز کند.

 

به دلیل سازگاری کامل نرم افزار امنیتی Microsoft Security Essentials با ویندوز، این نرم افزار هیچ تاثیر منفی بر ویندوز ندارد. و اتفاقا به دلیل اینکه توسط سازندگان خود ویندوز تولید شده است، میتواند امنیت بسیار بالایی را فراهم کند.

 

اما آیا امنیت Microsoft Security Essentials به پای رقبای قدرتمندی مثل Mcafee, Norton, Kaspersky, Nod32 و ... میرسد؟

جواب مایکروسافت به این سوال مثبت است. تا جایی که در یک اقدام بسیار عجیب، مایکروسافت با اسم بردن از این آنتی ویروس ها در سایت خود، از کاربران خواسته آنها را حذف کنند و آنتی ویروس مایکروسافت را نصب کنند:

 

 

 

 

هرچند اسم بردن از این آنتی ویروس ها و درخواست حذف آنها، چندان به مذاق این شرکت های امنیتی خوش نیامد، اما مایکروسافت آنقدر بزرگ هست که بتواند دست به چنین اقداماتی بزند.

 

اطمینان کاربران به محصولات ویندوز، باعث شده تا استقبال خوبی از Microsoft Security Essentials به عمل بیاید. تا جایی که بر اساس آمار، تقریبا 20 درصد از کاربران ویندوز فقط از آنتی ویروس Microsoft Security Essentials استفاده میکنند.

 

محیط ساده، رایگان بودن، حجم بسیار کم، سازگاری کامل با ویندوز، و امنیت بسیار بالا، از نقاط قوت این آنتی ویروس هستند.

 

در ادامه مطلب، میتوانید با سایر قابلیت های آنتی ویروس Microsoft Security Essentials آشنا شوید و جدیدترین نسخه آن را به همراه آپدیت آفلاین دانلود کنید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4 , 5 + Offline Update ,



بازدید : 390
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود مجموعه 163 قالب آماده طراحی سایت

Template Monster Web Templates

 

 

 

 

کمپانی تمپلیت مونستر به صورت تخصصی در زمینه طراحی قالب های آماده وب سایت فعالیت میکند. کاربران میتوانند نمونه قالب ها را در سایت این کمپانی ببینند و سپس قالب مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

 

اما در این مطلب، 163 قالب زیبا از مجموعه قالب های Template Monster را به صورت یکجا و رایگان برای شما آماده کرده ایم!

 

با استفاده از قالب های آماده سایت، شما میتوانید بدون نیاز به طراحی اولیه و فقط با ویرایش قالب مورد نظر خود، سایت تان را با قالب دلخواه راه اندازی نمایید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه 163 قالب آماده طراحی سایت - Template Monster Web Templates ,



نرم افزار قفل پوشه - Folder Guard Professional 9.1
نوشته شده در سه شنبه 15 مهر 1393
بازدید : 380
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نرم افزار قفل پوشه

Folder Guard Professional 9.1

 

 

 

 

همه ما در کامپیوترهای خود اطلاعات و فایل های شخصی داریم، که دلمان نمیخواهد سایر افراد به آنها دسترسی داشته باشند. یکی از ساده ترین راه ها برای مخفی سازی اطلاعات شخصی از دید دیگران، این است که روی Properties فایل یا فولدر مورد نظر برویم و آن را در حالت Hidden قرار دهیم. اما خوشبختانه یا متاسفانه این روزها حتی بچه های 5 ساله هم روش دسترسی به فایل های Hidden را بلد هستند!

 

بنابر این بهتر است از نرم افزاری برای این کار استفاده کنیم که نه تنها جلوی دسترسی دیگران به اطلاعات شخصی ما را بگیرد، بلکه از پاک شدن یا آسیب دیدن آنها نیز جلوگیری کند.

 

نرم افزار Folder Guard Professional یک راه حل جامع و کامل برای حفظ حریم شخصی در کامپیوتر است. توسط این نرم افزار میتوانید یک فولدر را مخفی کنید، روی آن پسورد قرار دهید، و جلوی پاک شدن عمدی یا تصادفی آن را بگیرید. به این ترتیب اطلاعات شخصی شما درون آن فولدر کاملا امن خواهند بود.

 

نرم افزار Folder Guard Professional امکان ایجاد محدودیت برای بخش های مهم ویندوز (مثل Task Manager) را نیز دارد. تا خیال شما راحت باشد که وقتی پای کامپیوتر خود نیستید کسی نمیتواند به اطلاعات شخصی شما سرک بکشد.

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار قفل پوشه - Folder Guard Professional 9 , 1 ,



بازدید : 341
نویسنده : آرش حسین زاده

برخی از سیستم ها ممکن است دارای بیش از یک هارد دیسک باشند. هارد دیسک یک محیط ذخیره سازی دائم برای اطلاعات را فراهم می نماید . اطلاعات دیجتال در کامپیوتر می بایست بگونه ای تبدیل گردند که بتوان آنها را بصورت دائم بر روی هارد دیسک مغناطیسی ذخیره کرد. CrystalDiskInfo نرم افزاری است که می توانید به وسیله آن اطلاعاتی کامل و دقیق در رابطه با هارددیسک خود به دست آورید. با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعاتی مانند شماره سریال، مارک، دمای هارد دیسک در حین کار و … به دست آورید.

 

CrystalDiskInfo 6.2.1 Final نرم افزار نمایش کامل اطلاعات هارد دیسک CrystalDiskInfo 6.2.1 Final

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار نمایش کامل اطلاعات هارد دیسک CrystalDiskInfo 6 , 2 , 1 Final ,



بازدید : 334
نویسنده : آرش حسین زاده

محصولی فوق العاده کاربردی و جالب می باشد که توسط آن می توانید فضایی از هارد دیسک خود را به عنوان حافظه RAM سیستم تعیین نمایید و باعث افزایش فضای رم و در نتیجه سرعت بالاتر در سیستم خود باشید. این برنامه با سخت یک درایو جدید شما را از ایجاد یک پارتیشن جدید بی نیاز کرده و از هنگ کردن سیستمتان جلوگیری می کند.ویژگی های این نرم افزار جلوگیری از هنگ سیستم ، کارایی بالا و تسریع کارها و … است .

 

GiliSoft RAMDisk 6.4.0 نرم افزار استفاده هارد دیسک به عنوان حافظه رم GiliSoft RAMDisk 6.4.0

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار استفاده هارد دیسک به عنوان حافظه رم GiliSoft RAMDisk 6 , 4 , 0 ,



بازدید : 380
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری قدرتمند، مجانی و بسیار خوش دست جهت پاک سازی فایل های بیهوده و اضافی و هم چنین پاک سازی کامل ردپاها، تاریخچه مرورگرها و … می باشد. این نرم افزار که برای سیستم های لینوکس و ویندوز طراحی شده قادر به پاکسازی هزاران اپلیکیشن شامل فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، Google Chrome، Opera، Safari و شمار بسیار زیادی از نرم افزار های مختلف دیگر است. BleachBit گذشته از حذف ساده ی فایل ها ویژگی های پیشرفته ای مانند Shred کردن فایل ها برای پیشگیری از ریکاوری، پاکسازی کامل دیسک در جهت حذف همیشگی فایل های پاک شده و ارتقاء سرعت فایرفاکس را در بر دارد.

 

BleachBit v1.4 نرم افزار پاک سازی فایل های اضافی سیستم BleachBit v1.4


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار پاک سازی فایل های اضافی سیستم BleachBit v1 , 4 ,



بازدید : 386
نویسنده : آرش حسین زاده

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21.11 Final


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6 , 21 , 11 Final ,



بازدید : 392
نویسنده : آرش حسین زاده
دانلود Adobe After Effects CC 2014 v13.1.0 x64 - نرم افزار ادوبی افتر افکت سی سی

همه ی افرادی که با نرم افزار های شرکت ادوب کار کرده اند و به نوعی با گرافیک و فیلم سروکار دارند از اهمیت و استفاده از نرم افزار افتر افکت آگاهی دارند. Adobe After Effects CC نسخه ی جدید این غول جلوه های ویژه است که به تازگی توسط شرکت ادوبی منتشر شده است. در سری جدید از این نرم افزار از افکت های ۴ بعدی نیز استفاده شده است. به اشتراک گذاشتن پروژه بین چند کامپیوتر و دسترسی آسان بین فایل های اشتراکی یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار Adobe After Effects CC می باشد. استفاده از ابزار لبه در این نرم افزار باعث نگه داشتن جزییات بیشتر در هنگام جدا کردن عناصر پس زمینه می شود. از ابزار VFX برای تثبیت کننده عکس و ویرایش دقیق عکس استفاده می شود.در هنگام ویرایش فیلم می توانید نحوه نمایش دادن دوربین را تغییر دهید و از جهات مختلف پروژه را مدیریت کنید. در این نرم افزار اگر به اشتباه پروژه را ببندید در هنگام باز شدن نرم افزار محتوای فایل ویرایش ثابت می ماند. بیشتر معروفیت افتر افکت CC به خاطر پلاگین CineWare می باشد چون با استفاده از این پلاگین می شود کل پروژه استفاده شده در نرم افزار cinema 4d را وارد افتر افکت کرد و کارهای لازم را بر روی پروژه انجام داد. فقط برای کار با این پلاگین باید سیستم خوبی داشت تا بتوانیم در محیط افتر افکت همزمان با کار، با کیفیت بالا پروژه را مشاهده کنیم. cineWare در افتر افکت به شکل یک لایه می باشد که می توانید پروژه را وارد کنید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Adobe After Effects CC 2014 v13 , 1 , 0 x64 - نرم افزار ادوبی افتر افکت سی سی ,



بازدید : 612
نویسنده : آرش حسین زاده

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز BlueStacks App Player v0 , 9 , 3 , 4070 ,



دانلود نسخه CS6 فتوشاپ Adobe Photoshop CS6 13.0.1 Final
نوشته شده در پنج شنبه 3 مهر 1393
بازدید : 453
نویسنده : آرش حسین زاده

یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop cs6 که چند روز قبل منتشر شده است و امروز نسخه کرک شده و قابل استفاده آن در دانلودها منتشر میگردد ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود.  تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ cs6 اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , گرافیک , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه CS6 فتوشاپ Adobe Photoshop CS6 13 , 0 , 1 Final ,



کتاب آموزش کار با نرم افزار فتوشاپ + دانلود
نوشته شده در پنج شنبه 3 مهر 1393
بازدید : 499
نویسنده : آرش حسین زاده



بازدید : 318
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزار FinePrint pdfFactory راحت تر و بهتر از هر نرم افزار دیگری قادر به تولید فایل های pdf می باشد. کافی است نرم افزار را نصب کنید و سپس برای پریت هر چیزی FinePrint pdfFactory را برای پرینت انتخاب کنید ، بعد پیش نمایش و اعمال تنظیمات دلخواه آن را به عنوان فایل pdf ذخیره کنید. از قابلیت های این نرم افزار ترکیب چند فایل و تبدیل آن به یک فایل pdf ، ایجاد فونت مورد نظر در فایل و قابل نمایش در سیستم های دیگر بدون اینکه آن فونت را داشته باشند ، مدیریت و ویرایش صفحات پرینت (به عنوان مثال در پرینت صفحات وب برای حذف صفحات و لینک های اضافه) ، قابل تنظیم برای تبدیل مستقیم بدون نمایش پیش نمایش ، ایجاد لینک قابل کلیک با رنگ دلخواه و ایجاد عنوان ، شماره صفحه ، سر صفحه پا صفحه ، نوع صفحه …. از کاربرد های مفید این نرم افزار می باشد.

 

FinePrint pdfFactory Pro 5.15 نرم افزار ساخت آسان فایل های PDF با FinePrint pdfFactory Pro 5.15

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار ساخت آسان فایل های PDF با FinePrint pdfFactory Pro 5 , 15 ,



نرم افزار رقیبی قدرتمند برای آفیس LibreOffice 4.3.1
نوشته شده در پنج شنبه 27 شهريور 1393
بازدید : 482
نویسنده : آرش حسین زاده

افرادی که با سیستم عامل لینوکس کار می کنند با نرم افزار قدرتمند OpenOffice آشنایی کامل دارند، نرم افزاری که مانند Microsoft Office ویندوز عمل می کند. پس از گذشت مدتی سازندگان OpenOffice تصمیم گرفتند که در این نرم افزار تغییراتی ایجاد کنند که موجب ساخت شاخه ای از OpenOffice به نام LibreOffice شد.هم اکنون میتوانید نسخه نهایی نرم افزار کاملا رایگان و اپن سورس LibreOffice مخصوص سیستم عامل ویندوز را دانلود نمایید این نرم افزار آزاد , قدرتمند , پایدار و در کل آراسته و بسیار قدرتمند عمل می کند اما شاید از نظر خیلی افراد هنوز از معادل تجاری خود عقب تر باشد ولی می تواند در بعضی موارد رقیبی برای Microsoft Office باشد.

 

LibreOffice 4.3.1 نرم افزار رقیبی قدرتمند برای آفیس LibreOffice 4.3.1

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , لینوکس , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار رقیبی قدرتمند برای آفیس LibreOffice 4 , 3 , 1 ,



نرم افزار مدیریت منابع تحقیقاتی NoteExpress v2.8.1.2024
نوشته شده در سه شنبه 18 شهريور 1393
بازدید : 479
نویسنده : آرش حسین زاده

تحقیقی که یک محقق انجام می دهد از اهمیت زیادی برخوردار است و ممکن است تعداد زیادی از افراد آن را مطالعه کنند. روی این اصل مقاله ای که از کار محقق منتشر می شود باید به شکل قابل قبول و منطقی تنظیم و همه استانداردهای لازم در آن رعایت شود. این نرم افزار در عرض چند دقیقه می تواند مقاله شما را بر اساس فرمت مورد نظر بچیند. فرقی ندارد که مقاله های شما در قالب مایکروسافت ورد و یا فرمت دیگری باشند. این کار باعث صرفه جویی در وقت شده و شما می توانید بر روی موضوعات اصلی تحقیق و یا پروپوزال خود تمرکز کنید.این برنامه یک ماژول مدیریت سیستمی اطلاعات مربوط به مدیریت رفرنس و منابع تحقیقات، مدیریت اسناد و نشریات می باشد. در حقیقت این نرم افزار یک دستیار کامل برای محققان جهت جستجو، دانلود و مدیریت داده های کتاب شناختی و پایان نامه با بازده بالا است.

 

NoteExpress v2.8.1.2024 نرم افزار مدیریت منابع تحقیقاتی NoteExpress v2.8.1.2024

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار مدیریت منابع تحقیقاتی NoteExpress v2 , 8 , 1 , 2024 ,



نرم افزار آنالیزر شبکه Wireshark 1.10.8
نوشته شده در سه شنبه 18 شهريور 1393
بازدید : 544
نویسنده : آرش حسین زاده

هتگامی که به صورت دایم به اینترنت و یا شبکه متصل هستید در برابر خطرات زیادی از جمله حملات ویروسی و تروجانی قرار می گیرید. علاوه بر آپدیت مداوم انتی ویروس شما همواره باید از یک نرم افزار برای تجزیه و تحلیل بشکه استفاده کنید تا جلوی اینگونه حملات را بگیرید . Wireshark نرم افزار گزارش گیری ، تحلیل و بررسی اطلاعات در حال تبادل شبکه و یا اینترنت است. همچنین Wireshark بهترین نرم افزار شبکه است که میتوانید برای مدیریت کردن , امنیت و آنالیز کردن شبکه از آن استفاده کنید.این نرم افزار از فرمت های Sniffer Pro,and NetXray, Network Instruments Observer و….. نیز پشتیبانی می کند.

 

Wireshark 1.10.8 نرم افزار آنالیزر شبکه Wireshark 1.10.8

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار آنالیزر شبکه Wireshark 1 , 10 , 8 ,



نرم افزار تغییر سرعت فن رایانه SpeedFan 4.49
نوشته شده در یک شنبه 16 شهريور 1393
بازدید : 386
نویسنده : آرش حسین زاده

همانطور که می دانید هر چقدر تهویه و دمای داخل سیستم مناسبتر باشد عمر دستگاه نیز بیشتر می شود و چه بسا به خاطر سوختن ۱فن ارزان یک CPU یا کارت گرافیک از بین رفته است .بسیاری بر این باورند که تنها گرد روبی داخل کیس و اطراف فن برای افزایش کارایی سیستم کافی می باشد درحالی که دانستن اطلاعاتی درباره درجه حرارت مناسب فن کیس و همچنین سیستم چرخش آن می تواند نقش بسیار مهم تری از تمیزی آن داشته باشد. SpeedFan یک برنامه کاربردی جالب و رایگان می باشد که کارایی خارق العاده ای دارد. با استفاده از SpeedFan می توانید هر لحظه که اراده کنید از دمای قسمت های مختلف کامپیوترتان مطلع شده و با تغییر سرعت فن , دمای قسمت مربوطه را مناسب تر نمایید .

 

SpeedFan 4.49 نرم افزار تغییر سرعت فن رایانه SpeedFan 4.49

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار تغییر سرعت فن رایانه SpeedFan 4 , 49 ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد