پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




بازدید : 380
نویسنده : آرش حسین زاده

کلاب هاوس (Clubhouse) شبکه اجتماعی محبوبی است که اخیرا مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. در این شبکه، اعضای آن با یکدیگر به‌صورت صوتی به گفتگو پرداخته و در گروه‌ها و روم‌های متخلف به صحبت‌های همدیگر گوش می‌کنند. هر فرد در آن یک کانال داشته و می‌تواند افراد دیگر را نیز به برنامه دعوت کند. این برنامه در ابتدا برای سیستم‌عامل iOS ارائه شده بود و بعد از طی کردن نسخه‌های غیررسمی برای اندروید، هم اکنون به‌صورت رسمی می‌توانید از آن روی گوشی‌های اندروید نیز استفاده کنید.

دانلود-کلاب-هاوس


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Clubhouse برای اندروید, دانلود Clubhouse نسخه اندروید, دانلود رایگان Clubhouse برای اندروید, دانلود رایگان کلاب هاوس, دانلود کلاب هاوس, دانلود کلاب هاوس برای اندروید, دانلود مستقیم کلاب هاوس, دانلود نرم افزار اندروید کلاب هاوس, دانلود نرم افزار موبایل کلاب هاوس, دانلود نسخه اندروید کلاب هاوس ,



بازدید : 851
نویسنده : آرش حسین زاده



بازدید : 725
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نرم افزار تقویت هوش و حافظه (برای اندروید)

Lumosity 1.1.2 Android

 

 

نرم افزار تقویت هوش و حافظه (برای اندروید) - Lumosity 1.1.2 Android

 

 

Lumosity نام یک موسسه بزرگ است که در زمینه افزایش هوش و تقویت حافظه فعالیت میکند. کارمندان این شرکت، همگی از بزرگترین و برجسته ترین پزشکان و متخصصان مغز و اعصاب دنیا هستند.

 

این شرکت نرم افزاری به نام Lumosity روانه بازار کرده که به افزایش هوش و همچنین تقویت حافظه کمک بسیار زیادی میکند.

 

متخصصان مغز و اعصاب این نرم افزار را برای بازگرداندن حالت طبیعی در بیماران دارای ضایعه مغزی استفاده میکنند. این نرم افزار با وجود قیمت 60 دلاری در گوگل استور، بیش از 60 میلیون کاربر دارد.

 

کار با این نرم افزار بسیار ساده است و شما تنها باید روزانه بازی های فکری کوچکی را انجام دهید. نرم افزار به صورت خودکار یک آمار از ضریب هوشی شما نمایش میدهد و شما در انتهای هر ماه میتوانید میزان پیشرفت خود را مشاهده کنید.

 

اگر از گوشی های اندرویدی استفاده میکنید به هیچ عنوان این نرم افزار را از دست ندهید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط برنامه و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,



بازدید : 398
نویسنده : آرش حسین زاده

mSecure-Password-Manager

برنامه مدیریت پسورد mSecure Password Manager را میتوان یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن های اندرویدی در زمینه مدیریت رمز عبور دانست. این برنامه دارای محبوبیت خاصی است و توانسته هزاران کاربر را جذب خود کند. با برنامه مدیریت پسورد mSecure شما میتوانید تمامی رمز های کیف پول دیجیتال (کارت) و دیگر اطلاعات محرمانه را بصورت امن نگه داری کرده و در مواقع لازم از آن ها استفاده کنید. این برنامه از الگوریتم رمز گذاری Blowfish 256bit بهره میبرد که از سطوح امنیتی بسیار بالایی برخوردار است. همگام سازی خودکار با فضای ابری دراپ باکس و رمز عبورهای وای فای از ویژگی های این برنامه است همچنین این برنامه بصورت خودکار با مرورگر شما ادغام شده و تمای رمزها و اطلاعات محرمانه شما را برای استفاده مجدد ذخیره میکند.
ویژگی های نرم افزار مدیریت پسورد ( رمز عبور ) اندروید mSecure Password Manager :

– محیط کاربری گرافیکی و کاربرپسند
– مرتب سازی اطلاعات بر اساس نام، نوع و تاریخ تغییر
– رمزگذاری Blowfish 256bit نشکن


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,



بازدید : 343
نویسنده : آرش حسین زاده

SwiftKey-Keyboard-Emoji

SwiftKey Keyboard + Emoji یک برنامه کیبورد ( صفحه کلید ) رایگان برای گوشی های اندروید است که توسط میلیون ها کاربر دانلود شده و توانسته امتیاز 4.5 را در گوگل پلی بخود اختصاص دهید. این کیبورد هوشمند میتواند جایگزین مناسبی برای کیبورد اصلی گوشی و یا تبلت باشد چراکه با ویژگی های مختلف میتواند نیازهای شما را در تایپ و چت کردن کردن سریع برطرف کند. بیش از 800 شکلک مختلف در سبک های گوناگون در این صفحه کلید وجود دارد که برای نشان دادن حالت های خود میتوانید از آن ها استفاده کنید. 30 تم برای زیباسازی در نظر گرفته شده که تعداد بیشتر را میتوانید از فروشگاه SwiftKey دانلود کنید. قابلیت هایی همچون لغت نامه به شما کلمات را پیشنهاد میدهند که در تایپ سریع بسیار تاثیر گذار است. از قابلیت های دیگر اپلیکیشن SwiftKey Keyboard + Emoji میتوان به همگام سازی سبک نگارش با دستگاه های دیگر توسط حساب ابری و یا پیش بینی کلمات از جیمیل، فیس بوک، توییتر و… اشاره کرد.
ویژگی های صفحه کلید اندروید SwiftKey Keyboard + Emoji:

– وجود تم های مختلف جهت زیباسازی
– 800 شکلک مختلف


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , تم اندروید , ,



دانلود Camera FV-5 - نرم افزار موبایل عکاسی حرفه ای
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394
بازدید : 417
نویسنده : آرش حسین زاده
دانلود Camera FV-5 - نرم افزار موبایل عکاسی حرفه ای

 

(94/3/20) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2.70

شما با یک نرم افزار فوق العاده حرفه ای برای افزایش کیفیت تصویر برداری برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید. اگر به دنبال برنامه ای مناسب و حرفه ای برای بالا بردن کیفیت عکس های گرفته شده توسط گوشی خود هستید این برنامه نیاز شما را برطرف می کند. برنامه با ارائه کیفیت و تصاویر خارق العاده می تواند به شما کمک کند تا همانند یک عکاس حرفه ای عکس هایی با کیفیت تهیه نمایید. همچنین نرم افزار در مصرف باتری بسیار صرفه جویی می کند و می توانید با استفاده از آن مدت بیشتری فیلم برداری و تصویر برداری کنید.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,



بازدید : 433
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید

Instagram 6.8.1 Android

 

 

نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید - Instagram 6.8.1 Android

 

 

نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید منتشر شد! (6.8.1)

 

اینستاگرام در ابتدا فقط یک سرویس اشتراک گذاری عکس بود. کاربران موبایل میتوانستند عکس های خود را از هر جای دنیا با یکدیگر به اشتراک بگذارند و به عکس ها امتیاز بدهند.

 

اما با استقبال عجیب کاربران از این سرویس، کم کم برخی از امکانات شبکه های اجتماعی (مثل کامنت نویسی) به اینستاگرام اضافه شد.

 

و در نهایت در سال 2012 اینستاگرام توسط غول شبکه های اجتماعی یعنی فیس بوک، به قیمت 1 میلیارد دلار خریداری شد و به سرعت توسعه پیدا کرد.

 

توسط مرورگر اینترنت و با مراجعه به نشانی instagram.com میتوان عکس های اشتراک گذاری شده توسط سایر کاربران را مشاهده کرد.

ولی استفاده کامل از سرویس اینستاگرام فقط توسط اپلیکیشن اینستاگرام امکان پذیر است. این استفاده شامل ثبت نام و ایجاد پروفایل، اشتراک گذاری عکس ها، کامنت نویسی، و ارتباط با سایر کاربران است.

 

شما میتوانید عکس هایی که با موبایل خود گرفته اید و یا در حافظه موبایل خود دارید را به راحتی توسط Instagram به اشتراک بگذارید تا دوستان تان هم آنها را ببینند. دیگران میتوانند به عکس شما Like بدهند، کامنت بگذارند، و یا سایر کاربران را Tag کنند تا آنها هم عکس شما را ببینند.

 

به این ترتیب اگر عکس جالبی را به اشتراک گذاشته باشید ممکن است در عرض چند ساعت در تمام دنیا پخش شود. و این یکی از بزرگ ترین قابلیت های اینستاگرام است.

 

در این مطلب، نسخه جدید نرم افزار اینستاگرام برای اندروید را آماده کرده ایم که میتوانید به صورت رایگان دانلود کنید.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید - Instagram 6 , 8 , 1 Android ,



بازدید : 403
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزار تمرینات فیتنس برای اندروید

Push Ups Workout 3.1 Android

 

 

نرم افزار تمرینات فیتنس برای اندروید - Push Ups Workout 3.1 Android

 

 

فرصت رفتن به باشگاه بدنسازی را ندارید؟ یا میخواهید برنامه تمرینی منظم و دقیق داشته باشید؟

از نرم افزار شخصی تمرین دهنده فیتنس استفاده کنید!

 

فیتنس (Fitness) نوعی از تمرینات بدنسازی است که هدف آن ایجاد اندامی متناسب برای ورزشکاران است.

(بر خلاف Bodybuilding که هدف آن پرورش عضلات حجیم است، در فیتنس بیشتر به تناسب اندام اهمیت داده میشود)

 

نرم افزار Push Ups Workout بر روی موبایل اندرویدی شما قابل نصب بوده و میتواند نقش مربی تمرینات بدنسازی فیتنس را بر عهده بگیرد.

 

بیشتر تمرینات ارائه شده در این نرم افزار نیاز به وزنه یا تجهیزات خاصی ندارد و در منزل قابل انجام است. این نرم افزار با یک برنامه ریزی دقیق، انجام حرکات ورزشی توسط کاربر را پیگیری میکند.

 

ارائه برنامه تمرینی منظم، یادآوری زمان تمرینات، آموزش حرکات، و ثبت رکورد، از جمله قابلیت های این نرم افزار تمرین دهنده فیتنس است.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار تمرینات فیتنس برای اندروید - Push Ups Workout 3 , 1 Android ,



ترفند های بازی کلش آف کلنز
نوشته شده در پنج شنبه 28 آذر 1393
بازدید : 243
نویسنده : آرش حسین زاده

ترفند های بازی کلش آف کلنز

ترفند های کلش آف کلنز

جامع ترین آموزش به دست آوردن هزاران الماس و سکه در بازی محبوب جنگ قبایل! اگر شما هم از افرادی هستید که این بازی محبوب را دارید این آموزش را از دست ندهید. با استفاده از این برنامه می توانید هزاران الماس و سکه را به صورت کاملا رایگان به دست آورید و در مدت کوتاهی پیشرفت های بسیاری داشته باشید!


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: ترفند های بازی کلش آف کلنز ,



بازدید : 526
نویسنده : آرش حسین زاده

برای دیدن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

http://www.apktops.ir/wp-content/uploads/2014/03/root.png


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , نرم افزار اندروید , تم اندروید , ,
:: برچسب‌ها: روت گوشی"روت"روت اندروید با یک کلیک" ,



بازدید : 347
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نسخه جدید نرم افزار پاکسازی حافظه و افزایش سرعت موبایل های اندرویدی

Clean Master 5.8.9 Android

 

 

 

 

Clean Master 5.8.9 Android منتشر شد!

 

بدون شک Clean Master یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل یا تبلت اندرویدی باید آن را داشته باشد.

اگر به شما بگویند اجازه دارید فقط 10 نرم افزار روی موبایل اندرویدی خود نصب کنید، توصیه ما این است که حتما Clean Master یکی از آنها باشد!

 

کار Clean Master پاکسازی موبایل شما و افزایش سرعت آن است. این پاکسازی شامل پاکسازی حافظه Ram، و پاکسازی حافظه جانبی از فایل های اضافی است. بنابر این اگر با مشکل کاهش سرعت یا کمبود فضا در موبایل خود مواجه شده اید، حتما از این نرم افزار کمک بگیرید.

 

سیستم عامل موبایل هم مثل ویندوز نیاز به مراقبت و پاکسازی دارد. یعنی باید به طور منظم فایلهای اضافی که از نصب و حذف اپلیکیشن های مختلف باقی مانده است را پاک کنید. در غیر این صورت سیستم عامل موبایل شما به مرور کند میشود و کارایی قبل را نخواهد داشت.

 

شاید شما هم متوجه شده باشید که وقتی یک گوشی جدید میخرید یا گوشی فعلی خود را Reset میکنید سرعت آن بسیار خوب است. اما به مرور زمان سرعت آن کم میشود. دلیل این اتفاق، انباشته شدن فایل های اضافی در حافظه، و یا اشغال شدن Ram و پردازنده توسط برنامه های بی مصرف است.

 

اگر آشنایی کامل به سیستم عامل اندروید ندارید و یا نگران هستید که با پاک کردن دستی فایل ها به سیستم عامل خود صدمه بزنید، میتوانید از نرم افزارهایی که مخصوص پاکسازی موبایل های اندروید هستند استفاده کنید.

 

نرم افزار Clean Master یکی از برنامه های قابل اطمینان برای بهینه سازی و پاکسازی موبایل است. این نرم افزار بر روی تمام موبایل ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب بوده و استفاده از آن به همه دارندگان دستگاه های Android توصیه میشود.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: نسخه جدید نرم افزار پاکسازی حافظه و افزایش سرعت موبایل های اندرویدی - Clean Master 5 , 8 , 9 Android ,



بازدید : 545
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود مجموعه جدید زنگ اس ام اس (گلچین تابستان 93)

SMS Ringtones

 

 

 

 

یکی از کارهایی که معمولا افراد برای شخصی سازی و متمایز کردن موبایل خود از دیگران انجام میدهند، قرار دادن زنگ (رینگتون) اختصاصی برای موبایل است. بعضی ها علاوه بر زنگ موبایل، زنگ SMS گوشی خود را نیز تغییر میدهند تا وقتی اس ام اس جدیدی دریافت میکنند متوجه شوند که مربوط به موبایل آنهاست.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مالتی مدیا , مالتی مدیا , موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه جدید زنگ اس ام اس (گلچین تابستان 93) - SMS Ringtones" دانلود زنگ اس ام اس، دانلود زنگ اس ام اس جدید، دانلود زنگ SMS موبایل، دانلود زنگ SMS جدید، دانلود آهنگ اس ام اس، دانلود آهنگ SMS، دانلود صدای اس ام اس، دانلود صدای SMS، دانلود زنگ SMS MP3، دانلود زنگ موبایل، دانلود زنگ موبایل با فرمت MP3، دانلود رینگ تون موبایل، دانلود زنگ خور موبایل، دانلود زنگ موبایل جدید، دانلود رینگتون، دانلود رینگتون اندروید، دانلود رینگتون جدید 2014، دانلود Ringtone موبایل، دانلود بهترین زنگ های موبایل، دانلود SMS Ringtones، ,



نرم افزار طراحی مدار EveryCircuit 2.07 – اندروید
نوشته شده در یک شنبه 12 آبان 1393
بازدید : 391
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزار EveryCircuit یک شوخی نیست، بلکه می تواند شما را با انواع مدارهای الکترونیکی و نحوه طراحی آن ها آشنا سازد. در این برنامه این امکان در اختیار شماست که پارامترهای مدار را به صورت دلخواه تنظیم کنید و سیگنال ورودی را به ان وارد کنید و با عملکرد مدارها آشنا شوید. شما پس از طراحی مدار می توانید به صورت انیمیشن از جریان، میزان ولتاژ و هر اطلاعات دیگر که مربوط به مدار می شود، مطلع شوید.اگر از دانشجویان رشته برق هستید و یا به این رشته علاقه مندید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه نرم افزار EveryCircuit را که برای درک ساده مدارهای الکترونیکی طراحی گردیده است از دست ندهید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

EveryCircuit 2.07 نرم افزار طراحی مدار EveryCircuit 2.07 – اندروید


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار طراحی مدار EveryCircuit 2 , 07 – اندروید ,



بازدید : 353
نویسنده : آرش حسین زاده

توسط نرم افزار بسیار سریع Fast Burst Camera می توانید در هر ثانیه ۳۰ عکس با دوربین گوشی خود تهیه کنید! این نرم افزار سریع ترین نرم افزار عکس برداری برای اندروید است و برای عکس برداری از سوژه هایی مثل مسابقات ورزشی که دارای سرعت هستند بسیار مناسب است. شما می توانید از سوژه مورد نظر خود چندین عکس تهیه کنید و بهترین عکس را انتخاب کنید و یا با استفاده از نرم افزارهای ویرایش عکس، عکس های گرفته شده را تبدیل به عکس متحرک گیف کنید. برای اجرای این برنامه نیازمند آندروید ۲.۲ و یا بالاتر هستید .

 

Fast Burst Camera 4.5.8 نرم افزار عکس برداری سریع Fast Burst Camera 4.5.8 – اندروید

 


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار عکس برداری سریع Fast Burst Camera 4 , 5 , 8 – اندروید ,



بازدید : 525
نویسنده : آرش حسین زاده

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر، در این نسخه قابلیت اجرا بازی های HD به نرم افزار اضافه شده، همچنین میتوان آن را روی حالت روت قرار داد. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

| Rooted + Mod |

BlueStacks.Cover اجراي برنامه هاي آندرويد روي ويندوز با BlueStacks HD App Player Pro v.0.9.4.4078


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: اجرای برنامه های آندروید روی ویندوز با BlueStacks HD App Player Pro v , 0 , 9 , 4 , 4078 ,



نرم افزار عکاسی Quick Camera Pro 1.0 – اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 2 مهر 1393
بازدید : 325
نویسنده : آرش حسین زاده

یک برنامه دوربین برای دستگاه‌های اندرویدی است که به شما امکان می‌دهد در کوتاهترین زمان ممکن به ضبط ویدیو بپردازید، نرم افزار فوق یکی از سریع ترین برنامه های عکاسی و فیلم برداری است که علاوه بر این که یک دوربین با کیفیت و عالی برای فیلمبرداری و عکاسی گجت شما است به شما امکان تدوین فیلم های و ویرایش تصاویر گرفته شده را میدهد. جابه‌جایی سریع بین حالت عکسبرداری و فیلمبرداری ، تصویربرداری بدون صدا ، گالری با قابلیت ایجاد ساخت کلاژ از ویژگی های این نرم افزار است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۳٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Quick Camera Pro 1.0 نرم افزار عکاسی Quick Camera Pro 1.0 – اندروید

 


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار عکاسی Quick Camera Pro 1 , 0 – اندروید ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد