پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود ویندوز ۱۱ – Windows 11 Build 22000.132 Insider Preview
نوشته شده در شنبه 23 مرداد 1400
بازدید : 367
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود-ویندوز-11

بالاخره و بعد از مدت‌ها نسخه جدیدی از سیستم عامل ویندوز ارائه شده و بخش اعظمی از تغییرات آن، مربوط به رابط کاربری خواهد بود. طی روزهای آینده، مایکروسافت قرار است که از جدیدترین نسخه ویندوز خود با اسم رمز Sun Valley رونمایی کند. بخش قابل توجهی از تغییرات UX این ویندوز، از پوسته ویندوز ۱۰X الهام گرفته است و درواقع، نسخه ۱۰X راهی بازار نخواهد شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، طی هفته‌های گذشته، اطلاعات جدیدی از ویندوز ۱۱ فاش شده و طرفداران توانستند نگاهی به رابط کاربری آن بیندازند. Windows 11 از طراحی کاملا جدیدی برخوردار خواهد بود. مایکروسافت طراحی جدید و جذابی برای آن تدارک دیده است و مدت‌ها بود که با اسم رمز Sun Valley در حال طراحی و اماده سازی آن بود.


:: برچسب‌ها: دانلود Windows 11, دانلود آخرین نسخه ویندوز 11, دانلود رایگان ویندوز 11, دانلود مستقیم Windows 11, دانلود نسخه استاندارد ویندوز 11, دانلود نسخه کرک شده ویندوز 11, دانلود ورژن جدید ویندوز 11, دانلود ویندوز 11, دانلود ویندوز 11 با لینک مستقیم, نرم افزار کاربردی ,



بازدید : 379
نویسنده : آرش حسین زاده

کلاب هاوس (Clubhouse) شبکه اجتماعی محبوبی است که اخیرا مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. در این شبکه، اعضای آن با یکدیگر به‌صورت صوتی به گفتگو پرداخته و در گروه‌ها و روم‌های متخلف به صحبت‌های همدیگر گوش می‌کنند. هر فرد در آن یک کانال داشته و می‌تواند افراد دیگر را نیز به برنامه دعوت کند. این برنامه در ابتدا برای سیستم‌عامل iOS ارائه شده بود و بعد از طی کردن نسخه‌های غیررسمی برای اندروید، هم اکنون به‌صورت رسمی می‌توانید از آن روی گوشی‌های اندروید نیز استفاده کنید.

دانلود-کلاب-هاوس


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Clubhouse برای اندروید, دانلود Clubhouse نسخه اندروید, دانلود رایگان Clubhouse برای اندروید, دانلود رایگان کلاب هاوس, دانلود کلاب هاوس, دانلود کلاب هاوس برای اندروید, دانلود مستقیم کلاب هاوس, دانلود نرم افزار اندروید کلاب هاوس, دانلود نرم افزار موبایل کلاب هاوس, دانلود نسخه اندروید کلاب هاوس ,



دانلود نسخه هک‌شده بازی FIFA 21 + Update v1.05 برای PS4
نوشته شده در چهار شنبه 27 اسفند 1399
بازدید : 548
نویسنده : آرش حسین زاده

فیفا ۲۱ (به انگلیسی: FIFA 21) یک بازی ویدئویی شبیه‌سازی فوتبال است که توسط الکترونیک آرتس به عنوان نسخه ٢۰٢١ از سری فیفا منتشر خواهد شد. این ۲۸مین نسخه در سری فیفا است. برای این نسخه از فیفا، کیلین ام‌باپه بازیکن بین‌المللی فرانسوی است که روی جلد بازی حضور دارد. در نسخه استاندارد، وی لباس خانگی پاری سن ژرمن را می‌پوشد، در نسخه چمپینز او در پیراهن خارج از خانه با لوگوی لیگ قهرمانان اروپا روی شانه و نسخه التیمیت، در هنگام ورود به کلیرفونتین برای پیاده‌روی با تیم ملی فوتبال فرانسه با لباس غیرورزشی ظاهر می‌شود.

FIFA 21 PS4-KH31

Update v1.05; ID: CUSA18987

دانلود-بازی-FIFA-21-ps4

 

حالت کریر بازی FIFA 21 از چندین تغییر عمده بهره می‌برد. اول از همه، اکنون این امکان وجود دارد که بازیکن بتواند مسابقات مانند بازی فوتبال منیجر را شبیه‌سازی کند، و او می‌تواند در هر زمان در مسابقه مداخله کند تا نتیجه را تغییر دهد. او همچنین می‌تواند تنها در اقدامات مهم مانند پنالتیها و ضربات آزاد شرکت کند. همچنین پیگیری وضعیت جسمی و پتانسیل جوانان در زمان واقعی در طول مسابقه امکان‌پذیر است. Cette nouvelle این عملکرد جدید شارپ نام دارد. این بازیکن اکنون قادر خواهد بود برای مربیگری بازیکن جدید را برای موقعیت جدید انتخاب کند، بنابراین یک مدافع می‌تواند وینگر شود یا یک هافبک دفاعی می‌تواند جای یک مدافع مرکزی را بگیرد. این بازیکن هم‌اکنون می‌تواند روزهای خاص استراحت و تمرین را برای بهبود وضعیت بدنی بازیکنان خود تعریف کند. سیستم انتقال نیز تکامل یافته‌است و اکنون کنترل بیشتری را ارائه می‌دهد. گنجاندن گزینه خرید در حین قرض گرفتن و همچنین انواع بندها امکان‌پذیر است. این بازیکن قبل از ورود به حالت کریر گزینه افزایش بودجه باشگاه خود را دارد.

بخش Career Mode بازی FIFA 21 ترکیبی از موارد مثبت و منفی است. EA Sports سعی کرده است برخی اقدامات اضافی را برای امتحان و طراوت بخشیدن انجام دهد و این باعث اطمینان خاطر شما می‌شود. اگر از شبیه‌سازی از طریق جلسات آموزشی و مدیریت وخسته شده‌اید، FIFA 21 دارای محتوای مختلفی است. شما می‌توانید برای نشان دادن مهارت‌های خود به خیابان‌های پاریس بروید، با یک دوست خود به تجربه‌ی Ultimate Team بپردازید و یا یک فصل را در Pro Clubs بازی کنید. این بازی یک بسته‌ی بزرگی است که توسط گیم پلی هیجان انگیز پشتیبانی می شود و مسئولیت اصلی حمله به فوتبال را بر عهده دارد. با این حال، لحظات ناامیدکننده‌ای در دفاع وجود دارد که عدم ثبات و تعادل دیده می‌شود.




دانلود بازی FIFA 20 Ultimate Edition + Update 5 برای کامپیوتر
نوشته شده در چهار شنبه 15 آبان 1398
بازدید : 519
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی FIFA 20 روند سه قسمت اخیر را در افزودن یک بخش داستانی دنبال نمی‌کند و امسال خبری از آلکس هانتر و ادامه‌ی بخش The Journey نخواهد بود. اتفاق جالب و هیجان‌انگیز بازی FIFA 20 افزودن یک حالت جدید به اسم Volta است. حالت «ولتا» در واقع نوع جدیدی از حالتی است که به اسم «فیفا استریت» آن را می‌شناسیم.با این حال، بخش جدید ولتا تنها پیشرفت بازی امسال هم نخواهد بود و می‌توانیم انتظار تغییرات گیم‌پلی را هم داشته باشیم؛ قرار است امسال ضربات آزاد و پنالتی‌ها کاملا تغییر پیدا کنند و هوش مصنوعی کلی بازیکنان هم پیشرفت کرده است. بازی‌کنان در فیفا ۲۰ هوش مصنوعی بسیار بهتری دارند و نه تنها سرعت و جایگیری‌شان بسیار بهتر از بازی قبلی شده، بلکه بهتر دفاع و به بازی‌کننده‌ای هم که خودش مشغول دفاع کردن است، کمک مضاعف می‌کنند.

در فیفا ۲۰ حالات فوتبال خیابانی و فوتسال افزوده شده‌است که هم به صورت آزاد هم به صورت داستانی شاهد این مسابقات خواهیم بود. این نسخه تغییرات قابل توجهی در گیم پلی داشته‌است و حالت ضربه آزاد مستقیم و پنالتی زدن و پنالتی گرفتن که در نسخه‌های قبل بسیار دشوار بود، تغییر کرده و سبک زدن آن‌ها به کلی عوض شده‌است. با توجه به قرار داد بین باشگاه یوونتوس و PES 2020 این تیم در این نسخه از فیفا با نام رسمی، پرچم و پیراهن اصلی حضور نخواهد داشت. این تیم با نام پیمونته کالچیو حضور دارد اما تمام بازیکنان با قیافه و نام اصلی حضور خواهند داشت.

FIFA 20 Ultimate Edition Full Unlocked PC-P2P

FIFA 20 DEMO OriginBackup PC-DLHA

آپدیت پنجم بازی Update 5 اضافه شد

دانلود-بازی-FIFA-20


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: آموزش نصب بازی فیفا 20, بازی AAA, دانلود FIFA 20 برای کامپیوتر, دانلود بازی FIFA 20, دانلود بازی فوتبال فیفا 20, دانلود بازی فیفا 20, دانلود دمو بازی فیفا 20, دانلود فیفا 20, دانلود کامل بازی فیفا 20, دانلود نسخه فشرده بازی FIFA 20 ,



دانلود انیمیشن سریالی ریک و مورتی Rick and Morty 2013-2017
نوشته شده در چهار شنبه 15 آبان 1398
بازدید : 1014
نویسنده : آرش حسین زاده



دانلود فتوشاپ ۲۰۲۰ – Adobe Photoshop 2020 v21.0.0.37 + Portable
نوشته شده در چهار شنبه 15 آبان 1398
بازدید : 620
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop 2020 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند.

البته همگان می دانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

نسخه سالم فتوشاپ ۲۰۲۰ با کرک کاملا سالم و آفلاین اضافه شد

دانلود-فتوشاپ


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: :آموزش نصب فتوشاپ, دانلود Adobe Photoshop, دانلود آخرین ورژن فتوشاپ, دانلود ادوبی فوتوشاپ, دانلود رایگان فتوشاپ, دانلود فتوشاپ, دانلود فتوشاپ 2015, دانلود فتوشاپ 2016, دانلود فتوشاپ برای کامپیوتر, دانلود فتوشاپ کم حجم, دانلود کرک سالم فتوشاپ, نرم افزار کاربردی ,



بازدید : 561
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از آثار بزرگ و موفق سال پیش محسوب می‌شود که توانست کامل‌ترین نمره را از اکثر سایت‌های معتبر کسب کند و درخشش بزرگی هم در جوایز بهترین‌های سال موسوم به Game Awards داشته باشد. حال بالاخره شایعات به حقیقت پیوست و شاهد انتشار این بازی بزرگ روی کامپیوتر بودیم. نسخه رایانه های شخصی این بازی از تمام توان موجود استفاده خواهد کرد تا بتواند هر گوشه‌ای از این جهان را به تصویر بکشد و از قله‌های برفی رشته‌های گریزلی گرفته تا جاده‌های گرد و خاکی شهر لیموی را به‌صورت غنی و شگفت‌انگیز به نمایش گذارد. در نسخه کامپیوتر این بازی مغازه‌های گل و لای مخصوص روز ولنتاین عالی دیده می‌شوند و خیابان‌های سنگفرش شهر دنیس گرافیک حیرت‌انگیز بازی را به رخ همگام می‌کشد. پیشرفت‌های گرافیکی و فنی زیادی برای ایجاد حس عمیق‌تر در بازیکنان صورت گرفته است و جهانی را خواهیم دید که روشنایی بالایی دارد و محیط در شب و روز متفاوت و روحش بخش دیده می‌شود. مسیرهای برفی با کیفیت بالاتری دیده می‌شوند و بازتاب نور از روی آن‌ها هم توان تشخیص واقعیت را از غیرواقعیت بسیار سخت می‌کند. حتی چمن‌ها و خزها هم وقتی که روی آن‌ها به اسب سواری می‌پردازید، کاملا عالی طراحی شده‌اند و واقع‌گرایی بی‌سابقه‌ای در زمینه گیاهان و حیوانات صورت گرفته است.

Red Dead Redemption 2 Ultimate Edition Pre-Load PC-TWOELV

دانلود-بازی-Red-Dead-Redemption-2


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش نصب بازی Red Dead Redemption 2 برای pc, بازی AAA, دانلود rdd 2 برای کامپیوتر, دانلود Red Dead Redemption 2 برای pc, دانلود بازی Red Dead Redemption 2, دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای pc, دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوتر, دانلود بازی رد دد 2 برای کامپیوتر, دانلود دیتای کامل بازی Red Dead Redemption 2 برای pc, دانلود کم حجم بازی Red Dead Redemption 2, دانلود نسخه فشرده بازی Red Dead Redemption 2 برای pc, دانلود نسخه کامل بازی Red Dead Redemption 2 برای pc ,



بازدید : 536
نویسنده : آرش حسین زاده

در این بازی شما با دانلود Last Empire War Z باید از امپرانوری عظیم خودتان محافظت نمایید و بتوانید با ارزش زامبی ها مبارزه نمایید. سرقت منابع به گونه ای می باشد که شما باید در آخرین امپراتوری آنها را برقرار نمایید و بتوانید استراتژی های مناسبی را ایجاد نمایید تا قلعه در برار جنگ های مداوم بتواند مقاومت خوبی را از خودش داشته باشد. ارتش بزرگی از زامبی شما را انتظار می کشد تا به سمت آنها حمله ور شده و مردم شهر را از کشت و کشتارهای خونین نجات دهید. شما باید قوی ترین هیروهای تاریخ را در کنار خودتان داشته باشید تا بتوانید روند پیروزی بر زامبی ها را مدیریت کرده و به خوبی و در دوره های زمانی طولانی این جنگ را ادامه داده و در نهایت پیروز شوید. هر پیروزی برای اینکه ایجاد شود باید با افزایش ارتش همراه بوده و آینده نگری خوبی را در شما شکل دهد. آینده نگری که می تواند به افزایش سلاح ها و سربازان منجر شود.
با دانلود Last Empire War Z کاربران می توانند در رویدادهای خاص بازی نیز شرکت کرده و محافظت از اپراتوری های دیگر ایالت ها را در برنامه خودشان داشته باشند. از سراسر جهان زامبی ها به سمت شما سرازیر شده و شما باید بتواند نیروهای خودتان را برای دفاع از قلمرو در گرافیکی عالی جمع آوری نمایید. گرافیک و گیم پلی بازی باعث می شود شما بتوانید ساعت ها سرگرم بازی بوده و ارتش خودتان را برای کسب پیروزی های مختلف قوی تر و رشد نماید. دفاع زامبی ها نیز دارای استراتژی های مختلفی می باشد که باعث می شود هر بار سخت تر شده و کاربر برای پیروزی از خلاقیت های زیاد برای پیروزی خودش استفاده نمایید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Last Empire War Z از لینک مستقیم و رایگان سایت دانلودها استفاده نمایند.

کاور-Last-Empire-War-Z


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Last Empire War Z, دانلود Last Empire War Z برای اندروید, دانلود بازی Last Empire War Z, دانلود بازی استراتژیک اندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود نسخه جدید Last Empire War Z ,



بازدید : 726
نویسنده : آرش حسین زاده



.
نوشته شده در پنج شنبه 3 آبان 1397
بازدید : 650
نویسنده : آرش حسین زاده

سلام خدمت شما دوستان ، 

 

از امروز سایت با قوت قبل دوباره به کار خود ادامه میدهد ، ممنون که با ما همراه هستید.

 

مدیریت وبلاگ دانلود تاپ :)




دانلود بازی Zombie Night Terror برای PC
نوشته شده در یک شنبه 3 مرداد 1395
بازدید : 1001
نویسنده : آرش حسین زاده



Welcome:
نوشته شده در جمعه 4 تير 1395
بازدید : 895
نویسنده : آرش حسین زاده

welcome




بازدید : 914
نویسنده : آرش حسین زاده

دوباره دردسر های پو شروع شد و این دفعا اتفاقات خیلی مهمی در زندگی پو رخ میده که بسیار جذاب و دیدنیه. بلاخره بعد از مدتها شرکت دریم وورکس یکی از بهترین انیمیشن های سریالی خود را عرضه کرد. به نظر من اگه این انیمیشنو ندیدید از دستش ندید خییییییییییییللللللییییی با حاله.چشمک

http://watchfilm.ir/wp-content/uploads/2016/05/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%81%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-3-Kung-Fu-Panda-3-2016-1-6.jpg


:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , کارتون و انیمیشن , انیمیشن سریالی , ,
:: برچسب‌ها: 265 انیمیشن Kung Fu Panda 3, دانلود Bluray 1080p SPARKS کونگ فو پاندا 3, دانلود Kung Fu Panda 3, دانلود kung fu panda 3 بلوری, دانلود انیمیشن Kung Fu Panda 3, دانلود بلوری کونگ فو پاندا 3, دانلود رایگان انیمیشن Kung Fu Panda 3, دانلود زیرنویس فارسی Kung Fu Panda 3, دانلود مستقیم کونگ فو پاندا 3, دانلود نسخه فشرده انیمیشن Kung Fu Panda 3, دانلود پاندای کونگ فو کار 3, دانلود کیفیت اصلی انیمیشن Kung Fu Panda 3, کیفیت HEVC ,



بازدید : 851
نویسنده : آرش حسین زاده



دانلود بازی transformers برای psp
نوشته شده در دو شنبه 16 شهريور 1394
بازدید : 1654
نویسنده : آرش حسین زاده

این بار در سایت دانلود ها بازی بسیار زیبای Transformer The Game را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . کمتر کسی است که سری فیلم های Transformer  را ندیده باشد . این بازی برگرفته از این فیلم بسیار زیبا است . شما در این بازی باید با روبات های بیگانه مبارزه کنید ، تا سیاره زمین را از هجوم آنان نجات دهید . از نکات قابل توجه این بازی اکشن ، گرافیک بسیار عالی آن است که به لذت بازی می افزاید . اگر شما هم به سری فیلم های Transformer  علاقه دارید ، این بازی جذاب را از دست ندهید . تصاویری از محیط بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

| دانلود در یک پارت ۴۳۴ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


Transformer The Game بازی بسیار زیبا Transformer The Game برای PSP

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کنسول , psp , ,



بازدید : 874
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی True Skate یکی از بهترین تجربه‌های اسکیت‌سواری با استفاده از صفحه‌ی لمسی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این بازی که سازندگانش معتقد هستند همه‌ی قواعد اسکیت‌سواری در واقعیت در آن لحاظ شده است به‌این گونه است که شما با حرکات انگشتان خود روی صفحه اسکیت را هدایت می‌کنید و حرکات متفاوتی را انجام می‌دهید. فرض کنید دو انگشت شما در نقش پاهایتان روی اسکیت قرار داده می‌شوند و حالا باید همان کارهایی که در واقعیت با پاهایتان برای کنترل اسکیت انجام می‌دادید را در اینجا پیاده‌سازی کنید! هرچه بتوانید حرکات نمایشی بهتری از خود نشان دهید در نهایت امتیاز بالاتری نصیبتان خواهد شد. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

True%20Skate%201.3 بازی اسکیت سواری True Skate v1.3.14 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,



GTA IV فقط با 6 مگ
نوشته شده در چهار شنبه 21 مرداد 1394
بازدید : 1168
نویسنده : آرش حسین زاده

http://allgames4.me/wp-content/uploads/2014/11/gta_IV.jpg

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , اکشن , ماشین سواری , ,



بازدید : 877
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری برای دانلود ویدئو ها و فیلم های آنلاین از بیش از ۴۰ سایت مختلف است .در این نرم افزار تنها با یک کلیک ساده قادرید تا هر ویدئویی را که بر روی مرورگرهای IE ، Firefox یا Chrome قابل پخش است دانلود نمایید. این نرم افزار همچنین قادر به تبدیل تمامی ویدئوهای دانلود شده و با تمامی فرمت ها موجو است.این نرم افزار علاوه بر امکان دانلود فیلم ها از سایت هایی مثل یوتیوب، فیس بوک و … توانایی تبدیل فرمت و ذخیره فیلم ها با فرمت دلخواه و صدای کلیپ را به صورت یک mp3 مجزا ذخیره نماید را نیز دارد.

 

Wondershare%20AllMyTube%204.3.3.0 نرم افزار دانلود از سایت های اشتراک گذاری ویدئو Wondershare AllMyTube 4.3.3.0

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,



بازدید : 1227
نویسنده : آرش حسین زاده

نسخه All-in-One (به اختصار: AIO) ویندوز ۱۰ منتشر شد! این نسخه دارای تمامی ریلیزهای ویندوز ۱۰، در یک فایل ISO با حجم بسیار مناسب می باشد. از ویژگی های این نسخه، می توان به وجود دستورات اجرایی که تنها با یک کلیک کار می کنند اشاره کرد. این دستورات شامل غیرفعال کردن آپدیت ویندوز، غیرفعال کردن Windows Defender، غیرفعال/فعال کردن Telemetry و وجود فعال ساز و کلیدهای رسمی برای فعال سازی هرچه راحت تر ویندوز شما اشاره کرد. برای مشاهده لیست کامل ویندوزهای موجود در این پکیج و هم چنین سایر مشخصات و دانلود به طور کاملا رایگان با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. این نسخه دارای محتوای اوریجینال ویندوز ۱۰ به تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۱۵ به همراه ۳آپدیت که پس از انتشار نسخه نهایی تا تاریخ ۲آپریل ۲۰۱۵ ریلیز شده اند می باشد.

Microsoft Windows 10 GA AIO DualBoot en-US murphy78

 

  Windows 10 final build cover small دانلود نسخه AIO ویندوز 10 آپدیت جولای 2015   Microsoft Windows 10 GA AIO July 2015

 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود از سرور ایران windows 10 AIO july 2015, دانلود تمامی نسخه های ویندوز 10 در یک فایل, دانلود رایگان AIO ویندوز 10, دانلود مستقیم نسخه all in one برای windows 10, دانلود مستقیم نسخه نهایی AIO برای ویندوز 10, دانلود نسخه AIO ویندوز 10, دانلود نسخه نهایی AIO ویندوز 10, دانلود کرک نهایی برای ویندوز 10 ,



بازدید : 771
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزار DocScanner نام ابزاری تجاری می باشد که به طور انحصاری برای موبایل های iOS نوشته شده است! این نرم افزار به شما امکان اسکن حرفه ای و به اشتراک گذاری آن را فراهم می آورد. شما توسط این نرم افزار می توانید از متن ها و تصاویر خود اسکن گرفته و توسط ابزارهای حرفه ای موجود در این نرم افزار به بهبود کیفیت عکس خود بپردازید و همچون یک اسکنر واقعی از آن انتظار داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

DocScanner 6.0 نرم افزار اسکن حرفه ای DocScanner v6.0.16 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 


:: برچسب‌ها: DocScanner v6 , 0 , 16, DocScanner v6 , 0 , 16 iphone, اسکن حرفه ای, اسکن حرفه ای iphone, دانلود نرم افزار DocScanner v6 , 0 , 16, دانلود نرم افزار DocScanner v6 , 0 , 16 برای iphone, دانلود نرم افزار DocScanner v6 , 0 , 16 برای آیفون, دانلود نرم افزار DocScanner v6 , 0 , 16 برای آیپاد, دانلود نرم افزار DocScanner v6 , 0 , 16 برای آیپد, دانلود نرم افزار اسکن حرفه ای, دانلود نرم افزار اسکن حرفه ای برای iphone, دانلود نرم افزار اسکن حرفه ای برای آیفون, دانلود نرم افزار اسکن حرفه ای برای آیپاد, دانلود نرم افزار اسکن حرفه ای برای آیپد, نرم افزار DocScanner v6 , 0 , 16, نرم افزار اسکن حرفه ای ,



بازدید : 879
نویسنده : آرش حسین زاده

این بازی قواعد مخصوص به خودش را دارد. شما در این بازی می بایستی در مقابل گروه انبوهی از دشمنان قرار گرفته و با به اجرا درآورد ترفند های مختلف زامبی ها را نابود سازید. این بازی به صورت کاملا جدید و در سبکی نوین ارائه شده است به طوری که میتوان سلاح های بازی را ارتقا داده و همچنین با استفاده از ترفندهای مختلف از چنگ زامبی ها گریخت. هم اکنون می توانید بازی زیبای Zombie Road Trip را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Zombie Road Trip v1.1.3 Apk + Mod

 

Zombie Road Trip Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مهیج سفر به جاده زامبی ها Zombie Road Trip v1.1.3 برای اندروید


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: Zombie Road Trip, دانلود بازی Zombie Road Trip, دانلود بازی Zombie Road Trip اندروید, دانلود بازی Zombie Road Trip برای اندروید, دانلود بازی اکشن اندروید, دانلود بازی اکشن برای اندروید, دانلود بازی جدید برای اندروید, دانلود رایگان بازی Zombie Road Trip, دانلود نسخه مود بازی Zombie Road Trip, دانلود نسخه پول بی نهایت بازی Zombie Road Trip ,



بازدید : 815
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی زیبای می باشد که شما در آن به کنترل توپ در شرایط سخت پرداخته و یک بازی سرشار از هیجان را سپری می کنید. این بازی در سبکی جدید ارائه می شود به طوری که شما در این بازی باید علاوه بر فوتبال در مقابل حمله ورهای مختلف که از همه جا حمله ور شده اند دفاع کرده و در مقابل اژدها ها و موجودات دیگری که در صدد نابودی شما هستند دوام بیاورید. هم اکنون می توانید بازی مهیج Head Soccer را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Head Soccer v3.4.9.2 Apk + Mod + Data

 

Head Soccer Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مهیج و زیبای فوتبال Head Soccer v3.4.9.2 برای اندروید


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,



بازدید : 925
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نرم افزار عکسبرداری 360 درجه (برای ویندوز فون)

Photosynth WP

 

 

نرم افزار عکسبرداری 360 درجه (برای ویندوز فون) - Photosynth WP

 

 

یکی از انواع جدید تصویر برداری، تصاویر پاناروما یا 360 درجه است.




بازدید : 725
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نرم افزار تقویت هوش و حافظه (برای اندروید)

Lumosity 1.1.2 Android

 

 

نرم افزار تقویت هوش و حافظه (برای اندروید) - Lumosity 1.1.2 Android

 

 

Lumosity نام یک موسسه بزرگ است که در زمینه افزایش هوش و تقویت حافظه فعالیت میکند. کارمندان این شرکت، همگی از بزرگترین و برجسته ترین پزشکان و متخصصان مغز و اعصاب دنیا هستند.

 

این شرکت نرم افزاری به نام Lumosity روانه بازار کرده که به افزایش هوش و همچنین تقویت حافظه کمک بسیار زیادی میکند.

 

متخصصان مغز و اعصاب این نرم افزار را برای بازگرداندن حالت طبیعی در بیماران دارای ضایعه مغزی استفاده میکنند. این نرم افزار با وجود قیمت 60 دلاری در گوگل استور، بیش از 60 میلیون کاربر دارد.

 

کار با این نرم افزار بسیار ساده است و شما تنها باید روزانه بازی های فکری کوچکی را انجام دهید. نرم افزار به صورت خودکار یک آمار از ضریب هوشی شما نمایش میدهد و شما در انتهای هر ماه میتوانید میزان پیشرفت خود را مشاهده کنید.

 

اگر از گوشی های اندرویدی استفاده میکنید به هیچ عنوان این نرم افزار را از دست ندهید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط برنامه و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,



بازدید : 927
نویسنده : آرش حسین زاده

نسخه جدید بازی کلش آف کلنز برای اندروید

Clash of Clans 7.156.1 Android

 

 

نسخه جدید بازی کلش آف کلنز برای اندروید - Clash of Clans 7.156.1 Android

 

 

نسخه جدید بازی کلش آف کلنز برای اندروید منتشر شد! (تاریخ انتشار: 1394.04.10)

 

بدون شک بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) در حال حاضر محبوب ترین بازی آنلاین موبایل در بین کاربران ایرانی (و حتی در سطح جهانی) است. با نگاهی به آمار دانلود بازی ها در مارکت های معتبر اندروید (از جمله Google Play) به سادگی میتوان به محبوبیت این بازی پی برد.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , کلش اف کلنز (cfc) , آموزش حمله , آموزش دفاع , آموزش کسب منابع , ترفند ها , حاشیه ها , ,



بازدید : 723
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود بازی مدرن کمبت 5 (برای اندروید)

Modern Combat 5 Blackout 1.3.0 Android

 

 

بازی مدرن کمبت 5 (برای اندروید) - Modern Combat 5 Blackout 1.3.0 Android

 

 

به جرات میتوان Modern Combat 5 را گرافیکی ترین بازی اندروید نامید. این بازی گرافیک و گیم پلی فوق العاده عالی دارد.

 

سبک بازی مدرن کمبت 5 اول شخص است و در طول بازی شاهد تکنولوژی بسیار بالای تجهیزات جنگی خواهید بود.

 

گرافیک و سبک بازی را به راحتی میتوان با بازی های کامپیوتری مقایسه کرد و شاید شباهت های زیادی بین Modern Combat و Call of Duty پیدا کنید.

 

اگر به بازی های جنگی علاقه دارید به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.


اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,



بهترین لول تاون هال برای غارت دارک اکسیر
نوشته شده در جمعه 26 تير 1394
بازدید : 679
نویسنده : آرش حسین زاده

یکی از سوال های پر تکرار بازیکنان، این است که بهترین لول تاون هال برای غارت دارک اکسیر چند است؟ تاون هال های 9 و 10، بهترین لول تاون هال برای غارت دارک اکسیر هستند. به دلیل اینکه در تاون هال 9 و 10، می توان مقدار زیادی نیرو در کمپ خود جای داد. همچنین می توانید اسپل های بیشتری نسبت ...


:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , آموزش کسب منابع , ترفند ها , ,



بازدید : 583
نویسنده : آرش حسین زاده

نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل میکند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا ۵۵۰ مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود ۳۵ مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation نیست

Virtualbox downloadha.com استفاده همزمان چندين سيستم عامل بر روي يك سيستم عامل با Virtual Box 3.0.4


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,



نرم افزار طراحی سایت Quick ‘n Easy Web Builder 3.0.4
نوشته شده در سه شنبه 23 تير 1394
بازدید : 593
نویسنده : آرش حسین زاده

یک نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی میباشد که با هدف طراحی و ساخت صفحات وب با ویژگیهای کامل و بدون نیاز به اضافه کردن هیچ گونه کد html می باشد. کاربرانی با دانش محدود در زمینه کد نویسی و طراحی سایت میتوانند به راحتی هرچه تمام تر و بدون درگیر شدن با کدهای html و css ، صفحات وب شخصی خود را آنگونه که دوست دارند طراحی و در اینترنت منتشر کنند.نرم افزار داری بیش از ۱۰۰ قالب که همگی قابلیت ویرایش را دارند ، می باشد. از ویژگی های نرم افزار Quick ‘n Easy Web Builder میتوان به پشتیبانی از قابلیت Drag and Drop ، افکت گذاری و اضافه کردن ویدیوهای یوتیوب ، انتشار ساده از طریق FTP ، قابلیت ایمپورت rss و … اشاره کرد.

 

Quick Easy Web Builder نرم افزار طراحی سایت Quick n Easy Web Builder 3.0.4

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , گرافیک , نرم افزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: وب ,



بهینه سازی سرعت اینترنت با PGWare Throttle 7.7.13.2015
نوشته شده در سه شنبه 23 تير 1394
بازدید : 455
نویسنده : آرش حسین زاده

Throttle نرم افزاری مفید وقدرتمند می باشد که سرعت اتصال اینترنت شما را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. این نرم افزار یکی از بهترین تنظیم کننده های مودم  موجود در بازار می باشد، که البته بصورت رایگان توسط سایت دانلودها در اختیار شما قرار داده می شود. این برنامه این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا بتوانید با سرعت بیشتری انتقال فایل از طریق اینترنت یا شبکه های محلی را انجام داده و نیز سریعتر صفحات اینترنتی را مرور نمایید، چنانچه شما یک کاربر اینترنت با استفاده از نوع اتصال Dial-Up می باشید و از قطع شدن مرتب اتاصال اینترنت ویا سرعت کم رنج می برید، با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به سرعت این مشکل را برطرف نمایید. این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL, ADSL, Cable, ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایلهای موزیک یا فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد ، با استفاده از این برنامه پایداری اتصال خود به اینترنت را افزایش داده  و از قطع شدت ارتباط اینترنت در کنار افزایش سرعت آن بهره ببرید. این برنامه سرعت دانلود و آپلود فایل های شما را افزایش داده و حتی تا آخرین میزان بیتی (پهنای باند) که مودم شما قابلیت استفاده ازآن را دارد، آنرا بهینه سازی می نماید تابهترین عملکرد ممکن رابرای شمابه ارمغان آورد. کاربری این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد و کاملا با تمامی نسخه های ویندوز سازگارمی باشد و همچنین باتمامی انواع اتصال های اینترنت اعم از Dial-up ویا ADSL و غیره سازگار می باشد. با Throttle  قادر خواهید بود تا موزیکها، فیلم ها و فایلهای خود را سریعتر از همیشه از اینترنت دانلود نموده و در صورتی که بصورت آنلاین بازی می نمایید، سرعت اجرای آن را افزایش می دهد .

 

PGWare Throttle بهینه سازی سرعت اینترنت با PGWare Throttle 7.7.13.2015

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 520
نویسنده : آرش حسین زاده

پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

..:: نسخه ویندوز و مک اضاقه شد ::..

Flash%20Player نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرها Adobe Flash Player 18.0.0.209

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: فلش پلیر ,



یک نقشه عالی فارمینگ برای TH9
نوشته شده در سه شنبه 23 تير 1394
بازدید : 1061
نویسنده : آرش حسین زاده

  MAP ARMA 2.0

ARMA 2.0 MAP

امروز من می خواهم به شما نقشه ای شگفت انگیز برای تاون هال 9 مدل فارمینگ بر اساس طرح جدید بازی کلش به شما معرفی کنم ، نام این نقشه ARMA است که به معنای سپر است و هر دشمنی که قصد تجاوز به انبارهای شما را داشته باشد دچار عذابی شدید شده و متوقف خواهد شد !

طراح این نقشه LachlanS است و این نقشه ورژن 2.0 آن است ! برای تشریح و عملکرد نقشه و طرح آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


 

:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , آموزش دفاع , ترفند ها , ,



راه های دریافت جم رایگان
نوشته شده در دو شنبه 22 تير 1394
بازدید : 656
نویسنده : آرش حسین زاده

 

free gems in coc

راه های دریافت جم (الماس ) رایگان

برای دریافت الماس یا جم رایگان راه های زیادی وجود دارد اما معمولا یا تقلبی در کار است و یا آنقدر طول میکشد که از خیرش خواهید گذشت اما ما در این پست قصد داریم سریع ترین راه های تست شده را به شما معرفی کنیم


:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , آموزش حمله , آموزش دفاع , آموزش کسب منابع , ترفند ها , حاشیه ها , ,



کینکتشم میخواهیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نوشته شده در یک شنبه 21 تير 1394
بازدید : 571
نویسنده : آرش حسین زاده

http://ultrasupernew.com/wp-content/uploads/2014/06/meet_japan_1.png


:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , حاشیه ها , ,



اولین تصویر از پشت صحنه زمین !!!
نوشته شده در یک شنبه 21 تير 1394
بازدید : 594
نویسنده : آرش حسین زاده

http://img03.deviantart.net/0357/i/2014/097/9/0/clash_of_clans_wallpaper_hd_by_notoriousking-d7ddzxk.jpg


:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , حاشیه ها , ,



سلفی سوپر سل و برو بچ
نوشته شده در یک شنبه 21 تير 1394
بازدید : 655
نویسنده : آرش حسین زاده

http://guiaclashofclans.com/wp-content/uploads/2014/10/personajes.jpg


:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , حاشیه ها , ,



قدیمی های کلش
نوشته شده در یک شنبه 21 تير 1394
بازدید : 623
نویسنده : آرش حسین زاده

:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , حاشیه ها , ,



نکات مهم در چیدن دیوار در کلش آف کلنز
نوشته شده در یک شنبه 21 تير 1394
بازدید : 667
نویسنده : آرش حسین زاده
 
 

در این آموزش سعی خواهیم کرد چینش دیوارها را جامع تر همراه با شکل ها ی خوب و مفهومی تر مورد بررسی قرار دهیم ، چرا که طراحی بیس و دهکده یکی از اصولی ترین کارهای دفاعی می باشد مخصوصا اگر دائما زیر حمله باشید و منابع پر داشته باشید ، راه فراری نیست و باید به این حملات عادت کنید و با تیز هوشی تا آنجا که می شود حمله ها را دفع کنید و منابع را از غارت بیشتر در امان دارید .البته اگر افرادی با لول های بالا به شما حمله کردند و 100 در 100 شدید هم نباید نگران باشید و این اصول بازی هست و باید به آن هم تن بدهید و با صبر و حوصله بازی را پیش ببرید ، هرگونه انتقام کورکورانه به ضرر خودتان تمام خواهد شد !

به هر حال در ادامه مطلب با ما باشید و نکاتی دیگر را نیز بیاموزید ...

 

:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , آموزش دفاع , ترفند ها , ,



زمین های جالب !!!
نوشته شده در یک شنبه 21 تير 1394
بازدید : 748
نویسنده : آرش حسین زاده

http://clashofclans.ws/wp-content/uploads/2014/10/clash-of-clans-baza-futbolnoe-pole.jpg


:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , حاشیه ها , ,



اینا رو !!!
نوشته شده در یک شنبه 21 تير 1394
بازدید : 429
نویسنده : آرش حسین زاده
 
 
و
 



نظر بدبد تا بیشتر بگزارم
نوشته شده در یک شنبه 21 تير 1394
بازدید : 429
نویسنده : آرش حسین زاده

دوستان اگر می خواهید این سایت را بترکانم و پر از کلش و اینا کنم باید نظر بدید حتمی بیشتر از 5 تا بدو بدو اگر عضو هم شوید مطالب خوب بیشتر هم هست ... پس بدو




بهترین ترکیب و استراتژی ها در لیگ های مختلف
نوشته شده در یک شنبه 21 تير 1394
بازدید : 639
نویسنده : آرش حسین زاده

در بازی کلش آف کلنز انتخاب بهترین لیگ و همچنین ترکیب مناسب و استراتژی خوب دو رکن اصلی برای غارت و بدست آوردن لوت های معقول به حساب می آید.

همیشه شما دیده اید که بازیکنان از استراتژی های حمله های قدرتمند مانند بالونیون و حملات توده ایی هاگ رایدر برای شکستن هسته اصلی دهکده استفاده کرده اند ولی استفاده طولانی از این استراتژی ها ، سودی نخواهد داشت ، بلکه نتیجه عکس را می دهد!

شما می بینید که دیگر غارت به خوبی گذشته توسط بالونیون به صرفه نیست و اگر باراکس ها را هم با جم سرعت ببخشیم ، باز هم جوابگو نیست و راستی چرا این اتفاق می افتد؟

برای آشنایی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...




:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , آموزش حمله , ترفند ها , ,



بازدید : 642
نویسنده : آرش حسین زاده

BarchLoon

استراتژی حمله BarchLoon به نظر من یکی از بهترین استراتژی های حمله برای تاون هال 5 و 6 است که تاکنون دیده ام ، با استفاده از این ترکیب ارتش شما می توانید سه ستاره کسب کنید و اگر به درستی و عاقلانه نیز این استراتژی را پیاده کنید چه بسا تاون هال 7 را نیز سه ستاره کنید ! و باید برای اینکه کلا در بازی کلش آف کلنز موفق باشید باید استراتژی ها را تمرین کنید ، متاسفانه اکثر ما یاد گرفته ایم که بربر و آرچر را به تعداد زیاد بسازیم و در زمین حریف بریزیم و نظاره گر باشیم که هر چه پیش آید ، خوش آید !!!

برای توصیف و چگونگی این استراتژی به ادامه مطلب کلیک نمایید ...




:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , آموزش حمله , ,



اینفوگرافیک نحوه حمله با دراگون !
نوشته شده در شنبه 20 تير 1394
بازدید : 532
نویسنده : آرش حسین زاده

dragon_infographic_clash_of_clans

در مطلب امروز میخواهیم راهنمای استراتژی حمله با دراگون بسیار زیبا و با سبک اینفوگرافیک طراحی شده است که باعث می شود خواندن و درک آن بسیار آسان است و یادگیری آن ساده است را به شما نشان بدهیم .




:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , آموزش حمله , ,
:: برچسب‌ها: اینفوگرافیک نحوه حمله با دراگون ! ,



بازدید : 515
نویسنده : آرش حسین زاده

در این قسمت ، آموزشی برای شما در نظر گرفته ایم که چگونه به صورت موثر اکسیر سیاه جمع کنیم و چگونگی استفاده صحیح از قدرت جدیدی که برای ملکه کماندار در نظر گرفته شده و در آپدیت جدید بازی یک هوش مصنوعی برای ملکه کماندار در نظر گرفته و برنامه ریزی شده است را آموزش خواهیم داد ، ضمنا برای آموزش بیشتر به فیلمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم نیز توجه کنید ، برای آموزش بیشتر و آگاهی به ادامه مطلب کلیک نمایید ....

 

:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , آموزش حمله , ,
:: برچسب‌ها: clash ,



بازدید : 459
نویسنده : آرش حسین زاده

حمله با جاینت یا همان غول یک بدی داره و یک خوبی داره اول میرم سراغ بدیش اگر در بازی از تعداد بالای جاینت...


:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , آموزش حمله , ,



بازدید : 521
نویسنده : آرش حسین زاده

بارچ به مخفف اتک با بربرین و ارچر گفته میشه خیلی از بازیکنان همیشه به دنبال کسب کاپ هستند , البته بازیکنانی...

 


:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , آموزش حمله , ,



بازدید : 471
نویسنده : آرش حسین زاده

سلام وقتی کلن وار شروع میشه اصولا نگرانی همه از اینه که چطوری دشمن هم شماره خودشونو در کلن دشمن بزنن یا اگر...

استراتژی حمله در کلن وار توسط دراگون و طلسم ها


:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , آموزش حمله , ,



نوشته شده در شنبه 13 تير 1394
بازدید : 345
نویسنده : آرش حسین زاده

دوستان عزیز شما می توانید برای فروش رفتن محصولات خود آگهی سفارش برای ما بدید.




اخبار سایت:
نوشته شده در شنبه 13 تير 1395
بازدید : 684
نویسنده : آرش حسین زاده

 

 

 با سلام خدمت شما بازدید کننده گرامی با عضویت رایگان در وبلاگ ما می توانید از خدمات دیگر ما بهره مند شوید و می توانید برای آسانی کارتان از قسمت سرچ در وب مطلبی که مورد نظرتان هست را بیابید.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با تلاش فراوان مشکل رایت کلیک و کپی برداری و انتخاب بعضی بخش ها حل شد.

--------------------------------------------------------------------------------------------

دوست عزیز اگر هرگونه مشکل و یا سوالی در پست های ما به وجود آمد از ما بپرسید.

 

 

 

 

 


:: برچسب‌ها: دانلود تاپ , ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 44 صفحه بعد