پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




بازدید : 874
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی True Skate یکی از بهترین تجربه‌های اسکیت‌سواری با استفاده از صفحه‌ی لمسی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این بازی که سازندگانش معتقد هستند همه‌ی قواعد اسکیت‌سواری در واقعیت در آن لحاظ شده است به‌این گونه است که شما با حرکات انگشتان خود روی صفحه اسکیت را هدایت می‌کنید و حرکات متفاوتی را انجام می‌دهید. فرض کنید دو انگشت شما در نقش پاهایتان روی اسکیت قرار داده می‌شوند و حالا باید همان کارهایی که در واقعیت با پاهایتان برای کنترل اسکیت انجام می‌دادید را در اینجا پیاده‌سازی کنید! هرچه بتوانید حرکات نمایشی بهتری از خود نشان دهید در نهایت امتیاز بالاتری نصیبتان خواهد شد. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

True%20Skate%201.3 بازی اسکیت سواری True Skate v1.3.14 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,



GTA IV فقط با 6 مگ
نوشته شده در چهار شنبه 21 مرداد 1394
بازدید : 1168
نویسنده : آرش حسین زاده

http://allgames4.me/wp-content/uploads/2014/11/gta_IV.jpg

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , اکشن , ماشین سواری , ,



بازدید : 877
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری برای دانلود ویدئو ها و فیلم های آنلاین از بیش از ۴۰ سایت مختلف است .در این نرم افزار تنها با یک کلیک ساده قادرید تا هر ویدئویی را که بر روی مرورگرهای IE ، Firefox یا Chrome قابل پخش است دانلود نمایید. این نرم افزار همچنین قادر به تبدیل تمامی ویدئوهای دانلود شده و با تمامی فرمت ها موجو است.این نرم افزار علاوه بر امکان دانلود فیلم ها از سایت هایی مثل یوتیوب، فیس بوک و … توانایی تبدیل فرمت و ذخیره فیلم ها با فرمت دلخواه و صدای کلیپ را به صورت یک mp3 مجزا ذخیره نماید را نیز دارد.

 

Wondershare%20AllMyTube%204.3.3.0 نرم افزار دانلود از سایت های اشتراک گذاری ویدئو Wondershare AllMyTube 4.3.3.0

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,



بازدید : 1227
نویسنده : آرش حسین زاده

نسخه All-in-One (به اختصار: AIO) ویندوز ۱۰ منتشر شد! این نسخه دارای تمامی ریلیزهای ویندوز ۱۰، در یک فایل ISO با حجم بسیار مناسب می باشد. از ویژگی های این نسخه، می توان به وجود دستورات اجرایی که تنها با یک کلیک کار می کنند اشاره کرد. این دستورات شامل غیرفعال کردن آپدیت ویندوز، غیرفعال کردن Windows Defender، غیرفعال/فعال کردن Telemetry و وجود فعال ساز و کلیدهای رسمی برای فعال سازی هرچه راحت تر ویندوز شما اشاره کرد. برای مشاهده لیست کامل ویندوزهای موجود در این پکیج و هم چنین سایر مشخصات و دانلود به طور کاملا رایگان با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. این نسخه دارای محتوای اوریجینال ویندوز ۱۰ به تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۱۵ به همراه ۳آپدیت که پس از انتشار نسخه نهایی تا تاریخ ۲آپریل ۲۰۱۵ ریلیز شده اند می باشد.

Microsoft Windows 10 GA AIO DualBoot en-US murphy78

 

  Windows 10 final build cover small دانلود نسخه AIO ویندوز 10 آپدیت جولای 2015   Microsoft Windows 10 GA AIO July 2015

 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود از سرور ایران windows 10 AIO july 2015, دانلود تمامی نسخه های ویندوز 10 در یک فایل, دانلود رایگان AIO ویندوز 10, دانلود مستقیم نسخه all in one برای windows 10, دانلود مستقیم نسخه نهایی AIO برای ویندوز 10, دانلود نسخه AIO ویندوز 10, دانلود نسخه نهایی AIO ویندوز 10, دانلود کرک نهایی برای ویندوز 10 ,



بازدید : 771
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزار DocScanner نام ابزاری تجاری می باشد که به طور انحصاری برای موبایل های iOS نوشته شده است! این نرم افزار به شما امکان اسکن حرفه ای و به اشتراک گذاری آن را فراهم می آورد. شما توسط این نرم افزار می توانید از متن ها و تصاویر خود اسکن گرفته و توسط ابزارهای حرفه ای موجود در این نرم افزار به بهبود کیفیت عکس خود بپردازید و همچون یک اسکنر واقعی از آن انتظار داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

DocScanner 6.0 نرم افزار اسکن حرفه ای DocScanner v6.0.16 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 


:: برچسب‌ها: DocScanner v6 , 0 , 16, DocScanner v6 , 0 , 16 iphone, اسکن حرفه ای, اسکن حرفه ای iphone, دانلود نرم افزار DocScanner v6 , 0 , 16, دانلود نرم افزار DocScanner v6 , 0 , 16 برای iphone, دانلود نرم افزار DocScanner v6 , 0 , 16 برای آیفون, دانلود نرم افزار DocScanner v6 , 0 , 16 برای آیپاد, دانلود نرم افزار DocScanner v6 , 0 , 16 برای آیپد, دانلود نرم افزار اسکن حرفه ای, دانلود نرم افزار اسکن حرفه ای برای iphone, دانلود نرم افزار اسکن حرفه ای برای آیفون, دانلود نرم افزار اسکن حرفه ای برای آیپاد, دانلود نرم افزار اسکن حرفه ای برای آیپد, نرم افزار DocScanner v6 , 0 , 16, نرم افزار اسکن حرفه ای ,



بازدید : 879
نویسنده : آرش حسین زاده

این بازی قواعد مخصوص به خودش را دارد. شما در این بازی می بایستی در مقابل گروه انبوهی از دشمنان قرار گرفته و با به اجرا درآورد ترفند های مختلف زامبی ها را نابود سازید. این بازی به صورت کاملا جدید و در سبکی نوین ارائه شده است به طوری که میتوان سلاح های بازی را ارتقا داده و همچنین با استفاده از ترفندهای مختلف از چنگ زامبی ها گریخت. هم اکنون می توانید بازی زیبای Zombie Road Trip را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Zombie Road Trip v1.1.3 Apk + Mod

 

Zombie Road Trip Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مهیج سفر به جاده زامبی ها Zombie Road Trip v1.1.3 برای اندروید


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: Zombie Road Trip, دانلود بازی Zombie Road Trip, دانلود بازی Zombie Road Trip اندروید, دانلود بازی Zombie Road Trip برای اندروید, دانلود بازی اکشن اندروید, دانلود بازی اکشن برای اندروید, دانلود بازی جدید برای اندروید, دانلود رایگان بازی Zombie Road Trip, دانلود نسخه مود بازی Zombie Road Trip, دانلود نسخه پول بی نهایت بازی Zombie Road Trip ,



بازدید : 815
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی زیبای می باشد که شما در آن به کنترل توپ در شرایط سخت پرداخته و یک بازی سرشار از هیجان را سپری می کنید. این بازی در سبکی جدید ارائه می شود به طوری که شما در این بازی باید علاوه بر فوتبال در مقابل حمله ورهای مختلف که از همه جا حمله ور شده اند دفاع کرده و در مقابل اژدها ها و موجودات دیگری که در صدد نابودی شما هستند دوام بیاورید. هم اکنون می توانید بازی مهیج Head Soccer را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Head Soccer v3.4.9.2 Apk + Mod + Data

 

Head Soccer Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مهیج و زیبای فوتبال Head Soccer v3.4.9.2 برای اندروید


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,