پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




بازدید : 877
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری برای دانلود ویدئو ها و فیلم های آنلاین از بیش از ۴۰ سایت مختلف است .در این نرم افزار تنها با یک کلیک ساده قادرید تا هر ویدئویی را که بر روی مرورگرهای IE ، Firefox یا Chrome قابل پخش است دانلود نمایید. این نرم افزار همچنین قادر به تبدیل تمامی ویدئوهای دانلود شده و با تمامی فرمت ها موجو است.این نرم افزار علاوه بر امکان دانلود فیلم ها از سایت هایی مثل یوتیوب، فیس بوک و … توانایی تبدیل فرمت و ذخیره فیلم ها با فرمت دلخواه و صدای کلیپ را به صورت یک mp3 مجزا ذخیره نماید را نیز دارد.

 

Wondershare%20AllMyTube%204.3.3.0 نرم افزار دانلود از سایت های اشتراک گذاری ویدئو Wondershare AllMyTube 4.3.3.0

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,



نرم افزار طراحی سایت Quick ‘n Easy Web Builder 3.0.4
نوشته شده در سه شنبه 23 تير 1394
بازدید : 593
نویسنده : آرش حسین زاده

یک نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی میباشد که با هدف طراحی و ساخت صفحات وب با ویژگیهای کامل و بدون نیاز به اضافه کردن هیچ گونه کد html می باشد. کاربرانی با دانش محدود در زمینه کد نویسی و طراحی سایت میتوانند به راحتی هرچه تمام تر و بدون درگیر شدن با کدهای html و css ، صفحات وب شخصی خود را آنگونه که دوست دارند طراحی و در اینترنت منتشر کنند.نرم افزار داری بیش از ۱۰۰ قالب که همگی قابلیت ویرایش را دارند ، می باشد. از ویژگی های نرم افزار Quick ‘n Easy Web Builder میتوان به پشتیبانی از قابلیت Drag and Drop ، افکت گذاری و اضافه کردن ویدیوهای یوتیوب ، انتشار ساده از طریق FTP ، قابلیت ایمپورت rss و … اشاره کرد.

 

Quick Easy Web Builder نرم افزار طراحی سایت Quick n Easy Web Builder 3.0.4

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , گرافیک , نرم افزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: وب ,



بهینه سازی سرعت اینترنت با PGWare Throttle 7.7.13.2015
نوشته شده در سه شنبه 23 تير 1394
بازدید : 455
نویسنده : آرش حسین زاده

Throttle نرم افزاری مفید وقدرتمند می باشد که سرعت اتصال اینترنت شما را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. این نرم افزار یکی از بهترین تنظیم کننده های مودم  موجود در بازار می باشد، که البته بصورت رایگان توسط سایت دانلودها در اختیار شما قرار داده می شود. این برنامه این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا بتوانید با سرعت بیشتری انتقال فایل از طریق اینترنت یا شبکه های محلی را انجام داده و نیز سریعتر صفحات اینترنتی را مرور نمایید، چنانچه شما یک کاربر اینترنت با استفاده از نوع اتصال Dial-Up می باشید و از قطع شدن مرتب اتاصال اینترنت ویا سرعت کم رنج می برید، با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به سرعت این مشکل را برطرف نمایید. این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL, ADSL, Cable, ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایلهای موزیک یا فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد ، با استفاده از این برنامه پایداری اتصال خود به اینترنت را افزایش داده  و از قطع شدت ارتباط اینترنت در کنار افزایش سرعت آن بهره ببرید. این برنامه سرعت دانلود و آپلود فایل های شما را افزایش داده و حتی تا آخرین میزان بیتی (پهنای باند) که مودم شما قابلیت استفاده ازآن را دارد، آنرا بهینه سازی می نماید تابهترین عملکرد ممکن رابرای شمابه ارمغان آورد. کاربری این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد و کاملا با تمامی نسخه های ویندوز سازگارمی باشد و همچنین باتمامی انواع اتصال های اینترنت اعم از Dial-up ویا ADSL و غیره سازگار می باشد. با Throttle  قادر خواهید بود تا موزیکها، فیلم ها و فایلهای خود را سریعتر از همیشه از اینترنت دانلود نموده و در صورتی که بصورت آنلاین بازی می نمایید، سرعت اجرای آن را افزایش می دهد .

 

PGWare Throttle بهینه سازی سرعت اینترنت با PGWare Throttle 7.7.13.2015

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 520
نویسنده : آرش حسین زاده

پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

..:: نسخه ویندوز و مک اضاقه شد ::..

Flash%20Player نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرها Adobe Flash Player 18.0.0.209

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: فلش پلیر ,



بازدید : 376
نویسنده : آرش حسین زاده

Offline-Explorer

Offline Explorer نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه  عکسهای Online، انجمن‌ها و …. از گسترده ترین و متنوع ترین سایتهای پشتیبانی شده. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش‌ها، اسکریپت‌ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار است.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ,



Accessory Software Share Stuff 1.6 – اشتراک گذاری عکس
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394
بازدید : 560
نویسنده : آرش حسین زاده

Accessory-Software-Share-Stuff

Accessory Software Share Stuff 1.6 برنامه ای جالب و کاربردی در زمینه ی به اشتراک گذاشتن عکس با Google Photo و flickr می‌باشدو با استفاده از این برنامه امکان آپلود رسانه‌هایتان را  به یوتیوب،آپلود و دانلود عکس‌ها به همراه توصیف، برچسب‌ها و مکان‌های بین به Share Stuff و Google Photos و یا Yahoo flickr را خواهید داشت. Share Stuff قابلیت اپلود فایل‌های چند رسانه را به اکانت  یوتیوب تان به همراه شرح و رتبه یندی  ارسال می‌شود. یکی از قابلیت‌های اصلی این برنامه ارائه یک راه آسان برای انتقال آلبوم‌های عکس، به همراه توصیفات انها، از Photo Snap و File Viewer Express به خدمات عکس ان لاین Google Photos و فلیکر یاهو می‌باشد. اطلاعات همچون توضیحات عکس، برچسب‌ها، و مکان‌های انها، می‌توان از طریق Share Stuff بدون طور مستقیم از طریق خدمات وب سایت به روز نمود. این  ویزگی به شما امکان  حرکت سریع بین عکس و آلبوم‌های عکس مختلف را می‌دهد. Accessory Software Share Stuff برنامه ای است که  یک رابط سریع و آسان را در اختیارتان به منظور  انتخاب و ذخیره ی عکس‌های تان درخدمات ابر گوگل و  یاهو قرار می‌دهد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,



بازدید : 389
نویسنده : آرش حسین زاده

با برنامه Connectify Pro به راحتی هر چه تمام تر می توانید از نرم افزارهای روتر استفاده کنید، این نرم افزار تحت سیستم عامل ویندوز ساخت و پرداخته شده است. کاربران این نرم افزار کارآمد میتوانند از شبکه های بی سیم به صورت ایمن هر نوع اتصال به اینترنت به طور مثال: مودم های کابلی، کارت های سلولی، حتی یک شبکه Wi-Fi دیگر که اینترنت خود را از آن میگیرید میتوانید به صورت Wi-Fi با دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها و سیستم های بازی را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارند.

 

Connectify%20Hotspot%202015.0.5.34877 نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت Connectify Hotspot 2015.0.5.34877

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , نرم افزار اینترنت , ,



نرم افزار مدیریت سرور ها IDEAL Administration 2015 15.3
نوشته شده در سه شنبه 26 اسفند 1393
بازدید : 340
نویسنده : آرش حسین زاده

به‌روزرسانی نرم‌افزارها، نصب یک نرم‌افزار در چندین سرور ، اعمال تغییرات در تنظیمات آنها و نصب مداوم به‌روزرسان‌های سیستم عامل در سرور های مختلف، نیاز به صرف زمان بسیاری دارد. نرم‌افزار IDEAL Administration برنامه‌ای عالی و ایده‌آل برای مدیریت نصب و اجرای نرم‌افزار ها، به روزرسان‌ها و دیگر فایل‌های اجرایی در رایانه‌های سرویس دهنده/‌گیرنده(Client-Server) است. با کمک نرم‌افزار IDEAL Administration می‌توانید از راه دور و با صرف مدت زمانی بسیار کوتاه، تغییرات دلخواه خود روی بیش از صد رایانه را اعمال کنید. این برنامه بعنوان یک ابزار کار آمد و متحرک قادر است کلیه موارد ضروری که یک مسئول شبکه برای مدیریت کاربران,سرورها ودامنه ها به آنها نیاز دارد در یک محیط شبکه ای(Lan,Wan,Vpn,Internet) دراختیار او قرار دهد. امکان اجرای اسکریپت‌های گوناگون از نوع .com ، .msi .exe، VB Script، .cmd، .bat و … یکی از امکانات منحصربه‌فرد این نرم‌افزار قدرتمند است.

 

IDEAL Administration 2015 15.3 نرم افزار مدیریت سرور ها IDEAL Administration 2015 15.3


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , نرم افزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: IDEAL Administration 2015 15 , 3, دانلود بهترین نرم افزار مدیریت سرور, دانلود نرم افزار IDEAL Administration 2015 15 , 3, دانلود نرم افزار IDEAL Administration 2015 15 , 3 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار مدیریت سرور, دانلود نرم افزار مدیریت سرور برای کامپیوتر, در دست گرفتن رايانه, در دست گرفتن كامپيوتر, ريموت دسكتاپ, ريموت كردن كامپيوتر, مدیریت سرور ,



بازدید : 516
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری عالی برای طراحی و ساخت صفحات به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در حوزه HTML و کدنویسی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از جدیدترین فناوری های دنیای وب نظیر HTML5 و CS5 و jQuery باعث می شود ، طراحی صورت گرفته توسط آن از دنیای تکنولوژی عقب نباشد. همانطور که گفته شد ، طراحی توسط این نرم افزار بسیار ساده و بدون نیاز به دانش فنی خواهد بود ، فقط کافی است به صورت بصری هرآنچه که میخواهید را با ابزارهای درون نرم افزار به صفحه اضافه کنید تا کد مورد نیاز آن توسط خود نرم افزار نوشته شود ، از جدول ها گرفته تا عکس ، ویدیو ، اسلایدشو و اشیاء مختلف نظیر دکمه و منوها و فیلدها و فرم ها ، تماما توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند. در زمینه ابزارهای مربوط به متن ، کنترل تگ های هدینگ H1 , H2 , H3 و… و قابلیت افکت دادن به متن و ساخت متن ها رنگی و اضافه کردن Clip art ها از امکانات بخش متن است. در زمینه ابزارهای عکس موجود بودن افکت و امکان ساخت اسلایدشو و گالری عکس میتواند بسیار موثر باشد. همانطور که گفته شد ، نرم افزار از html5 و cs3 نیز استفاده میکند و در خروجی گرفتن میتوانید از این تکنولوژی ها استفاده کنید. قدرت دیگر نرم افزار امکان استفاده از امکانات jQuery است و کاربر میتواند براساس این قابلیت صفحاتش را بسازد. از jQuery میتواند در ساخت منوها ، انیمیشن و افکت ها استفاده کرد. قابلیتی به نام Built-in Content Management System نیز به کاربران سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس کمک میکند تا بتوانند برای سیستم ها نیز قالب طراحی کنند.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 390
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود مجموعه 163 قالب آماده طراحی سایت

Template Monster Web Templates

 

 

 

 

کمپانی تمپلیت مونستر به صورت تخصصی در زمینه طراحی قالب های آماده وب سایت فعالیت میکند. کاربران میتوانند نمونه قالب ها را در سایت این کمپانی ببینند و سپس قالب مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

 

اما در این مطلب، 163 قالب زیبا از مجموعه قالب های Template Monster را به صورت یکجا و رایگان برای شما آماده کرده ایم!

 

با استفاده از قالب های آماده سایت، شما میتوانید بدون نیاز به طراحی اولیه و فقط با ویرایش قالب مورد نظر خود، سایت تان را با قالب دلخواه راه اندازی نمایید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه 163 قالب آماده طراحی سایت - Template Monster Web Templates ,



بازدید : 386
نویسنده : آرش حسین زاده

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21.11 Final


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6 , 21 , 11 Final ,



بازدید : 475
نویسنده : آرش حسین زاده

یک نرم افزار رایگان در زمینه دانلود فیلم های آنلاین از سایت های معروفی چون Youtube یا Googleو ذخیره آن با فرمت AVI، MPEG یا FLVبر روی سیستم شما می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدئوهای مورد علاقه خود را که لینک مستقیم آن ها پنهان شده است را دریافت نمایید که برای اینکار نیاز به هیچگونه استفاده از کد جاوایی نیست و تنها کافی است برنامه را اجرا کرده تا با استفاده از تکنولوژی خود لینک مستقیم را برای شما به نمایش درآورد. در کل می توان گفت این برنامه یک نرم افزار کم حجم، پرسرعت، کاربردی، عملگرا و قدرتمند بوده و دارای یک محیط کاربری بسیار ساده نیز می باشد.

 

save2pc Ultimate 5.39 Build 1499 نرم افزار دانلود ویدئوهای آنلاین save2pc Ultimate 5.39 Build 1499

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار دانلود ویدئوهای آنلاین save2pc Ultimate 5 , 39 Build 1499 ,



بازدید : 14832
نویسنده : آرش حسین زاده

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

با توجه سلام:شما می توانید این برنامه را بدون محدودیت استفاده کنید این برنامه هیچ رمزی ندارد و با نسخه هایی که می توانید در وبسایت یا وبلاگ ها پیدا کنید فرق دارد بازدید کننده محترم در صورت خرابی لینک به ما گزارش دهید

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , مسنجر , گرافیک , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , موبایل اندروید , بازی اندروید , بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار hack tool clash of clans بدون مدت زمان امتحان کنید تا رمز دار نشده است ,



مدیریت سایت!توجه
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1389
بازدید : 1101
نویسنده : آرش حسین زاده

سلام دوست عزیز از بازدید های شما متشکریم شما می توانید در ایمیل ما در خواست برنامه بازی و هر چه را که می خواهید بدهید شما می توانید با نظر دادن ویا بازدید رضایت خود را از سایت ما اعلام نمایید

باتشکر:مدیدریت سایت

چشمک


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , مسنجر , گرافیک , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , موبایل اندروید , بازی اندروید , بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , بازی کنسول , psp , دانستنیها , ساخت وساز , زندگی نامه , ایا می دانید , در مورد...چی می دانید , فوتبال , کلیپ , بازی ها و نتایج , لیگ ها , ,



آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21.3 Final
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 632
نویسنده : آرش حسین زاده

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21.3 Final

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,
:: برچسب‌ها: آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6 , 21 , 3 Final ,



بازدید : 669
نویسنده : آرش حسین زاده

ابزاری است ساده جهت دانلود کردن ویدئوها از YouTube و ذخیره ی آن ها به صورت AVi File بر روی Computer شخصی خود .شما قادر خواهید بود با Paste کردن URL مورد نظر از یک ویدئو در داخل نرم افزار و فشار دادن Start ، آنچه می خواهید را درون Folder مورد نظر خود Download کنید .شما همچنین اصلا نیازی به هیچ گونه Player جهت نمایش Flash video ها نداشته و تنها با استفاده از Media Player قادر به دیدن آن ها خواهید بود .

 

YouTube Video Downloader PRO 4.8.3.0 نرم افزار دانلود بدون محدودیت از یوتیوب YouTube Video Downloader PRO 4.8.3.0

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار دانلود بدون محدودیت از یوتیوب YouTube Video Downloader PRO 4 , 8 , 3 , 0 ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد