پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




بازدید : 402
نویسنده : آرش حسین زاده
دانلود ImTOO iPhone Transfer Plus v5.7.3 Build 20150526 - نرم افزار مدیریت گوشی های آیفون

آیفون (iPhone)‏ یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷ توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد. آیفون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید home برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحهٔ حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل iOS، را اجرا کرد. سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و iOS نام دارد. آیفون از مرورگر وب سافاری - مرورگر اصلی اپل - بهره می‌گیرد. هم اکنون در ایران آیفون یکی از گوش های محبوب در بین مردم به شمار می رود.
ImTOO iPhone Transfer Plus یک ابزار بسیار کارآمد و مفید به منظور مدیریت گوشی های آیفون می باشد، که با استفاده از آن می توانید انواع فایل های مختلف از جمله جمله موسیقی، فیلم، تصاویر،کتاب ها، و ... را میان گوشی های آیفون و کامپیوتر رد و بدل کنید. همچنین این نرم افزار به عنوان یک مبدل قدرتمند قادر است تا فایل ها درون دیسک های Blu-ray/DVD/video را به فرمت های قابل پخش در آیفون تبدیل نماید. علاوه بر این شما قادر هستید از پیامک ها و دفترچه تلفن خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در هنگام حذف شدن ناگهانی آن ها بتوانید آن ها را دوباره به گوشی خود بازگردانید. یکی از کاربردهای این نرم افزار آن است که گوشی آیفون شما تبدیل به یک هارد دیسک قابل حمل خواهد شد، زیرا به راحتی می توانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات آن را مورد استفاده قرار دهید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,



دانلود Windows Repair v3.2.2 - نرم افزار ترمیم ویندوز
نوشته شده در چهار شنبه 25 خرداد 1394
بازدید : 533
نویسنده : آرش حسین زاده
دانلود Windows Repair v3.2.2 - نرم افزار ترمیم ویندوز

بدافزارها، ویروس ها و نصب برخی از نرم افزارها با تغییر تنظیمات پیش فرض ویندوز، ممکن است باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شما شوند.
Windows Repair نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا اکثر مشکلات شناخته شده ویندوز خود مانند خطاهای رجیستری، مجوز های دسترسی فایل و همچنین مسائل مربوط اینترنت اکسپلورر، بروز رسانی ویندوز، فایروال ویندوز و ... را برطرف کنید. علاوه براین با به کارگیری این برنامه مفید می توانید تنظیمات پیش فرض ویندوز خود را بازگردانید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,



RescuePRO Deluxe 5.2.5.3بازیابی فایل های از دست رفته
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394
بازدید : 332
نویسنده : آرش حسین زاده

RescuePRO

RescuePRO Deluxe ۵.۲.۵.۳ نرم افزاریست که به منظور بازیابی فایل‌های صوتی و ویدئویی و به طور کلی فایل‌های مفقود شده شما طراحی و ارائه شده است.در این نرم افزار شما توانایی مشخص کردن مسیر اسکن اطلاعات را ندارید و به همین منظور باید ابتدا فایل‌های IMG که در بخش Raw disk image‌ها ذخیره می‌شود را آپلود نمایید.در پایان این فرایند لیستی از اطلاعات اسکن و فایل‌های بازیابی شده در اختیارتان قرار داده میشود. با کمک گرفتن از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا بک آپ‌هایی را انجام دهید که توانایی ذخیره شدن در فرمت IMG file را دارد.از دیگر توانایی‌های نرم افزار RescuePRO Deluxe این است که قادر به پاکسازی اطلاعات می‌باشد ، به نحوی که قدرتمند ترین نرم افزارهای بازیابی اطلاات نیز توانایی بازگرداندن آن اطلاعات را نداشته باشند.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,



نرم افزار مقابله با هک شدن UnHackMe 7.75
نوشته شده در سه شنبه 19 خرداد 1394
بازدید : 339
نویسنده : آرش حسین زاده

همانطور که نرم افزار های ضد جاسوسی و ضد هک همه روزه در حال افزایش هستند، هکر ها نیز ابزار های جدیدی برای ورود و جاسوسی در رایانه قربانی های خود میسازند. روت کیت ها به اصطلاح انگلیسی Rootkit نسل جدیدی از تروجان ها هستند، UnHackMe نام اولین نرم افزار مقابله با ویروس Rootkit می باشد . این نرم افزار امروزه برای کامپیوتر شما نیازی ضروری است ! Rootkit ها نوع جدیدی از تروجان ها هستند که دسترسی کامل به یک کامپیوتر یا شبکه را به وجود میاورند و هکر ها تمامی امکانات ادمین ویندوز را در اختیار میگیرند . این نرم افزار توانایی مقابله با این ویروس و پاک کردن آن را دارد. همراه داشتن این نرم افزار با یک آنتی ویروس قوی می تواند امنیت شما را در مقابل هر بد افزار جاسوسی و خصوصا روت کیت ها تضمین نماید زیرا روت کیت ها علاوه بر رایانه ی شما قادرند اطلاعات شبکه ها را نیز مورد جاسوسی و دزدی قرار دهند.

 

UnHackMe%207.75%20Build%20475 نرم افزار مقابله با هک شدن UnHackMe 7.75


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,



بازدید : 344
نویسنده : آرش حسین زاده

بسیاری از ویروس کش های موجود تنها در یافتن ویروس قدرت دارند و در شناسایی و کشف نرم افزار های مخربی که امروزه بسیار فراگیر شده اند چندان قدرتمند عمل نمی کنند .Emsisoft Anti-Malware نام نرم افزاری امنیتی و آنتی ویروس جدید از شرکت Emsisoft می باشد . این نرم افزار علاوه بر اینکه یک ویروس کش است ، یک فایروال و در عین حال نرم افزاری مناسب برای نابودی سایر نرم افزار های مخرب و ناشناس و کرمهای اینترنتی نیز می باشد . از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به نابود کردن انواع تروجان ها ، Worm ها ، Spyware ها ، bot ها ، keylogger ها و… نام برد .

 

Emsisoft%20Anti Malware%2010.0.0.5366 نرم افزار حفاظت سیستم از بد افزار ها Emsisoft Anti Malware 10.0.0.5366


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,



نرم افزار مدیریت سرور ها IDEAL Administration 2015 15.3
نوشته شده در سه شنبه 26 اسفند 1393
بازدید : 340
نویسنده : آرش حسین زاده

به‌روزرسانی نرم‌افزارها، نصب یک نرم‌افزار در چندین سرور ، اعمال تغییرات در تنظیمات آنها و نصب مداوم به‌روزرسان‌های سیستم عامل در سرور های مختلف، نیاز به صرف زمان بسیاری دارد. نرم‌افزار IDEAL Administration برنامه‌ای عالی و ایده‌آل برای مدیریت نصب و اجرای نرم‌افزار ها، به روزرسان‌ها و دیگر فایل‌های اجرایی در رایانه‌های سرویس دهنده/‌گیرنده(Client-Server) است. با کمک نرم‌افزار IDEAL Administration می‌توانید از راه دور و با صرف مدت زمانی بسیار کوتاه، تغییرات دلخواه خود روی بیش از صد رایانه را اعمال کنید. این برنامه بعنوان یک ابزار کار آمد و متحرک قادر است کلیه موارد ضروری که یک مسئول شبکه برای مدیریت کاربران,سرورها ودامنه ها به آنها نیاز دارد در یک محیط شبکه ای(Lan,Wan,Vpn,Internet) دراختیار او قرار دهد. امکان اجرای اسکریپت‌های گوناگون از نوع .com ، .msi .exe، VB Script، .cmd، .bat و … یکی از امکانات منحصربه‌فرد این نرم‌افزار قدرتمند است.

 

IDEAL Administration 2015 15.3 نرم افزار مدیریت سرور ها IDEAL Administration 2015 15.3


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , نرم افزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: IDEAL Administration 2015 15 , 3, دانلود بهترین نرم افزار مدیریت سرور, دانلود نرم افزار IDEAL Administration 2015 15 , 3, دانلود نرم افزار IDEAL Administration 2015 15 , 3 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار مدیریت سرور, دانلود نرم افزار مدیریت سرور برای کامپیوتر, در دست گرفتن رايانه, در دست گرفتن كامپيوتر, ريموت دسكتاپ, ريموت كردن كامپيوتر, مدیریت سرور ,



نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ Screenshot Captor 4.9.5
نوشته شده در سه شنبه 26 اسفند 1393
بازدید : 444
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری است که به شما راهی آسان و سریع را برای گرفتن عکس از محیط ویندوز و حتی نوشته هایی که کپی آن ها غیر ممکن می باشد را پیشنهاد می کند. شما می توانید پس از تهیه عکس با ابزارهای نسبتا حرفه این نرم افزار به ویرایش عکس نیز بپردازید. از موارد استفاده این نرم افزار می توان به ساختHelp سیستم، آموزش های آنلاین، دستورالعمل ها، اعانه های تمرینی، نمایش ها، مواد بازاریابی، وب پیج ها، ایمیل ها و … اشاره کرد. از قابلیت های جالب این نرم افزار فرمان گرفتن صوتی آن توسط میکروفن می باشد، به این صورت که شما با گفتن “عکس بگیر” می توانید از به سرعت از محیط اسکرین شات تهیه کنید.

 

Screenshot%20Captor%204.9.5 نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ Screenshot Captor 4.9.5


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , گرافیک , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: : Screenshot Captor 4 , 9 , 5, دانلود بهترین نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ, دانلود نرم افزار Screenshot Captor 4 , 9 , 5, دانلود نرم افزار Screenshot Captor 4 , 9 , 5 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ, دانلود نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ برای کامپیوتر, عکس برداری از دسکتاپ ,



بازدید : 377
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری عالی برای ایجاد فضایی محافظت شده به وسیله پسورد بر روی انواع حافظه های USB می باشد. امروزه یکی از متدوال ترین روش ها برای انتقال اطلاعات استفاده از انواع حافظه های USB و رم های قابل حمل می باشد چرا که به سادگی قابل انتقال هستند و فضای کمی را اشغال می نماید ولی مسلماً حافظت از اطلاعات درون این حافظه ها بسیار دشوار است و به گم شدن آنها تمامی افراد به سادگی میتوانند به اطلاعات کاربر دسترسی یابند. برای رفع این نقص امنیتی کاربران میتوانند از نرم افزارهای ویژه ای استفاده کنند. یکی از این نرم افزارها GiliSoft USB Stick Encryption می باشد که با ایجاد فضایی محافظت شده درون حافظه های usb و رم ها ، تمامی اطلاعات قرار دادن شده درون آن فضا برای دسترسی نیازمند پسورد هستند. تمامی اطلاعات درون آن فضا با استفاده از تکنولوژی  256bit AES on-the-fly encryption محافظت می شوند و دارای حداکثر امنیت هستند. فضای محافظت شده برروی تمامی کامپیوترها فعال است و مسلماً نیازی به نصب بودن نرم افزاری خاص وجود ندارد.

 

http://www.dl.ir-dl.com/user13/January.2014/pic/Kakasoft.USB.Security.2.0.1.13.www.IR-DL.com.C.jpg


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: قفل گذاری روی حافظه USB با GiliSoft USB Stick Encryption v5 , 5 , 0 ,



بازدید : 348
نویسنده : آرش حسین زاده

ابزاری مفید با رابطه کاربری ساده می باشد که قادر است از پورت های USB رایانه شما در مقابل تهدیدات محافظت کند.شما توسط این نرم افزار می توانید پورت usb سیتسم خود را غیر فعال کنید. کار اصلی این برنامه محافطت از پورت های usb رایانه شما در مقابل تهدیدات می باشد.این برنامه شما در سه حالت مختلف Allow Read & Write / Allow Read-Only / Disable USB Disk Detection کمک می‌کند تا بر روی پورت USB رایانه تان کنترل داشته باشید.

 

Removable Access Tool 1.1 نرم افزار محافظت از پورت یو اس پی Removable Access Tool 1.1


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار محافظت از پورت یو اس پی Removable Access Tool 1 , 1 ,



بازدید : 348
نویسنده : آرش حسین زاده

یک نرم افزار قدرتمند امنیتی می باشد که به شما امکان محدود ساختن دسترستی به قسمت های مختلف سیستم برای دیگر کاربران را میدهد. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت ایجاد محدودسازی های به صورت متفاوت بر روی هر یوزر اکانت، فیلتر کردن سایت ها و کلماتی که توسط شما از قبل آن ها داده می شود، رمز گذاری بر روی اطلاعات خود، پشتیبانی از سیستم های شبکه (مخصوص کافی نت) و … اشاره کرد. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار در زمینه خود می باشد که با داشتن رابط کاربری ساده توانسته طرفداران زیادی را پیدا کند.

 

WinLock Professional 6.21 نرم افزار محدود سازی دسترسی در ویندوز WinLock Professional 6.21


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار محدود سازی دسترسی در ویندوز WinLock Professional 6 , 21 ,



بازدید : 417
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین

Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Update

 

 

 

 

سال 2009 بود که مایکروسافت تصمیم گرفت پا در کفش سازندگان آنتی ویروس کند!

در این سال، مایکروسافت اولین نسخه از آنتی ویروس خود یعنی Microsoft Security Essentials را منتشر کرد. و اتفاقا به سرعت توانست جای خود را باز کند.

 

به دلیل سازگاری کامل نرم افزار امنیتی Microsoft Security Essentials با ویندوز، این نرم افزار هیچ تاثیر منفی بر ویندوز ندارد. و اتفاقا به دلیل اینکه توسط سازندگان خود ویندوز تولید شده است، میتواند امنیت بسیار بالایی را فراهم کند.

 

اما آیا امنیت Microsoft Security Essentials به پای رقبای قدرتمندی مثل Mcafee, Norton, Kaspersky, Nod32 و ... میرسد؟

جواب مایکروسافت به این سوال مثبت است. تا جایی که در یک اقدام بسیار عجیب، مایکروسافت با اسم بردن از این آنتی ویروس ها در سایت خود، از کاربران خواسته آنها را حذف کنند و آنتی ویروس مایکروسافت را نصب کنند:

 

 

 

 

هرچند اسم بردن از این آنتی ویروس ها و درخواست حذف آنها، چندان به مذاق این شرکت های امنیتی خوش نیامد، اما مایکروسافت آنقدر بزرگ هست که بتواند دست به چنین اقداماتی بزند.

 

اطمینان کاربران به محصولات ویندوز، باعث شده تا استقبال خوبی از Microsoft Security Essentials به عمل بیاید. تا جایی که بر اساس آمار، تقریبا 20 درصد از کاربران ویندوز فقط از آنتی ویروس Microsoft Security Essentials استفاده میکنند.

 

محیط ساده، رایگان بودن، حجم بسیار کم، سازگاری کامل با ویندوز، و امنیت بسیار بالا، از نقاط قوت این آنتی ویروس هستند.

 

در ادامه مطلب، میتوانید با سایر قابلیت های آنتی ویروس Microsoft Security Essentials آشنا شوید و جدیدترین نسخه آن را به همراه آپدیت آفلاین دانلود کنید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4 , 5 + Offline Update ,



نرم افزار قفل پوشه - Folder Guard Professional 9.1
نوشته شده در سه شنبه 15 مهر 1393
بازدید : 380
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نرم افزار قفل پوشه

Folder Guard Professional 9.1

 

 

 

 

همه ما در کامپیوترهای خود اطلاعات و فایل های شخصی داریم، که دلمان نمیخواهد سایر افراد به آنها دسترسی داشته باشند. یکی از ساده ترین راه ها برای مخفی سازی اطلاعات شخصی از دید دیگران، این است که روی Properties فایل یا فولدر مورد نظر برویم و آن را در حالت Hidden قرار دهیم. اما خوشبختانه یا متاسفانه این روزها حتی بچه های 5 ساله هم روش دسترسی به فایل های Hidden را بلد هستند!

 

بنابر این بهتر است از نرم افزاری برای این کار استفاده کنیم که نه تنها جلوی دسترسی دیگران به اطلاعات شخصی ما را بگیرد، بلکه از پاک شدن یا آسیب دیدن آنها نیز جلوگیری کند.

 

نرم افزار Folder Guard Professional یک راه حل جامع و کامل برای حفظ حریم شخصی در کامپیوتر است. توسط این نرم افزار میتوانید یک فولدر را مخفی کنید، روی آن پسورد قرار دهید، و جلوی پاک شدن عمدی یا تصادفی آن را بگیرید. به این ترتیب اطلاعات شخصی شما درون آن فولدر کاملا امن خواهند بود.

 

نرم افزار Folder Guard Professional امکان ایجاد محدودیت برای بخش های مهم ویندوز (مثل Task Manager) را نیز دارد. تا خیال شما راحت باشد که وقتی پای کامپیوتر خود نیستید کسی نمیتواند به اطلاعات شخصی شما سرک بکشد.

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار قفل پوشه - Folder Guard Professional 9 , 1 ,



بازدید : 380
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری قدرتمند، مجانی و بسیار خوش دست جهت پاک سازی فایل های بیهوده و اضافی و هم چنین پاک سازی کامل ردپاها، تاریخچه مرورگرها و … می باشد. این نرم افزار که برای سیستم های لینوکس و ویندوز طراحی شده قادر به پاکسازی هزاران اپلیکیشن شامل فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، Google Chrome، Opera، Safari و شمار بسیار زیادی از نرم افزار های مختلف دیگر است. BleachBit گذشته از حذف ساده ی فایل ها ویژگی های پیشرفته ای مانند Shred کردن فایل ها برای پیشگیری از ریکاوری، پاکسازی کامل دیسک در جهت حذف همیشگی فایل های پاک شده و ارتقاء سرعت فایرفاکس را در بر دارد.

 

BleachBit v1.4 نرم افزار پاک سازی فایل های اضافی سیستم BleachBit v1.4


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار پاک سازی فایل های اضافی سیستم BleachBit v1 , 4 ,



نرم افزار آنالیزر شبکه Wireshark 1.10.8
نوشته شده در سه شنبه 18 شهريور 1393
بازدید : 544
نویسنده : آرش حسین زاده

هتگامی که به صورت دایم به اینترنت و یا شبکه متصل هستید در برابر خطرات زیادی از جمله حملات ویروسی و تروجانی قرار می گیرید. علاوه بر آپدیت مداوم انتی ویروس شما همواره باید از یک نرم افزار برای تجزیه و تحلیل بشکه استفاده کنید تا جلوی اینگونه حملات را بگیرید . Wireshark نرم افزار گزارش گیری ، تحلیل و بررسی اطلاعات در حال تبادل شبکه و یا اینترنت است. همچنین Wireshark بهترین نرم افزار شبکه است که میتوانید برای مدیریت کردن , امنیت و آنالیز کردن شبکه از آن استفاده کنید.این نرم افزار از فرمت های Sniffer Pro,and NetXray, Network Instruments Observer و….. نیز پشتیبانی می کند.

 

Wireshark 1.10.8 نرم افزار آنالیزر شبکه Wireshark 1.10.8

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار آنالیزر شبکه Wireshark 1 , 10 , 8 ,



نرم افزار تغییر سرعت فن رایانه SpeedFan 4.49
نوشته شده در یک شنبه 16 شهريور 1393
بازدید : 386
نویسنده : آرش حسین زاده

همانطور که می دانید هر چقدر تهویه و دمای داخل سیستم مناسبتر باشد عمر دستگاه نیز بیشتر می شود و چه بسا به خاطر سوختن ۱فن ارزان یک CPU یا کارت گرافیک از بین رفته است .بسیاری بر این باورند که تنها گرد روبی داخل کیس و اطراف فن برای افزایش کارایی سیستم کافی می باشد درحالی که دانستن اطلاعاتی درباره درجه حرارت مناسب فن کیس و همچنین سیستم چرخش آن می تواند نقش بسیار مهم تری از تمیزی آن داشته باشد. SpeedFan یک برنامه کاربردی جالب و رایگان می باشد که کارایی خارق العاده ای دارد. با استفاده از SpeedFan می توانید هر لحظه که اراده کنید از دمای قسمت های مختلف کامپیوترتان مطلع شده و با تغییر سرعت فن , دمای قسمت مربوطه را مناسب تر نمایید .

 

SpeedFan 4.49 نرم افزار تغییر سرعت فن رایانه SpeedFan 4.49

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار تغییر سرعت فن رایانه SpeedFan 4 , 49 ,



بازدید : 14832
نویسنده : آرش حسین زاده

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

با توجه سلام:شما می توانید این برنامه را بدون محدودیت استفاده کنید این برنامه هیچ رمزی ندارد و با نسخه هایی که می توانید در وبسایت یا وبلاگ ها پیدا کنید فرق دارد بازدید کننده محترم در صورت خرابی لینک به ما گزارش دهید

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , مسنجر , گرافیک , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , موبایل اندروید , بازی اندروید , بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار hack tool clash of clans بدون مدت زمان امتحان کنید تا رمز دار نشده است ,



بازدید : 657
نویسنده : آرش حسین زاده

از رمز در امده از دستش نده

این برنامه فقط بر روی گوشی های روت شده قابل اجرا می باشد و باعث می شود تا برنامه ها و بازی هایی که نیازمند روت هستند را مدیریت کرده و اجازه دسترسی را به آن ها بدهید. این برنامه دارای تنظیمات پیکر بندی مختلفی می باشد، همچنین از ویژگی های جالب آن این است که امکان آنروت کردن موقت و کامل گوشی را به شما می دهد. کسانی که پس از روت کردن علاقه مند هستند آن را دوباره به حالت اولیه و یا برای مدتی به دلیل فرستادن به گارانتی آنروت کنند. اگر این برنامه را برروی گوشی خود دارید می توانید به نسخه جدید آپدیت کرده و از ویژگی های جدید آن نیز بهره مند گردید.

ویژگی ها:

دسترسی به کاربر برای ورود به سیستم عامل گوشی

دسترسی به کاربر برای مدیریت برنامه های نیازمند به روت

اطلاع رسانی در مورد برنامه ها

آنروت کردن کامل گوشی

دارای امنیت بسیار بالا

دانلود برنامه مدیریت گوشی های روت حرفه ای SuperSU Pro vSuperSU Pro v2.04 همراه کلید فعال ساز, ۳٫۶ out of 5 based on 21 ratings


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود برنامه مدیریت گوشی های روت حرفه ای SuperSU Pro vSuperSU Pro v2 , 04 همراه کلید فعال ساز ,



مدیریت سایت!توجه
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1389
بازدید : 1100
نویسنده : آرش حسین زاده

سلام دوست عزیز از بازدید های شما متشکریم شما می توانید در ایمیل ما در خواست برنامه بازی و هر چه را که می خواهید بدهید شما می توانید با نظر دادن ویا بازدید رضایت خود را از سایت ما اعلام نمایید

باتشکر:مدیدریت سایت

چشمک


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , مسنجر , گرافیک , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , موبایل اندروید , بازی اندروید , بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , بازی کنسول , psp , دانستنیها , ساخت وساز , زندگی نامه , ایا می دانید , در مورد...چی می دانید , فوتبال , کلیپ , بازی ها و نتایج , لیگ ها , ,



ارتباط با ما
نوشته شده در جمعه 24 مرداد 1389
بازدید : 654
نویسنده : آرش حسین زاده

برای ارتباط با ما  ونظر خود درباره سایت می توانید از ایمیل ما استفاده کنید اگر بازی یا برنامه ی جدیدی می خواهید می توانید برای ما ارسال کنید

ایمیل سایت:info.downloadtop30@gmail.com

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , مسنجر , گرافیک , مالتی مدیا , موبایل اندروید , بازی اندروید , بازی کامپیوتر , بازی کنسول , psp , دانستنیها , ساخت وساز , زندگی نامه , ایا می دانید , در مورد...چی می دانید , فوتبال , کلیپ , بازی ها و نتایج , لیگ ها , جام حذفی ایران 1393-1392 , اسطوره ها , ,



بازدید : 606
نویسنده : آرش حسین زاده

Avira Internet Security 2014 نرم افزاری کامل است که ضمن دارا بودن تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس توانمند، امنیت کامل کاربر در جهان اینترنت را با ابزارهایی مانند دیوار آتش حفظ می کند. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت است. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ، آنتی اسپم، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس هم است که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار است که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند کاری ضروری می باشد. فایروال  یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری نموده و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود، فایروال قادر است تا آن را کنترل کند. قابلیت دیگر این نسخه پشتیبان گرفتن از اطلاعات است که می تواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه کند.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: امنیت کامل در اینترنت با Avira Internet Security 2014 14 , 0 , 1 , 759 Final ,



بازدید : 609
نویسنده : آرش حسین زاده

– عنوان محصولات امنیتی شرکت Symantec می باشند که هریک برای محافظت کامپیوتر شما در مقابل هرگونه تهدید آنلاین و یا آفلاینی طراحی شده اند . این آنتی ویروس از محبوبیت بسیار زیادی بین مخاطبان برخوردار است. نسخه ی ۲۰۱۴ این محصول با تغییرات بسیار زیادی به کاربران عرضه شده است که Symantec این نسخه را سریعترین ، قدرتمندترین و آماده ترین آنتی ویروس خود معرفی کرده است. همچنین پیش بینی شده است که این محصول به زودی جای بسیاری از آنتی ویروس ها را اشغال خواهد کرد و انتخاب بسیاری از کاربران خواهد بود. زیرا این آنتی ویروس با تمامی سیستم ها با سخت افزار قوی و ضعیف سازگاری کامل دارد و مقدار بسیار کمی از حافظه رم را جهت فعالیت خود اشغال می کند. این امر باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن میان کاربران خواهد شد. چیزی که دیگر شرکت های مشابه کمتر به آن توجه کرده اند و بیشتر آن ها محصولاتی سازگار با سیستم های قدرتمند تولید می کنند. با این نسخه از نرم افزار شما به صورت لحظه ای به روز می شوید ، در واقع هیچگاه نباید نگران به روز رسانی دیتابیس آنتی ویروس خود باشید ، زیرا برنامه به صورت خودکار به روز رسانی می شود. این بسته شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر باز هم می خواهید امنیت کامپیوتر و اطلاعات موجود بر روی آن را به طور کامل حفظ کنید ، کافی است تا از دیگر محصولات این شرکت استفاده کنید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: محصولات امنیتی نورتون Norton AntiVirus / 360 / Internet Security 2014 21 , 2 , 0 , 38 ,



نرم افزار امنیت کامل AVG Anti-Virus Pro 2014 14.0 Build 4744
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 655
نویسنده : آرش حسین زاده

نسخه رایگان نرم افزار آنتی ویروس شناخته شده ومحبوبی می باشد که با قابلیت استفاده بدون مسئولیت برای کاربران خانگی تا مدت نصب برنامه برروی سیستم همانند یک دژ مستحکم از رایانه شما در برابر انواع تهدیدهای روزافزون مانند ویروسها، تروجانها، روت کیتها، کرم های رایانه ای، نرم افزارهای جاسوسی و تبلیغاتی مزاحم، بدافزارها و غیر بصورت عالی محافظت به عمل می آورد. امکان بروزرسانی سریع دیتابیس نرم افزار آنتی ویروس بصورت Life Time درکنار ارائه سطح محافظتی بالا شناسایی تهدیدهای مختلف که استفاده میلیونها کاربردر سرتاسر جهان از این نرم افزار برای محافظت از رایانه های خود گواهی بر قدرت و قابلیت اطمینان این برنامه می باشد، از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. AVG Anti-Virus قابلیت استفاده بسیار ساده و محیط کاربری طراحی شده بصورت ساده و قابل یادگیری آسانی دارد، و مهم تر از همه سرعت سیستم شما را به هیچ عنوان کاهش نمی دهد ونیازمندی های سیستمی بسیار کمی نیز برای نصب برنامه مورد نیاز می باشد. توجه داشته باشید که این نسخه از آنتی ویروس، تنها برای استفاده فردی خانگی و غیر تجاری رایگان می باشد، بگونه ای که استفاده از آن برای سازمانها و مصارف تجاری اکیدا ممنوع می باشد. نسخه حرفه ای نرم افزار نیز دارای قابلیتهای حفاظتی و فایروال بیشتری علاوه بر ظرفیتهای نسخه رایگان می باشد.

 

AVG%20Antivirus%20Pro%202014%2014.0%20Build%204744 نرم افزار امنیت کامل AVG Anti Virus Pro 2014 14.0 Build 4744


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار امنیت کامل AVG Anti-Virus Pro 2014 14 , 0 Build 4744 ,



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد