پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




gra IRAN !!! برای اولین بار جی تی ای در ایران حالشو ببر!!!
نوشته شده در چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394
بازدید : 1882
نویسنده : آرش حسین زاده

 

بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازش همیشه با تغییرات بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماشین سواری , ماجرایی , ,



دانلود بازی کم حجم و مولتی پلیر Counter-Strike 2D
نوشته شده در یک شنبه 9 ارديبهشت 1394
بازدید : 725
نویسنده : آرش حسین زاده
سه شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۳
187 بازدید
۲دیدگاه
نوشته:shayan

cs2d 1 دانلود بازی کم حجم و مولتی پلیر Counter Strike 2D

Counter-Strike 2D یک نسخه دوبعدی از نمای بالای بازی کانتر استرایک است که شباهت های بسیاری به نسخه اصلی بازی دارد. در این بازی سعی شده تمامی سلاح ها و نقشه های نسخه سه بعدی بازی شبیه سازی شود . نکته جالب در این بازی وجود تعداد زیادی سرور آنلاین است که شما هر وقت که مایل بودید میتوانید به راحتی وارد بازی شوید و با دیگران به رقابت بپردازید ، بازیکنان زیادی در هر لحظه در حال انجام این بازی هستند که بسیازی ار آنها به صورت حرفه ای بازی را دنبال میکنند. امکان بازی با Bot ها به صورت آفلاین هم وجود دارد . این بازی به راحتی رو همه سیستم عامل ها از جمله ویندوز ۸ قابلیت اجرا شدن را دارد و به راحتی رو سیستم های قدیمی هم اجرا میشود ، در ادامه لینک دانلود بازی و تصاویر محیط بازی کانتر دو بعدی قرار داده شده.

بازی از مد های زیر پشتیبانی میکند:

Standard (normal Counter-Strike)
Deathmatch
Team Deathmatch
Construction
Zombies!

برخی از اهداف بازی ها در مد های مختلف:

DE: bomb defuse (Standard)
CS: hostage rescue (Standard)
AS: VIP assassination (Standard)
CTF: capture the flag (Team Deathmatch / Construction)
DOM: domination (Team Deathmatch / Construction)

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کم حجم و مولتی پلیر Counter-Strike 2D ,