پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




بازدید : 560
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از آثار بزرگ و موفق سال پیش محسوب می‌شود که توانست کامل‌ترین نمره را از اکثر سایت‌های معتبر کسب کند و درخشش بزرگی هم در جوایز بهترین‌های سال موسوم به Game Awards داشته باشد. حال بالاخره شایعات به حقیقت پیوست و شاهد انتشار این بازی بزرگ روی کامپیوتر بودیم. نسخه رایانه های شخصی این بازی از تمام توان موجود استفاده خواهد کرد تا بتواند هر گوشه‌ای از این جهان را به تصویر بکشد و از قله‌های برفی رشته‌های گریزلی گرفته تا جاده‌های گرد و خاکی شهر لیموی را به‌صورت غنی و شگفت‌انگیز به نمایش گذارد. در نسخه کامپیوتر این بازی مغازه‌های گل و لای مخصوص روز ولنتاین عالی دیده می‌شوند و خیابان‌های سنگفرش شهر دنیس گرافیک حیرت‌انگیز بازی را به رخ همگام می‌کشد. پیشرفت‌های گرافیکی و فنی زیادی برای ایجاد حس عمیق‌تر در بازیکنان صورت گرفته است و جهانی را خواهیم دید که روشنایی بالایی دارد و محیط در شب و روز متفاوت و روحش بخش دیده می‌شود. مسیرهای برفی با کیفیت بالاتری دیده می‌شوند و بازتاب نور از روی آن‌ها هم توان تشخیص واقعیت را از غیرواقعیت بسیار سخت می‌کند. حتی چمن‌ها و خزها هم وقتی که روی آن‌ها به اسب سواری می‌پردازید، کاملا عالی طراحی شده‌اند و واقع‌گرایی بی‌سابقه‌ای در زمینه گیاهان و حیوانات صورت گرفته است.

Red Dead Redemption 2 Ultimate Edition Pre-Load PC-TWOELV

دانلود-بازی-Red-Dead-Redemption-2


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش نصب بازی Red Dead Redemption 2 برای pc, بازی AAA, دانلود rdd 2 برای کامپیوتر, دانلود Red Dead Redemption 2 برای pc, دانلود بازی Red Dead Redemption 2, دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای pc, دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوتر, دانلود بازی رد دد 2 برای کامپیوتر, دانلود دیتای کامل بازی Red Dead Redemption 2 برای pc, دانلود کم حجم بازی Red Dead Redemption 2, دانلود نسخه فشرده بازی Red Dead Redemption 2 برای pc, دانلود نسخه کامل بازی Red Dead Redemption 2 برای pc ,



دانلود بازی Zombie Night Terror برای PC
نوشته شده در یک شنبه 3 مرداد 1395
بازدید : 1001
نویسنده : آرش حسین زاده



GTA IV فقط با 6 مگ
نوشته شده در چهار شنبه 21 مرداد 1394
بازدید : 1168
نویسنده : آرش حسین زاده

http://allgames4.me/wp-content/uploads/2014/11/gta_IV.jpg

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , اکشن , ماشین سواری , ,



gra IRAN !!! برای اولین بار جی تی ای در ایران حالشو ببر!!!
نوشته شده در چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394
بازدید : 1882
نویسنده : آرش حسین زاده

 

بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازش همیشه با تغییرات بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماشین سواری , ماجرایی , ,



دانلود بازی Blue Estate برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 20 فروردين 1394
بازدید : 456
نویسنده : آرش حسین زاده

  این بازی جذاب بر اساس Comic های آقای Viktor Kalvachev ساخته شده است و داستان و گیم پلی بازی بر اساس تمام روایت های این کامیک اتفاق می افتد. داستان بازی حول فردی به نام Tony Luciano میچرخد. او یک فرد خشن، جنگجو، دیوانه و بی باک است. او جزو خانواده ی رئیس کل مافیای ایتالیا با نام LA میباشد و همچنین در گروه کلارنس نیز عضو بوده. همچنین او در نیرهای دریایی نیز کار میکرده و این نشان دهنده از یک فرد باهوش و زرنگ میباشد. در روزی یکی از بهترین رقصنده های شخصیت بازی که Popz نام داشت، توسط دشمنان شما دزدیده میشود و به مرگ محکوم میشود. حال شما باید با نفوذ به این باند و سپس از داخل خراب کردن آن ها یکی از بهترین دوستان خود را نجات دهید.

Blue Estate PC-CODEX

 

Blue Estate pc cover دانلود بازی Blue Estate برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Blue Estate, دانلود از سرور ایران Blue Estate CODEX, دانلود بازی Blue Estate, دانلود بازی اکشن 2015, دانلود رایگانBlue Estate CODEX, دانلود مستقیم Blue Estate, دانلود مستقیم بازی اکشن جدید ,



دانلود بازی Game of Thrones Episode 3 برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 5 فروردين 1394
بازدید : 457
نویسنده : آرش حسین زاده

وقتی که وارد بازی تاج و تخت شدی، تو می بری یا می میری، میانه ای وجود ندارد. این جمله ی سرسی (Cersei) یکی از شخصیت های داستان های جورج مارتین و نغمه ی آتش و یخ است. اگر طرفدار مجموعه سریال های این مجموعه باشید، معنی جمله ی بالا را درک می کنید. ولی چه می شود، اگر بازی های سریالی Game of Thrones را بازی کنید؟ حس کردن یک بازی تاج و تخت، شاید چالش اصلی سازندگان بود و احتمالا برای همین هم از طرز روایت و انتخاب داستان ها و شخصیت ها، درست مانند سریال ها (که امتحان خود را پس داده) استفاده شد. داستان بازی ماجراهای چند شخصیت مختلف، بسیار دور از هم و البته مرتبط به هم را نشان می دهد و مانند چیزی که توقع داشتیم، قرار است قسمت به قسمت، با تمام شخصیت ها جلو برویم. در این میان، بر اثر اتفاقات بعضی از شخصیت ها کم می شوند و یا شخصیت های جدیدی به داستان اضافه می شوند. شباهت این چنینی داستان، مانند این است که انگار، این بازی از روی سریال های تلویزیونی ساخته شده و نه از خود کتاب، با این تفاوت که این بار، اتفاق های مهم را شما رقم می زنید و این قدرت شماست که بر داستان تاثیر می گذارد.

Game of Thrones Episode 3 PC-FLT

|قسمت سوم به صورت جداگانه Episode.3_Only به پست اضافه شد|

 

http://86bb71d19d3bcb79effc-d9e6924a0395cb1b5b9f03b7640d26eb.r91.cf1.rackcdn.com/wp-content/uploads/2014/12/telltale-game-of-thrones-episode-2-release-date-646x325.jpg

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Game of Thrones Episode 3, دانلود از سرور ایران Game of Thrones Episode 3, دانلود بازی Game of Thrones Episode 3 FLT, دانلود تمامی قسمت های بازی Game of Thrones, دانلود رایگان اپیزود سوم بازی Game of Thrones Episode 3, دانلود فقط قسمت سوم بازی Game of Thrones, دانلود قسمت سوم بازی Game of Thrones, دانلود مستقیم Episode 3 Only بازی Game of Thrones, دانلود مستقیم Game of Thrones Episode 3, دانلود مستقیم بازی Game of Thrones Episode 3, دانلود کرک سالم FLT بازی Game of Thrones Episode 3 ,



چرخ دنده جامد ۵ – Metal Gear Solid V Ground Zeroes
نوشته شده در یک شنبه 15 دی 1393
بازدید : 492
نویسنده : آرش حسین زاده

چرخ دنده جامد ۵ – Metal Gear Solid V Ground Zeroes Pc Game

| دانلود بازی چرخ دنده جامد ۵ – Metal Gear Solid V Ground Zeroes برای کامپیوتر |

| دانلود نسخه Codex بازی Metal Gear Solid V Ground Zeroes |

 

چرخ دنده جامد 5   Metal Gear Solid V Ground Zeroes

 

توضیحات بازی: داستان Ground Zeroes در سال ۱۹۷۵ میلادی، چند ماه پس از اتفاقات Peace Walker رخ می دهد. در این قسمت نیز شاهد بازگشت Big Boss (اسنیک) به عنوان قهرمان اصلی بازی خواهیم بود. اولین ماموریت وی این است که با همکاری ارتش بدون مرز وارد یک کمپ آمریکایی که منطقه‌ای ممنوعه از خاک کشور کوبا؛ شود. این کمپ Omega نام دارد. یکی از ماموریت‌های اسنیک در این کمپ یافتن جاسوس Cipherها، Paz Ortega می‌باشد که با وی در طی جریانات Peace Walker آشنا شده بودیم. یکی دیگر از ماموریت‌های وی نجات Chico Libre، پسربچه ای که در Peace Walker دستگیر شد و علی‌رغم تلاشش برای نجات یافتن، دست به جایی نبرد. زمانی که اسنیک در حال انجام این ماموریت است، پایگاه اصلی ارتش بدون مرز مورد حمله‌ی گروهی مخفی با اسم رمز XOF به رهبری فردی با نام Skull Face قرار می‌گیرد. اتفاقاتی که در طی این ماموریت رخ می‌دهد دلیل اصلی تغییر رفتار و شخصیت اسنیک در نسخه‌ی بعدی The Phantom Pain خواهد بود.
کوجیما درباره‌ی Metal Gear‌های قبلی چنین می گوید: “نسخه‌های قبلی بازیباز را مجبور می کردند تا در یک مسیر مستقیم داستانی از نقطه‌ی A به نقطه‌ی B بروند، و در این میان مقدار مشخصی از آزادی عمل وجود داشت.” اما در نسخه‌ی جدید تیم Kojima تصمیم‌گیری را به طور کامل بر عهده‌ی بازیباز گذاشته‌اند تا بازیباز خود تصمیم بگیرد چگونه ماموریت را به انجام برساند. این مسئله به کوجیما بیش از پیش کمک می کند تا “تجربه‌ی یک بازی جهان-باز واقعی” را، طبق گفته‌ی خودش؛ برای بازیبازان به ارمغان بیاورد.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: چرخ دنده جامد ۵ – Metal Gear Solid V Ground Zeroes ,



بازدید : 851
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود بازی مورتال کمبت 4 برای کامپیوتر

Mortal Kombat 4 PC Game

 

 

 

 

کنسول بازی سگا (SEGA) در بین سال های 1990 تا 1997 کاملا بی رقیب بود. این کنسول در بیشتر کلوپ های بازی وجود داشت و بزرگترین تفریح نوجوان های آن دوره، بازی های SEGA بود.

 

بدون شک یکی از محبوب ترین بازی های عصر سگا، بازی مورتال کمبت (Mortal Kombat) بود که هنوز هم در ذهن طرفداران این بازی باقی مانده است. بازی Mortal Kombat آنقدر محبوب شد که نسخه های مختلف آن یکی بعد از دیگری منتشر شدند و کار به جایی رسید که چندین فیلم سینمایی نیز با این عنوان و بر اساس شخصیت های بازی مورتال کمبت ساخته شدند.

 

بازی Mortal Kombat یک بازی مبارزه ای دو بعدی بود. این بازی به صورت یک نفره و دونفره قابل انجام بود. هر بازیکن یکی از چندین جنگجوی بازی را انتخاب میکرد و مبارزه شروع میشد.

 

در این بازی، زمان تعیین شده ای برای هر راند مبارزه وجود ندارد. و مبارزه آنقدر ادامه پیدا میکند تا یکی از بازیکن ها مغلوب شود. بعد از اینکه بازیکنی در دو راند مغلوب شود، صدایی به گوش میرسد که میگوید Finish him یا Finish her . و بازیکن پیروز چند ثانیه فرصت دارد تا ضربه نهایی را نیز وارد کند.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، نسخه چهارم بازی مرتال کمبت (Mortal Kombat 4) را آماده کرده ایم. این بازی در سال 1997 برای کنسول های SEGA و Nintendo منتشر شد و اکنون میتوانید نسخه کامپیوتری آن را دانلود کنید.

 

هر چند گرافیک این بازی قابل مقایسه با بازی های امروزی نیست، ولی قطعا برای طرفداران این بازی جذاب خواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی مورتال کمبت 4 برای کامپیوتر - Mortal Kombat 4 PC Game ,



جزیره دیوانه‌ها ۴ – Far Cry 4
نوشته شده در سه شنبه 11 آذر 1393
بازدید : 608
نویسنده : آرش حسین زاده

جزیره دیوانه‌ها ۴ – Far Cry 4 Pc Game

| دانلود بازی جزیره دیوانه‌ها ۴ – Far Cry 4 برای کامپیوتر |

| دانلود نسخه BlackBox بازی Far Cry 4 |

 

جزیره دیوانه‌ها 4 – Far Cry 4

 

 

 

توضیحات بازی: داستان بازی روایت گر بخشی از زندگی Ajay Ghale است، که برای پخش کردن خاکستر مادر مرحومش به زادگاهش تبت بازگشته است، اما در این مسیر درگیر جنگ های داخلی تبت می شود و مسیر زندگی اش عوض می شود. جنگ هایی که هیمالیای سفید و برفی را گلگون خواهند کرد و کایرت سرزمینی که در آن جنگل و کوه و دشت در هم تنیده شده اند و قرار است میزبان ماجراجویی های آجای (البته، به همراه ما) باشند. پاگان مین مسبب بدبختی های مردم نپال است. او حاکمی زورگو و مستبد است و می بایست متوقف شود. آجای فردی است، که بازنمی تابد و برای نجات هموطنانش تفنگ به دست می گیرد و وارد جبهه مردمی می شود. حضور واس و شخصیت او در نسخه قبل باعث شده بود، تا بازی زیباتر گردد. در این نسخه سازندگان باز هم همین رویه را تکرار کرده اند و پاگان مین قرار است، این نقش را ایفا کند. او دیوانه بازی است و دیوانگی او از عواملی است، که سازندگان روی آن حساب ویژه ای کرده اند. فردی که لباس صورتی رنگ می پوشد و این کاملا با خشونت و خون ریزی تناقض دارد و این تناقض می تواند در بازی مشخص گردد. او که اصالتی چینی دارد، یک عصیان گر است و خواب و خوراک را از مردم کایرات بریده است، او از قتل و تجاوز واهمه ای ندارد و همه کار می کند، تا به اهداف شومش برسد. داستان بازی کاملا خطی دنبال نمی شود و گیمران مثل نسخه قبل می توانند در بین هر مرحله و ماموریت به خودشان استراحت دهند و کمی در محیط جهان باز بازی به گردش بپردازند.
گرافیک بازی هم به مانند نسخه قبلی می تواند، بدرخشد. گرافیک نسخه قبلی که طرفداران برای تعریف از آن می گفتند، که می توانید در آن علف ها و چمن ها را یکی یکی بشمارید. کیفیت بافت ها و نورپردازی در بازی حرف اول را می زد. البته، ایراداتی همچون نادیده گرفته شدن پای شخصیت بازی هم در بازی وجود داشت، که امیدواریم در این بازی وجود نداشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی های جدیدی که در نمایش گیمزکام دیدیم، این بود که بازی در بخش های متنوعی جریان پیدا می کند، از قله های پربرف هیمالیا گرفته تا کوهپایه هایی که زمین های کشاورزی و روستاها در آن وجود دارد،. ( باید دانست، که تبت در تمام مناطق از ارتفاع بالاتری نسبت به سطح دریا دارد. سرزمین افسانه ای شانگری لا هم در بازی وجود دارد، که در آن می بایست، با ببر سفید افسانه ای منطقه مبارزه کنید. بومیان این سرزمین با ظاهری عجیب و متعلق به قرن ها پیش حضور دارند. به نظر می رسد، که این سرزمین در توهم و خیال آجای باشد. سرزمینی که برخلاف دیگر بخش های کوهستانی کایرت که با رنگ های سرد آذین بسته شده اند، با رنگ های گرم طراحی شده اند.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: جزیره دیوانه‌ها ۴ – Far Cry 4 ,



دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PC
نوشته شده در سه شنبه 11 آذر 1393
بازدید : 429
نویسنده : آرش حسین زاده

 

دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای کامپیوتر

| نسخه CODEX |

| نسخه کم حجم BLACKBOX با حجم 27G اضافه شد … |

| آپدیت جدید Update 2-RELOADED  اضافه شد … |

 

Call of Duty Advanced Warfare نسخه جدید و یازدهم بازی ندای وظیفه در سبک شوتر اول شخص می باشد که در سال 2014 توسط Treyarch ساخته و توسط Activision برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . پس از طی دوران نزول فرانچایز Call of Duty این بار اکتیویژن درصدد رکوردشنی است و سعی دارد با ارائه یک نسخه متفاوت با سری های پیش دوباره با نوآوری جدید به خانه علاقمندان سری بازی COD بیاید. به گفته مسئولان ساخت بازی این نسخه حتی کسانی که طرفدار عناوین سری بازی ندای وظیفه نیستند نیز مجذوب این سری از بازی خواهند شد. داستان بازی کال اف دیوتی 11 برای سال 2054 میلادی می باشد جایی که گروه تروریستی KVC با انجام حملاتی به کشورهای پیشرفته و توسعه یافته سعی در تصرف انرژی اتمی زمین می باشد. در این میان ایالات متحده در راس درگیری می باشد. در این میان جک میتشل که در جریان سئول دست چپ خود را از دست داده است با پیوستن به گروه اطلس سعی در مقابله با این افراد شرور دارد. گروه اطلس گروهی قوی متشکل از افراد سری می باشد که قدرتمندترین سلاح های نظامی و هسته ای را در اختیار دارند می باشد.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PC ,



دانلود نسخه Blackbox بازی Escape Dead Island
نوشته شده در جمعه 7 آذر 1393
بازدید : 710
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نسخه Blackbox بازی Escape Dead Island 1 دانلود نسخه Blackbox بازی Escape Dead Island

Escape Dead Island یک بازی ماجرایی در ژانر وحشت و بقاست که ادامه ای برای بازی Dead Island است،  جزیره ای زیبا و با شکوه به نام ناراپلا با زیبایی های طبیعی اش، گردشگران فراوانی را به سمت خود جذب می کند. اما کسی خبر از بلاهای آینده ندارد. این جزیره شلوغ پس از آمدن پایان دنیا و تبدیل شدن مردگان به زامبی ها، به جزیره ای وحشتناک و کشنده تبدیل شده است. کلیف کالو که قرار است در آینده به روزنامه نگار خبرهای مستند تبدیل شود، برای پی بردن به راز پیدایش پدیده زامبی ها به سمت این جزیره که دیگر نام جزیره مردگان را یدک می کشد، حرکت می کند. کلیف از هیچ قدرت خاصی برخوردار نیست و با سلاح های فوق العاده ای هم مسلح نشده است. او باید با سلاح های ساده خود در برابر گله های پر تعداد زامبی ها بایستد و جان به در برد. در این پست نسخه کم حجم و فشرده شده بازی Escape Dead Island با حجم ۲٫۶ گیگابایت آماده شده که در ادامه قابل مشاهده و دریافت است.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه Blackbox بازی Escape Dead Island ,



بازدید : 520
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون

(Resident Evil Operation Raccoon City (2012

 

 

 

 

قبلا نسخه های مختلفی از بازی رزیدنت اویل در سایت سرزمین دانلود منتشر شده است. در این مطلب نیز قصد داریم تا یکی دیگر از نسخه های این بازی محبوب را به شما معرفی کنیم:

بازی Resident Evil: Operation Raccoon City

 

هرچند بازی Resident Evil Operation Raccoon City بین نسخه های 5 و 6 این بازی منتشر شد، اما در واقع شانزدهمین نسخه منتشر شده از سری بازی های Resident Evil است. همانطور که میدانید غیر از نسخه های اصلی این بازی، نسخه های دیگری نیز توسط کمپانی CAPCOM منتشر شده است.

 

لیست کامل نسخه های بازی رزیدنت اویل که تا به امروز منتشر شده عبارتند از:

 

1996
Resident Evil

1997
Resident Evil: Director's Cut

1998
Resident Evil 2

1999
Resident Evil 3: Nemesis

2000
Resident Evil Survivor
Resident Evil Code: Veronica

2001
Resident Evil Code: Veronica X
Resident Evil Gaiden
Resident Evil Survivor 2 Code: Veronica

2002
Resident Evil (GameCube remake)
Resident Evil Zero

2003
Resident Evil: Dead Aim
Resident Evil Outbreak

2004
Resident Evil Outbreak File #2

2005
Resident Evil 4

2006
Resident Evil: Deadly Silence

2007
Resident Evil: The Umbrella Chronicles

2009
Resident Evil 5
Resident Evil: The Darkside Chronicles

2010
Resident Evil 5: Gold Edition

2011
Resident Evil: The Mercenaries 3D

2012
Resident Evil: Revelations
Resident Evil: Operation Raccoon City
Resident Evil 6

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون - Resident Evil Operation Raccoon City ,



دانلود بازی Depth – نسخه فشرده شده
نوشته شده در جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 414
نویسنده : آرش حسین زاده

Depth 1 دانلود بازی Depth   نسخه فشرده شده

Depth بازیی متفاوت است که در آن شما به عنوان یک کوسه و یا یک غواص در جهان آبزیان تاریک به گشت و گذار میپردازید و باید با غلبه بر دشمنان خود با استفاده از حیله گری، کار گروهی، و خفا به اهداف بازی نیز برسید . عمق اقیانوس با ترکیب تنش و فشار ایجاد میکند که شما باید علاوه بر دشمنان بر  آن هم غلبه کنید.

ویژگی ها بازی Depth :

بازی به عنوان یک کوسه – به عنوان یک کوسه سفید بزرگ ۲۰ فوتی که سرعت و حواس بزرگترین سلاح های آن است .از سرتاسر اقیانوس طعمه خود را یافته و با دندان های تیز خود آنها را شکار کنید.
بازی به عنوان یک غواص – به عنوان یک غواص انسان شما باید در جستجوی گنج برای ارتقاء زرادخانه خود باشید . دفاع از خود را با طیف وسیعی از دنده ها ، از spearguns و تپانچه به تفنگ در زیر آب دریا و معادن مواد منفجره.
جو تپش قلب – تجربه ترس که از شنا کردن در تاریکی اقیانوس می آید. نورپردازی پویا و سایه پردازی که ایجاد یک فضای منحصر به فرد و ترسناک میکند.
تکامل به سبک خود در بازی – باز کردن سلاح های جدید عجیب و غریب برای غواصی ، و یا “تحولات برای کوسه که باز امکانات تاکتیکی جدید را به شما برای بازی کردن میدهد.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: بازی اکشن"بازی کوسه" دانلود بازی Depth – نسخه فشرده شده"بازی کم حجم ,



بازدید : 611
نویسنده : آرش حسین زاده
دانلود Counter Strike: Global Offensive 1.34.5.1 - بازی گروه ضربت: تهاجم جهانی نسخه 1.34.5.1
(93/7/26) تغییرات:

نسخه 1.34.5.1 اضافه شد.

در این CS چیزی مانند Aim Assists یا چیزهای دیگر وجود ندارد. حتی دیگر این موضوع که چه کسی در این بازی از دیگری بهتر بازی می کند هم معنا ندارد. این بازی قرار است یک سرگرمی خالص باشد تا همه بتوانند از آن لذت ببرند. کلیت این بازی برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند. هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند. از نظر گرافیک، Global Offensive می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Counter Strike: Global Offensive 1 , 34 , 5 , 1 - بازی گروه ضربت: تهاجم جهانی نسخه 1 , 34 , 5 , 1 ,



دانلود Wings Remastered – بازی بال های پرواز
نوشته شده در چهار شنبه 7 آبان 1393
بازدید : 427
نویسنده : آرش حسین زاده

 نام ورژن بازسازی شده ای از بازی بال های پرواز برای PC در سبک شبیه ساز هواپیما میباشد که Cinemaware آن را بر روی استیم منتشر کرده است. حال و هوای جنگ جهانی اول در این بازی به تصویر کشیده شده است و هدایت یکی از هواپیما های جنگنده بر عهده تان قرار داده می شود. شرایط نامناسبی در کشور حاکم است و باید آن را به نفع خودتان تغییر بدهید.

دانلود Wings Remastered - بازی بال های پرواز

در آسمان های بازی Wings Remastered به پرواز در آیید و هر دشمنی را که مشاهده کردید، به سمت او شلیک کنید. ماموریت های متعددی علاوه بر چنین وظایف ساده بر دوشتان گذاشته خواهد شد، پس در کم ترین مدت زمان ممکن باید مهارت خوبی به دست بیاورید. از جمله این ماموریت ها می توان به خنثی سازی بمب های انتحاری و شکستن خطوط هوایی دشمن اشاره کرد، پس نیاز به دقت و سرعت عمل زیادی خواهید داشت.

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Wings Remastered – بازی بال های پرواز ,



بازدید : 743
نویسنده : آرش حسین زاده
دانلود Enforcer: Police Crime Action - بازی مامور قانون: اعزام به محل جنایت

بازی Enforcer: Police Crime Action یک بازی شبیه سازی است که هدفش معرفی شغل پر خطر و پر تنش پلیس ها به مردم است. پلیس هایی که برای حفظ امنیت و قانون، جان خود را در معرض تهدید قرار می دهند. هر لحظه ممکن است به ماموریت های خطرناکی اعزام شوند و در صحنه های جرم با مجرم و یا مجرمین خطرناک درگیر شوند. این بازی گوشه ای از شهامت پلیس ها را در مبارزه با مجرمین و در زمانی که تحت فشار شدید و یا زیر آتش هستند، شبیه سازی می کند.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Enforcer: Police Crime Action - بازی مامور قانون: اعزام به محل جنایت ,



دانلود نسخه فشرده Kaos بازی The Legend of Korra
نوشته شده در چهار شنبه 7 آبان 1393
بازدید : 802
نویسنده : آرش حسین زاده

The Legend of Korra دانلود بازی دانلود نسخه فشرده Kaos بازی The Legend of Korra

The Legend of Korra بازی جدید سوم شخص beat ‘em up است که به تازگی توسط کمپانی مشهور Activision منتشر شده است. بازی پر پایه سری انیمیشنی  The Legend of Korra ساخته شده , پس از موفقیت بی نظیر انیمیشن سریالی افسانه کورا، حالا بازی این انیمیشن بسیار پرطرفدار منتشر شده است. بازی در همان مسیر داستان اصلی انیمیشن سعی شده است که قرار بگیرد  و گرافیک آن ، گرافیکی مناسب در مقایسه با خود انیمیشن است. سعی شده است تا گرافیک و طراحی شخصیت ها تفاوتی با نسخه انیمیشنی آن نداشته باشد  و حجم مناسبی هم برای بازی در نظر گرفته شده . در این بازی، نیروی شیطانی کهنی از درگاه ها پدیدار شده و تعادل هر دو دنیا را تهدید کرده است! تنها آواتار است که می تواند در برابر این تهدید بوجود آمده مقاومت کند. در بازی  The Legend of Korra شما می توانید از ترکیبات مختلفی استفاده کنید تا حرکات مبارزاتی فوق العاده جذابی را به انجام بگذارید که هر ۴عنصر آب، خاک، آتش و هوا را درگیر می کند. در ادامه لینک دانلود و تصاویر نسخه کم حجم بازی قرار داده شده.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه فشرده Kaos بازی The Legend of Korra ,



دانلود بازی Sleeping Dogs Definitive Edition برای PC
نوشته شده در جمعه 19 مهر 1393
بازدید : 544
نویسنده : آرش حسین زاده

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Sleeping Dogs Definitive Edition برای PC ,



دانلود بازی Alien Isolation برای PC
نوشته شده در سه شنبه 16 مهر 1393
بازدید : 393
نویسنده : آرش حسین زاده

عنوان Alien: Isolation که یک بازی اول شخص Survival Horror نیز می باشد ، از فیلم کلاسیک ، ترسناک و تنش آور سال ۱۹۷۹ آقای Ridley Scott الهام گرفته است که در آن بازیکنان خود را در فضایی پر از ترس و خطر می یابند و در سایه ها باید با یک Xenomorph بی رحم و غول پیکر نیز مقابله کنند.البته نباید فراموش کرد که در حقیقت این بازی برگشت به عناوینی است که سبک Survival Horror را به پیش می راندند. از این رو نمی توان انتظار اکشنی خشن داشت. هرچند بازهم در بازی المان هایی از بازی های اکشن هم وجود دارد ولی در اکثر مواقع گرایش افراطی به بازی های سبک جدید همانند Amnesia و Slenderman دیده می شود که از سویی واقعاً جای خوشحالی دارد و از سوی دیگر می تواند این بازی را به نابودی بکشاند. قسمت خوشحال کننده بازی به بخشی برمی گردد که در آن بازی از حالت اکشن محض خارج شده است. اکشن در بازی های امروزی به حدی از افراط رسیده است که در هر بازی می توان گوشه های از آن را دید. همین عملکرد می تواند تا حدودی زمینه را برای حضور سبک ها و بازی های دیگر همانند Amnesia که موفقیت خوبی هم به دست آورده اند، ایجاد کند. پس می توان گفت تا حدودی سبک فرار و مخفی شدن های پی در پی امتحان پس داده و شایستگی خود را ثابت کرده است.

 

Alien Isolation-CODEX

Alien Isolation DLC Unlocker-CODEX Added

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹.۳ گیگابایت به پست اضافه شد. |

 

Alien isolation PC دانلود بازی Alien Isolation برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Alien Isolation برای PC ,



دانلود بازی Alien Isolation برای PC
نوشته شده در سه شنبه 16 مهر 1393
بازدید : 400
نویسنده : آرش حسین زاده

عنوان Alien: Isolation که یک بازی اول شخص Survival Horror نیز می باشد ، از فیلم کلاسیک ، ترسناک و تنش آور سال ۱۹۷۹ آقای Ridley Scott الهام گرفته است که در آن بازیکنان خود را در فضایی پر از ترس و خطر می یابند و در سایه ها باید با یک Xenomorph بی رحم و غول پیکر نیز مقابله کنند.البته نباید فراموش کرد که در حقیقت این بازی برگشت به عناوینی است که سبک Survival Horror را به پیش می راندند. از این رو نمی توان انتظار اکشنی خشن داشت. هرچند بازهم در بازی المان هایی از بازی های اکشن هم وجود دارد ولی در اکثر مواقع گرایش افراطی به بازی های سبک جدید همانند Amnesia و Slenderman دیده می شود که از سویی واقعاً جای خوشحالی دارد و از سوی دیگر می تواند این بازی را به نابودی بکشاند. قسمت خوشحال کننده بازی به بخشی برمی گردد که در آن بازی از حالت اکشن محض خارج شده است. اکشن در بازی های امروزی به حدی از افراط رسیده است که در هر بازی می توان گوشه های از آن را دید. همین عملکرد می تواند تا حدودی زمینه را برای حضور سبک ها و بازی های دیگر همانند Amnesia که موفقیت خوبی هم به دست آورده اند، ایجاد کند. پس می توان گفت تا حدودی سبک فرار و مخفی شدن های پی در پی امتحان پس داده و شایستگی خود را ثابت کرده است.

 

Alien Isolation-CODEX

Alien Isolation DLC Unlocker-CODEX Added

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹.۳ گیگابایت به پست اضافه شد. |

 

Alien isolation PC دانلود بازی Alien Isolation برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Alien Isolation برای PC ,



دانلود بازی Falling Skies The Game برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 9 مهر 1393
بازدید : 385
نویسنده : آرش حسین زاده

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

داستان بازی Falling Skies The Game زمانی اتفاق می افتد که بیگانگان به رمین حمله می کنند و تنها بازماندگان باید از سیاره در برابر آنان محافظت کنند . در این بازی تیم مبارز باید با انجام عملیات های تاکتیکی مخفیانه برای نجات زمین تلاش کنند و همچنان زنده بمانند تا امید از بین نرود . در این بازی عملیات ها و مراحل بیشماری پیش روی شما قرار می گیرد و و شما با استفاده از مهارت خود باید آنها را پشت سر بگذارید و در عین حال تجهیزات و سلاخ های خود را تقویت کنید تا بتوانید در این مبارات پیروز شوید . در این بازی نقشه های متنوع و جذاب بسیار خودنمایی می کند و شما برای شروع مراحل بعدی مشتاق تر می شوید .

 

Falling Skies The Game-CODEX

 

Falling Skies The Game دانلود بازی Falling Skies The Game برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Falling Skies The Game برای PC ,



دانلود Dragon Age II نسخه فشرده و کم حجم Kaos
نوشته شده در پنج شنبه 3 مهر 1393
بازدید : 669
نویسنده : آرش حسین زاده

Dragon Age 2 PC دانلود Dragon Age II نسخه فشرده و کم حجم Kaos

Dragon Age II بازی سبک اکشن و نقش آفرینی BioWare است که توسط ea در سال ۲۰۱۱ منتشر شد در این پست نسخه فشرده و کم حجم بازی برای دانلود اماده شده , ماجراهای بازی  بر اساس روایت و از زبان راوی داستان گفته میشود و شما در زمان گذشته به انجام بازی میپردازید و این شما هستید که با کارهای خود به به این افسانه شکل میدهید . Varric — راوی داستان — داستان بازی را نقل می کند : فشار وارد بر Hawke و خانواده ی او از سوی Darkspawn ها موجب میشود که آن ها به خانه ی قبلی خود پناهنده شوند . این اتفاقات در مدت کمی بعد از وفات یافتن پادشاه Cailan در جنگ Ostagar اتفاق میافتد . Blightland یکی از روستاهایی است که بعد از حمله ی Darkspawn ها نابود شد . در این افسانه هیچ نیروی تخیلی و یا توانایی خارق العاده ای وجود ندارد و تنها Hawke وجود دارد که شخصیت اصلی بازی است که از برادر خود یعنی Carver نیز باید محافظت کند و یک جنگجو و برادر Hawke یعنی Bethany که یک mage می باشد و مادر این دو .این تمام افسانه ای که شما باید آن را بازی کنید .

اگر به عکس های شخصیت های بازی نگاهی بیندازید باید حالت های کلی آنها را بیابید و ویژگی های آن ها را میتوان از روی این عکس ها حدس زد . البته مشخص است که شما میتوانید شخصیت های Dragon Age II را تغییر دهید ولی مانند Origins ماهیت آن ها را که همان خوب بودن و مبارزه با ستم است تغییری نمیکند . همانند دیگر بازی های نقش آفرینی انتخاب دیالوگ های بازی بر عهدی شما میباشد . مثلا شما میتوانید از Hawke یک شخصیت شوخ طبع بسازید و یا آن را تبدیل به فردی بکنید که اصلا لبخند تا به حال نزده است . بعد از اون شما باید Darkspawn ایی که در مسیر بین شما و Kirkwall قرار دارند رو سلاخی کنید . جایی که خانواده ی Hawke در آن جا ساکن بودند . سیستم درگیری در بازی هم تغییراتی داشته است . این سیستم جدید شامل وجود خون بیشتر و به سمت ترسناک تر شدن پیش رفته است . این تغییرات در جهت روان کردن و سریع کردن سیستم درگیری در بازی بوده است . شما زمانی که دو یا سه دکمه را پشت سر هم میزنید کاراکتر بازی بی درنگ آن حرکات را انجام میدهد و یا از جادو استفاده میکند و دیگر خبر از تاخیر در اجرای combat نیست . دشمنان در Dragon Age II به شکل شانسی و اتفاقی به شما حمله نمیکنند بلکه آن ها با توجه به هوش مصنوعی ساخته شده برای آن ها از بغل یا پشت به شما هجوم می آورند .البته همراهان شما نیز در این جاها بی کار نیستند و آن ها نیز با توجه به هوش مصنوعی خودشان جلوی حملات دشمنان را میگیرند . در Origins اعضای گروه نیاز به تنظیمات دستی برای استفاده از دارو در هنگامی که سلامتی ان ها کم می شود داشتند ولی گروه شما حالا انقدر باهوش شده است که در زمان معین خود دارو مصرف کند . شما در بازی میتوانید برنامه های خصوصی و دلخواه خود را اجرا کنید ولی شما نمیتوانید بفهمید که هوش مصنوعی دیگر افراد گروه چکار میخواهد بکند . شما زمانی که میدوید افراد دیگر گروه نیز این کار را انجام می دهند . این طور که معلوم است شما با یک افراد باهوش در گروه خود سر و کار دارید و البته این بسیار خوب است که افرادی در نبرد ها در کنار شما باشند . پر اهمیت ترین قسمت بازی level up بازی میباشد . سازندگان پس از موفقیت این بخش در نسخه ی اول Level Up این نسخه را نیز شبیه نسخه ی اول طراحی کرده اند . شما در Dragon Age II میتوانید امتیاز های خود را صرف به دست آوردن توانایی هایی مانند نیرو –Strength– و مهارت و توانایی –Dexterity– و جادو –Magic– و حیله گری –Cunning– و اراده ! –Willpower– و در آخر وضعیت جسمانی –Constitution– خود بکنید . بعد از به دست آوردن هر یک از این توانایی ها درخت توانایی های شما بزرگ تر شده و مرحله ی بعد از این توانایی نیز برای دفعه ی دیگر برای شما آزاد میشود . توانایی های مختلف در بازی همگی در یک درخت قرار گرفته اند البته در مسیر های معین برای خود .


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Dragon Age II نسخه فشرده و کم حجم Kaos ,



دانلود بازی Ukrainian Ninja برای PC
نوشته شده در سه شنبه 11 شهريور 1393
بازدید : 399
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی نینجای اوکراینی (به انگلیسی: Ukrainian Ninja) یک بازی اکشن برای پلتفرم ویندوز می باشد که پلتفرم بازی های کلاسیک را با گیم پلی و گرافیک های مدرن تلفیق کرده است. جنگجویان نینجا زمین را برای برقراری عدالت به نبرد دعوت می کنند. در این بازی شما فرا می گیرید که چگونه پرش های نینجایی کنید، دیدگاه گسترده ای داشته باشید و مانند یک نینجا نبرد کنید. در این بازی شما به ۳دنیای مختلف سفر خواهید کرد و با دشمنان به هم زننده ی عدالت در جهان به نبرد می پردازید، آن ها را نابود می کنید و مرز و بوم یگانگی را به جهان بازخواهید گرداند.

Ukrainian Ninja PC-OUTLAWS

 

Ukrainian Ninja pc cover small دانلود بازی Ukrainian Ninja برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Ukrainian Ninja برای PC ,



دانلود بازی Tiestru برای PC
نوشته شده در سه شنبه 11 شهريور 1393
بازدید : 388
نویسنده : آرش حسین زاده

جهان توسط تاریکی احاطه شده است. اعتقادات بر آن بوده که اگر چراغی به برج شهر تیسترو رفته و روشنایی را بیاورد، شیطان از آن شهر خواهد رفت. بازی تیسترو (به انگلیسی: Tiestru) یک بازی ۳بعدی استراتژی می باشد که شما با عنوان شخصیت Warlock وارد بازی می شوید و با صلابت خود نبرد خواهید کرد و شیطانی که باید با آن نبرد کنید، همان تیسترو نام دارد. هدف اصلی شما نجات دنیا می باشد که برای آن باید از کریستال روشنایی محافظت کنید و از این طریق با تیستو نبرد کرده و آن را نابود کنید. برای محافظت از کریستال روشنایی باید از کریستال های خود استفاده کنید و در این راه به عبارتی از دارایی های خود قربانی کنید.

Tiestru PC-OUTLAWS

 

Tiestru screenshots pc cover دانلود بازی Tiestru برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Tiestru برای PC ,



دانلود بازی کم حجم و مولتی پلیر Counter-Strike 2D
نوشته شده در یک شنبه 9 ارديبهشت 1394
بازدید : 725
نویسنده : آرش حسین زاده
سه شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۳
187 بازدید
۲دیدگاه
نوشته:shayan

cs2d 1 دانلود بازی کم حجم و مولتی پلیر Counter Strike 2D

Counter-Strike 2D یک نسخه دوبعدی از نمای بالای بازی کانتر استرایک است که شباهت های بسیاری به نسخه اصلی بازی دارد. در این بازی سعی شده تمامی سلاح ها و نقشه های نسخه سه بعدی بازی شبیه سازی شود . نکته جالب در این بازی وجود تعداد زیادی سرور آنلاین است که شما هر وقت که مایل بودید میتوانید به راحتی وارد بازی شوید و با دیگران به رقابت بپردازید ، بازیکنان زیادی در هر لحظه در حال انجام این بازی هستند که بسیازی ار آنها به صورت حرفه ای بازی را دنبال میکنند. امکان بازی با Bot ها به صورت آفلاین هم وجود دارد . این بازی به راحتی رو همه سیستم عامل ها از جمله ویندوز ۸ قابلیت اجرا شدن را دارد و به راحتی رو سیستم های قدیمی هم اجرا میشود ، در ادامه لینک دانلود بازی و تصاویر محیط بازی کانتر دو بعدی قرار داده شده.

بازی از مد های زیر پشتیبانی میکند:

Standard (normal Counter-Strike)
Deathmatch
Team Deathmatch
Construction
Zombies!

برخی از اهداف بازی ها در مد های مختلف:

DE: bomb defuse (Standard)
CS: hostage rescue (Standard)
AS: VIP assassination (Standard)
CTF: capture the flag (Team Deathmatch / Construction)
DOM: domination (Team Deathmatch / Construction)

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کم حجم و مولتی پلیر Counter-Strike 2D ,



بازدید : 510
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نسخه فشرده و کم حجم Crysis 3 با آخرین بروزرسانی و محتویات نسخه Deluxe Edition

Crysis 3 ادامه سری معروف و پرطرفدار شوتر Crytek است ، بازی در سال ۲۰۴۷ اتفاق میافتد و شما نقش Prophet را برعهده خواهید داشت.سال ها از اتفاقات Crysis 2 گذشته و جهان به بدترین وضع ممکن رسیده و هر آن چه روزگاری از زیبایی های جهان به شمار میرفت حالا تبدیل به خرابه ای شده ,  تهدید گونه هایی بیگانه ای از موجودات با نام Ceph که همچنان به رشد قوی خود می تازد و در این بین شرکت بزرگی با نام CELL از این فرصت نهایت استفاده را برده و کنترل تمامی قدرت های کره خاکی را از آن خود کرده است و بردگی تنها راه برای زنده ماندن می باشد. اما امید ها کاملا از میان نرفته است و در این بین فردی با نام Prophet با Nanosuit قدرت مند خود ، تنها امید بشریت می باشد. در اوایل بازی نیز یک گروه از شورشیان با آگاهی به توانایی های فوق العاده پرافت از او برای نابودی CELL و نجات انسان ها دعوت به عمل می آورند و حال هدف اصلی شما این است : CELL را نابود کن .

Crysis 3 Digital Deluxe Edition دانلود نسخه فشرده Crysis 3 Deluxe Edition   همراه با آخرین آپدیت


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه فشرده Crysis 3 Deluxe Edition – همراه با آخرین آپدیت ,



دانلود بازی Metro Last Light Redux برای PC
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393
بازدید : 389
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود بازی Metro Last Light Redux برای PC

6,675 بازدید

نسخه جدید Redux بازی مترو ۲۰۳۳ شامل ویژگی های جدیدی می باشد. در این نسخه از بازی، گرافیک های بصری بازی بازسازی شده، فریم ریت بازی به ۶۰ افزایش پیدا کرده و اجزاء و ویژگی های بازی بهبود چشمگیری داشته است. نسخه Redux بازی، چیزی بیشتر از آپدیت یک بازی به نسخه HD می باشد! داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.

Metro: Last Light Redux PC-FLT

 

Metro Last Light Redux pc cover small دانلود بازی Metro Last Light Redux برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Metro Last Light Redux برای PC ,



بازدید : 508
نویسنده : آرش حسین زاده

مدال افتخار ( Medal of Honor ) که به اختصار (MoH) نیز نامیده می شود نام یک سری بازی ویدیویی موفق و محبوب در سبک اکشن اول شخص مرتبط با وقایع جنگ جهانی دوم است ( البته سری جدید این سری که از سال ۲۰۱۰ میلادی عرضه شد به جنگ های مدرن می پردازد ). سری برادران در ارتش از این بازی الگوبرداری کرد . تاکنون سیزده قسمت از سری مدال افتخار برای سیستم های مختلف بازی و همچنین ویندوز عرضه شده است . کارگردانی دو قسمت اول این مجمموعه برعهده استیون اسپیلبرگ بوده است . برای شما علاقه مندان به اینر سری از بازی های ، تمامی نسخه های منتشر شده PC این را به صورت رایگان آماده کرده ایم که در ادامه می توانید لیست آن ها را مشاهده نمایید .

 

Medal of Honor: Anthology (2002-2012) PC

 

Medal of Honor Anthology دانلود مجموعه بازی های مدال افتخار   Medal of Honor: Anthology 2002 2012

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , استراتژیک , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه بازی های مدال افتخار – Medal of Honor: Anthology 2002-2012 ,



دانلود بازی Victory At Sea برای PC
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 475
نویسنده : آرش حسین زاده

شما را به اقیانوس های آرام ، اطلس و دریای مدیترانه می برد ، جاهایی که بهترین مکان برای نبرد کشتی ها و ناوشکن های جنگی می باشند . سبک این بازی استراتژیکی می باشد که داستان آن در طول جنگ جهانی دوم رخ می دهد . وظیفه ی شما نابود سازی هرگونه وسیله ای است که مزاحم شما شود! برای این کار از بمب های ناوشکن های مختلف استفاده خواهید کرد . حمله به شما از هوا و زمین خواهد بود و در صورت آسیب ، بخش های آسیب دیده در کشتی شما قابل مشاهده خواهند بود . در ادامه می توانید تصاویری از محبط بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید .

 

Victory At Sea-CODEX

 

Victory At Sea دانلود بازی Victory At Sea برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , استراتژیک , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Victory At Sea برای PC ,



دانلود بازی Risen 3 Titan Lords برای PC
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 487
نویسنده : آرش حسین زاده

این بازی در سبک بازی های نقش آفرینی اکشن می باشد که در ادامه نسخه دوم آن به وقوع می پیوندد. در نسخه ی سوم این بازی به حوادث مربوط به قرون وسطی که در قسمت اول این بازی نقش بسته بود، دوباره خواهیم پرداخت و خبری از زنده کردن خاطرات نسخه دوم از لحاظ ساختار گرافیکی بازی وجود نخواهد داشت و تنها از موضوع نسخه دوم بهره می بریم. شخصیت اصلی بازی که توسط خدایان یونان تحریم شده و خستگی نبردهای تایتان را بر دوش دارد، حال دوباره مشکل جدیدی برای آن از خاک رویانده می شود. یک جنگجوی جوان از سایه ها به او حمله می کند و روح او را مورد هجوم قرار می دهد. حال ما می خواهیم روح گمشده ی خود را پیدا کنیم. روحی که باعث شده است تمامی دنیا غرق در سیاهی و مصیبت شود. برای کمک، ما باید Mage را پیدا کنیم که به آن طوفان جزیره نیز گفته می شود! حال این Mage توسط نگهبانانی افسانه ای مورد محافظت قرار دارد و در این نسخه از بازی برای دستیابی به نیروی جادویی Mage به نبرد می پردازیم.

Risen 3 Titan Lords PC-FLT

 

Risen 3 Titan Lords pc cover small دانلود بازی Risen 3 Titan Lords برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Risen 3 Titan Lords برای PC ,



دانلود بازی Kings Bounty Dark Side برای PC
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 657
نویسنده : آرش حسین زاده

وقت آن رسیده که در سفر تاریکی همراه شوید و با تینا و سایر شخصیت های بازی به بخشی اسرارآمیز از دنیا که تابحال توسط هیچ غارتگری دیده نشده است سفر کنید. برای اولین بار در سری بازی های King Bounty، گیمرها می توانند نژاد رهبر خود را همانند کلاس آن تعیین کنند. شما می توانید یک جنگجوی نترس از گروه اورک ها، یک رهبر و درمانگر در گروه دمونز و یا استفاده از نیروی جادویی برای ایجاد ترس در گروه خون آشام ها شرکت کنید. شوالیه های انسانی به سرزمین آستریکس ها حمله کرده اند و یک دمونز جوان به نام نائولینی هنوز در غم از دست دادن پدرش است و تمام تمرکز وی بر این است که بتواند انتقام پدرش را بگیرد.

King's Bounty Dark Side PC-CODEX

 

Kings Bounty Dark Side pc cover دانلود بازی Kings Bounty Dark Side برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Kings Bounty Dark Side برای PC ,



دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 735
نویسنده : آرش حسین زاده

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III PC-FTS

Sniper Elite III PC-RELOADED added!

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت و دی ال سی جدید بازی Update v1.06 Include DLC-RELOADED اضافه شد|

 

Sniper Elite III pc cover small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ویندوز8 , ویندوز7 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC ,



صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد