پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود بازی Blue Estate برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 20 فروردين 1394
بازدید : 456
نویسنده : آرش حسین زاده

  این بازی جذاب بر اساس Comic های آقای Viktor Kalvachev ساخته شده است و داستان و گیم پلی بازی بر اساس تمام روایت های این کامیک اتفاق می افتد. داستان بازی حول فردی به نام Tony Luciano میچرخد. او یک فرد خشن، جنگجو، دیوانه و بی باک است. او جزو خانواده ی رئیس کل مافیای ایتالیا با نام LA میباشد و همچنین در گروه کلارنس نیز عضو بوده. همچنین او در نیرهای دریایی نیز کار میکرده و این نشان دهنده از یک فرد باهوش و زرنگ میباشد. در روزی یکی از بهترین رقصنده های شخصیت بازی که Popz نام داشت، توسط دشمنان شما دزدیده میشود و به مرگ محکوم میشود. حال شما باید با نفوذ به این باند و سپس از داخل خراب کردن آن ها یکی از بهترین دوستان خود را نجات دهید.

Blue Estate PC-CODEX

 

Blue Estate pc cover دانلود بازی Blue Estate برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Blue Estate, دانلود از سرور ایران Blue Estate CODEX, دانلود بازی Blue Estate, دانلود بازی اکشن 2015, دانلود رایگانBlue Estate CODEX, دانلود مستقیم Blue Estate, دانلود مستقیم بازی اکشن جدید ,



بازدید : 1221
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود بازی مسابقات ماشین آلات کشاورزی برای کامپیوتر Farm Machines Championships 2014

Farm Machines Championships 2014 نام بازی نسبتا کم حجم ساخته شده توسط استودیو PlayWay S.A که در سبک مسابقه ای و شبیه سازی در دسامبر 2014 برای پلفتروم PC عرضه شده است.

مرحله نهایی مسابقات ماشین آلات کشاورزی با مشاین های غول پیکر ، زمین های جدید و برند جدید دوباره بازگشته است. آیا شما خود را به عنوان سریع ترین ، دقیق ترین و زرنگترین کشاوز میدان می دانید؟ پس زمان ، زمان تست شماست! فرمان کمباین ها و تراکتورهای غول پیکر در دست شماست. شما در این بازی با 40 مرحله روبرو می شوید. وظیفه شما در این بازی مسابقه با سایر کشاورزان توسط ماشین های ارائه شده که 12 برند معروف می باشد ، است. در هر مرحله شما با کسب امتیاز می توانید ماشین خود را تقویت نمایید. علاوه بر تقویت ماشیت می توانید ظاهر ماشین خودتان را با تغییر شای ها و رنگ ان کاملا شخصی و زیبا کنید.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,



بازدید : 2049
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود بازی شهر سازی برای کامپیوتر Cities Skylines

Cities Skylines نام یک بازی در سبک شبیه سازی می باشد که توسط استودیو بازی سازی Colossal Order برای Pc عرضه شده است. در این بازی شما می توانید شهر خودتان را بسازید و آن را مدیریت کنید.  البته در ابتدای راه شما درگیر مشکلاتی نظیر گیر دادن شهرداری ها به منطقه مسکونی ، تجاری و سنعتی می باشید که البته این محدودیت ها دائمی نیست و شما با ظاهر شدن آپشن ها می توانید شهر خودتان را گسترش داده و ان را تبدیل به کلان شهر کنید.

شما می توانید هر منطقه از شهر خودتان را برای کار خاصی تخصیص دهید و به راحتی قادر به ایجاد مدرسه ، بیمارستان ، پارک ، باغ وحش ، کوچه ، خیابان ، محله روخانه و .... خواهید بود. با بوجود اوردن آپشن هایی که یک شهر نیاز دارد آن به به یک شهر واقعی تبدیل کنید و از آن لذت ببرید. همچنین برای زیبایی بیشتر می توانید به شهر خودتان توربین های بادی و آبی اضافی کنید ، همچنین قادر به اضافه کردن جمعیت به شهر خودتان می باشید ، برای حل مشکلات شهری می توانید یک اداره پلیش به آن اضافه کنید و شروع زندگی و سر و صدا را در شهر ساخته شده خودتاان حس کنید !


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , استراتژیک , ,



بازدید : 1200
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود بازی شبیه ساز قطار و راه آهن برای کامپیوتر Train Fever USA

Train Fever USA نام بازی جدید و شبیه سازی قدرتمند برای کسب و کار و کسب در امد از قطار و راه آهن می باشد. شما باید کسب در آمد کنید و هزینه های مربوط به قطار و راه آهن را تامین نمایید. داستان بازی در سال 1850 میلاید رخ می دهد البته با این تفاوت که دنیای قطار و راه اهن پیشرفت شگرفی داشته است.

شما در این بازی مدیریت یکی از قدرتمندترین و سنگین ترین شرکت های حمل و نقل را بر عهده خواهید داشت. شما باید زیرساخت های مختلف برای ایستگاههای راه آهن و ریل های قطار را تامین نمایید. باید به خرید وسای نقیله و یافتن نیاز های مردم بپردازید و خط اهن را گسترش دهید.

در طول بازی شما با روستاها ، مناظر طبیعی و جنگل های مختلفی روبرو می شوید ، آزادی عمل کامل برای استفاده از امکانات بازی در اختیار دارید و گرافیک بازی کاملا سه بعدی و به صورت حیرت آوری طراحی شده است. در این بازی شما بیش از 150 ابزار و ماشین الات مختلف برای پیشبرد اهداف در اختیار خواهید داشت.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,



دانلود بازی Game of Thrones Episode 3 برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 5 فروردين 1394
بازدید : 457
نویسنده : آرش حسین زاده

وقتی که وارد بازی تاج و تخت شدی، تو می بری یا می میری، میانه ای وجود ندارد. این جمله ی سرسی (Cersei) یکی از شخصیت های داستان های جورج مارتین و نغمه ی آتش و یخ است. اگر طرفدار مجموعه سریال های این مجموعه باشید، معنی جمله ی بالا را درک می کنید. ولی چه می شود، اگر بازی های سریالی Game of Thrones را بازی کنید؟ حس کردن یک بازی تاج و تخت، شاید چالش اصلی سازندگان بود و احتمالا برای همین هم از طرز روایت و انتخاب داستان ها و شخصیت ها، درست مانند سریال ها (که امتحان خود را پس داده) استفاده شد. داستان بازی ماجراهای چند شخصیت مختلف، بسیار دور از هم و البته مرتبط به هم را نشان می دهد و مانند چیزی که توقع داشتیم، قرار است قسمت به قسمت، با تمام شخصیت ها جلو برویم. در این میان، بر اثر اتفاقات بعضی از شخصیت ها کم می شوند و یا شخصیت های جدیدی به داستان اضافه می شوند. شباهت این چنینی داستان، مانند این است که انگار، این بازی از روی سریال های تلویزیونی ساخته شده و نه از خود کتاب، با این تفاوت که این بار، اتفاق های مهم را شما رقم می زنید و این قدرت شماست که بر داستان تاثیر می گذارد.

Game of Thrones Episode 3 PC-FLT

|قسمت سوم به صورت جداگانه Episode.3_Only به پست اضافه شد|

 

http://86bb71d19d3bcb79effc-d9e6924a0395cb1b5b9f03b7640d26eb.r91.cf1.rackcdn.com/wp-content/uploads/2014/12/telltale-game-of-thrones-episode-2-release-date-646x325.jpg

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Game of Thrones Episode 3, دانلود از سرور ایران Game of Thrones Episode 3, دانلود بازی Game of Thrones Episode 3 FLT, دانلود تمامی قسمت های بازی Game of Thrones, دانلود رایگان اپیزود سوم بازی Game of Thrones Episode 3, دانلود فقط قسمت سوم بازی Game of Thrones, دانلود قسمت سوم بازی Game of Thrones, دانلود مستقیم Episode 3 Only بازی Game of Thrones, دانلود مستقیم Game of Thrones Episode 3, دانلود مستقیم بازی Game of Thrones Episode 3, دانلود کرک سالم FLT بازی Game of Thrones Episode 3 ,



بسته گلچین 94
نوشته شده در سه شنبه 4 فروردين 1394
بازدید : 245
نویسنده : آرش حسین زاده

coming soon


:: موضوعات مرتبط: بسته های گلچین , گلچین 94 , ,



بازدید : 510
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نسخه فشرده و کم حجم Crysis 3 با آخرین بروزرسانی و محتویات نسخه Deluxe Edition

Crysis 3 ادامه سری معروف و پرطرفدار شوتر Crytek است ، بازی در سال ۲۰۴۷ اتفاق میافتد و شما نقش Prophet را برعهده خواهید داشت.سال ها از اتفاقات Crysis 2 گذشته و جهان به بدترین وضع ممکن رسیده و هر آن چه روزگاری از زیبایی های جهان به شمار میرفت حالا تبدیل به خرابه ای شده ,  تهدید گونه هایی بیگانه ای از موجودات با نام Ceph که همچنان به رشد قوی خود می تازد و در این بین شرکت بزرگی با نام CELL از این فرصت نهایت استفاده را برده و کنترل تمامی قدرت های کره خاکی را از آن خود کرده است و بردگی تنها راه برای زنده ماندن می باشد. اما امید ها کاملا از میان نرفته است و در این بین فردی با نام Prophet با Nanosuit قدرت مند خود ، تنها امید بشریت می باشد. در اوایل بازی نیز یک گروه از شورشیان با آگاهی به توانایی های فوق العاده پرافت از او برای نابودی CELL و نجات انسان ها دعوت به عمل می آورند و حال هدف اصلی شما این است : CELL را نابود کن .

Crysis 3 Digital Deluxe Edition دانلود نسخه فشرده Crysis 3 Deluxe Edition   همراه با آخرین آپدیت


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه فشرده Crysis 3 Deluxe Edition – همراه با آخرین آپدیت ,