پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود ویندوز ۱۱ – Windows 11 Build 22000.132 Insider Preview
نوشته شده در شنبه 23 مرداد 1400
بازدید : 367
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود-ویندوز-11

بالاخره و بعد از مدت‌ها نسخه جدیدی از سیستم عامل ویندوز ارائه شده و بخش اعظمی از تغییرات آن، مربوط به رابط کاربری خواهد بود. طی روزهای آینده، مایکروسافت قرار است که از جدیدترین نسخه ویندوز خود با اسم رمز Sun Valley رونمایی کند. بخش قابل توجهی از تغییرات UX این ویندوز، از پوسته ویندوز ۱۰X الهام گرفته است و درواقع، نسخه ۱۰X راهی بازار نخواهد شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، طی هفته‌های گذشته، اطلاعات جدیدی از ویندوز ۱۱ فاش شده و طرفداران توانستند نگاهی به رابط کاربری آن بیندازند. Windows 11 از طراحی کاملا جدیدی برخوردار خواهد بود. مایکروسافت طراحی جدید و جذابی برای آن تدارک دیده است و مدت‌ها بود که با اسم رمز Sun Valley در حال طراحی و اماده سازی آن بود.


:: برچسب‌ها: دانلود Windows 11, دانلود آخرین نسخه ویندوز 11, دانلود رایگان ویندوز 11, دانلود مستقیم Windows 11, دانلود نسخه استاندارد ویندوز 11, دانلود نسخه کرک شده ویندوز 11, دانلود ورژن جدید ویندوز 11, دانلود ویندوز 11, دانلود ویندوز 11 با لینک مستقیم, نرم افزار کاربردی ,



بازدید : 379
نویسنده : آرش حسین زاده

کلاب هاوس (Clubhouse) شبکه اجتماعی محبوبی است که اخیرا مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. در این شبکه، اعضای آن با یکدیگر به‌صورت صوتی به گفتگو پرداخته و در گروه‌ها و روم‌های متخلف به صحبت‌های همدیگر گوش می‌کنند. هر فرد در آن یک کانال داشته و می‌تواند افراد دیگر را نیز به برنامه دعوت کند. این برنامه در ابتدا برای سیستم‌عامل iOS ارائه شده بود و بعد از طی کردن نسخه‌های غیررسمی برای اندروید، هم اکنون به‌صورت رسمی می‌توانید از آن روی گوشی‌های اندروید نیز استفاده کنید.

دانلود-کلاب-هاوس


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Clubhouse برای اندروید, دانلود Clubhouse نسخه اندروید, دانلود رایگان Clubhouse برای اندروید, دانلود رایگان کلاب هاوس, دانلود کلاب هاوس, دانلود کلاب هاوس برای اندروید, دانلود مستقیم کلاب هاوس, دانلود نرم افزار اندروید کلاب هاوس, دانلود نرم افزار موبایل کلاب هاوس, دانلود نسخه اندروید کلاب هاوس ,