پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




بازدید : 877
نویسنده : آرش حسین زاده

نرم افزاری برای دانلود ویدئو ها و فیلم های آنلاین از بیش از ۴۰ سایت مختلف است .در این نرم افزار تنها با یک کلیک ساده قادرید تا هر ویدئویی را که بر روی مرورگرهای IE ، Firefox یا Chrome قابل پخش است دانلود نمایید. این نرم افزار همچنین قادر به تبدیل تمامی ویدئوهای دانلود شده و با تمامی فرمت ها موجو است.این نرم افزار علاوه بر امکان دانلود فیلم ها از سایت هایی مثل یوتیوب، فیس بوک و … توانایی تبدیل فرمت و ذخیره فیلم ها با فرمت دلخواه و صدای کلیپ را به صورت یک mp3 مجزا ذخیره نماید را نیز دارد.

 

Wondershare%20AllMyTube%204.3.3.0 نرم افزار دانلود از سایت های اشتراک گذاری ویدئو Wondershare AllMyTube 4.3.3.0

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,



بازدید : 583
نویسنده : آرش حسین زاده

نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل میکند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا ۵۵۰ مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود ۳۵ مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation نیست

Virtualbox downloadha.com استفاده همزمان چندين سيستم عامل بر روي يك سيستم عامل با Virtual Box 3.0.4


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,



Accessory Software Share Stuff 1.6 – اشتراک گذاری عکس
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394
بازدید : 560
نویسنده : آرش حسین زاده

Accessory-Software-Share-Stuff

Accessory Software Share Stuff 1.6 برنامه ای جالب و کاربردی در زمینه ی به اشتراک گذاشتن عکس با Google Photo و flickr می‌باشدو با استفاده از این برنامه امکان آپلود رسانه‌هایتان را  به یوتیوب،آپلود و دانلود عکس‌ها به همراه توصیف، برچسب‌ها و مکان‌های بین به Share Stuff و Google Photos و یا Yahoo flickr را خواهید داشت. Share Stuff قابلیت اپلود فایل‌های چند رسانه را به اکانت  یوتیوب تان به همراه شرح و رتبه یندی  ارسال می‌شود. یکی از قابلیت‌های اصلی این برنامه ارائه یک راه آسان برای انتقال آلبوم‌های عکس، به همراه توصیفات انها، از Photo Snap و File Viewer Express به خدمات عکس ان لاین Google Photos و فلیکر یاهو می‌باشد. اطلاعات همچون توضیحات عکس، برچسب‌ها، و مکان‌های انها، می‌توان از طریق Share Stuff بدون طور مستقیم از طریق خدمات وب سایت به روز نمود. این  ویزگی به شما امکان  حرکت سریع بین عکس و آلبوم‌های عکس مختلف را می‌دهد. Accessory Software Share Stuff برنامه ای است که  یک رابط سریع و آسان را در اختیارتان به منظور  انتخاب و ذخیره ی عکس‌های تان درخدمات ابر گوگل و  یاهو قرار می‌دهد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,



بازدید : 389
نویسنده : آرش حسین زاده

با برنامه Connectify Pro به راحتی هر چه تمام تر می توانید از نرم افزارهای روتر استفاده کنید، این نرم افزار تحت سیستم عامل ویندوز ساخت و پرداخته شده است. کاربران این نرم افزار کارآمد میتوانند از شبکه های بی سیم به صورت ایمن هر نوع اتصال به اینترنت به طور مثال: مودم های کابلی، کارت های سلولی، حتی یک شبکه Wi-Fi دیگر که اینترنت خود را از آن میگیرید میتوانید به صورت Wi-Fi با دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها و سیستم های بازی را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارند.

 

Connectify%20Hotspot%202015.0.5.34877 نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت Connectify Hotspot 2015.0.5.34877

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 527
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نرم افزار ضبط تماس های صوتی و تصویری اسکایپ

Netralia VodBurner 1.1

 

 

نرم افزار ضبط تماس های صوتی و تصویری اسکایپ - Netralia VodBurner 1.1

 

 

همانطور که میدانید نرم افزار اسکایپ امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری از طریق اینترنت را فراهم میکند. یعنی کاربرانی که نرم افزار اسکایپ را نصب و در آن ثبت نام کرده باشند میتوانند با یکدیگر تماس برقرار کنند. در این نرم افزار ارتباط صوتی از طریق میکروفن و ارتباط تصویری از طریق وبکم امکان پذیر است.

 

اگر شما از کاربران اسکایپ باشید شاید دوست داشته باشید تماس های صوتی و تصویری خود را ضبط کنید. در این صورت میتوانید از نرم افزارهایی که مخصوص این کار هستند استفاده کنید.

 

نرم افزار Netralia VodBurner یکی از بهترین نرم افزارها برای ضبط مکالمات صوتی و تصویری Skype است.

 

در حالی که هیچ کدام از نرم افزارهای فیلم برداری از صفحه نمایش امکان ضبط از اسکایپ را ندارند، نرم افزار Netralia VodBurner میتواند مکالمات تصویری شما را در اسکایپ به صورت کامل فیلم برداری و ذخیره کند.

 

در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های این نرم افزار آشنا شوید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار ضبط تماس های صوتی و تصویری اسکایپ - Netralia VodBurner 1 , 1 ,



بازدید : 14833
نویسنده : آرش حسین زاده

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

با توجه سلام:شما می توانید این برنامه را بدون محدودیت استفاده کنید این برنامه هیچ رمزی ندارد و با نسخه هایی که می توانید در وبسایت یا وبلاگ ها پیدا کنید فرق دارد بازدید کننده محترم در صورت خرابی لینک به ما گزارش دهید

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , مسنجر , گرافیک , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , موبایل اندروید , بازی اندروید , بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار hack tool clash of clans بدون مدت زمان امتحان کنید تا رمز دار نشده است ,



مدیریت سایت!توجه
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1389
بازدید : 1101
نویسنده : آرش حسین زاده

سلام دوست عزیز از بازدید های شما متشکریم شما می توانید در ایمیل ما در خواست برنامه بازی و هر چه را که می خواهید بدهید شما می توانید با نظر دادن ویا بازدید رضایت خود را از سایت ما اعلام نمایید

باتشکر:مدیدریت سایت

چشمک


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , مسنجر , گرافیک , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , موبایل اندروید , بازی اندروید , بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , بازی کنسول , psp , دانستنیها , ساخت وساز , زندگی نامه , ایا می دانید , در مورد...چی می دانید , فوتبال , کلیپ , بازی ها و نتایج , لیگ ها , ,



بازدید : 618
نویسنده : آرش حسین زاده

 

دانلود نرم افزار ورود همزمان چند آی دی در یاهو مسنجر Yahoo Multi Messenger v2.0

.

Yahoo Multi Messenger v2.0

.

احتمالا شما هم با مشکل ورود تک کاربره به یاهو مسنجر مواجه شده اید . اگر دوست دارید با تعداد بیشتری از آیدی های یاهوی خود به محیط یاهو مسنجر وارد شوید ؛ می توانید از نرم افزار Yahoo Multi Messenger استفاده کنید . این نرم افزار امکان ورود به محیط چت و اد لیست شما را با تعداد زیاد آیدی فراهم می کند . با نرم افزار Y! Multi Messenger می توانید نرم افزار Yahoo Messenger را بیشتر از یک بار اجرا کنید. به طوری که می توانید هم زمان با دو یا بیشتر از یک آی دی Sign In کنید.

پس از اجرای نرم افزار می توانید برنامه را روی حالت فعال بگذارید تا بتوانید نرم افزار یاهو را چندین بار باز کنید و برای غیر فعال کردن این ویژگی کافی است نرم افزار مولتی مسنجر را دوباره باز نموده و آنرا غیر فعال کنید . همچنین توسط این برنامه می توانید تبلیغات مسنجر یاهو را حذف کنید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ورود همزمان چند آی دی در یاهو مسنجر Yahoo Multi Messenger v2 , 0 ,



بازدید : 749
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود ooVoo 3.6.0.23 Final   نرم افزار اوو برای کامپیوتر

 

دانلود ooVoo

دانلود نرم افزار اوو برای کامپیوتر

 

ooVoo  مسنجر حرفه ای با قابلیت چت صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار ooVoo مسنجری است که به ارائه خدمات تلفن تصویری و صوتی و یا پیام رسان فوری است که توسط شرکت ooVoo LLC برای سیستم عامل های ویندوز ، آندروید ، مک OCX و … ساخته شده است. این شرکت تا به تاریخ سپتامبر 2012 بالغ بر 56 میلیون کاربر در سراسر جهان داشته است که به گفته خود شرکت هر روز 100 هزار نفر به تعداد کاربران آن افزوده می شود .

بیشتر استفاده کنندگان از مسنجر ooVoo  تلفن همراه تشکیل می شود . لازم به ذکر است بعضی قابلیت های این نرم فزار پولی می باشد که هیچ ربطی به کرک و … ندارد . از قابلیت و امکانات برنامه ooVoo می توان به ارتباط صوتی ، تصویری ، متنی و چت متنی همزمان با 12 نفر ، امکان Import کردن ID از طریق مسنجر ها و یا شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک  . البته قابلیت ها برنامه اوو  به اینجا ختم نمی شود . شما نیز عضو این مسنجر شده  تا به جمع دیگر دوستانتان بپیوندید .


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ooVoo 3 , 6 , 0 , 23 Final – نرم افزار اوو برای کامپیوتر ,



ارتباط با ما
نوشته شده در جمعه 24 مرداد 1389
بازدید : 654
نویسنده : آرش حسین زاده

برای ارتباط با ما  ونظر خود درباره سایت می توانید از ایمیل ما استفاده کنید اگر بازی یا برنامه ی جدیدی می خواهید می توانید برای ما ارسال کنید

ایمیل سایت:info.downloadtop30@gmail.com

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , مسنجر , گرافیک , مالتی مدیا , موبایل اندروید , بازی اندروید , بازی کامپیوتر , بازی کنسول , psp , دانستنیها , ساخت وساز , زندگی نامه , ایا می دانید , در مورد...چی می دانید , فوتبال , کلیپ , بازی ها و نتایج , لیگ ها , جام حذفی ایران 1393-1392 , اسطوره ها , ,



بازدید : 719
نویسنده : آرش حسین زاده

پس از موفقیت های فراوان نسخه های موبایل وایبر، هم اکنون نسخه ویندوز آن نیز منتشر شده است. برای کسانی که با Viber آشنایی ندارند باید گفت که با این برنامه شما قادر خواهید بود که به صورت نامحدود و ۲۴ ساعته به آشنایان پیام ارسال کنید و یا با آنها مکالمه از طریق اینترنت داشته باشید. وایبر در میان رقبای خود مانند Whatsapp و … می توان گفت بهترین بوده و از همه مهمتر کاملا رایگان می باشد. شایان ذکر است که برای استفاده از وایبر در ویندوز باید نسخه موبایل آن را در تلفن همراه خود داشته باشید چرا که کد فعال سازی به تلفن همراه شما ارسال می شود. برای فعال سازی کافیست بعد از اجرا برنامه شماره موبایل خود را همراه با کد کشور (ایران +۹۸) وارد کنید و کد نمایان شده در نسخه موبایل را در کامپیوتر وارد کنید، سپس می توانید از امکانات بی نظیر این برنامه در کامپیوترتان نیز بهره مند شوید.

 

Viber.Cover ارتباط رایگان متنی و صوتی با نرم افزار Viber v3.1.1


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , موبایل اندروید , ,
:: برچسب‌ها: ارتباط رایگان متنی و صوتی با نرم افزار برای کامپیوتر و موبایل نسخه 4 و 3 Viber ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد