پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




بهترین لول تاون هال برای غارت دارک اکسیر
نوشته شده در جمعه 26 تير 1394
بازدید : 694
نویسنده : آرش حسین زاده

یکی از سوال های پر تکرار بازیکنان، این است که بهترین لول تاون هال برای غارت دارک اکسیر چند است؟ تاون هال های 9 و 10، بهترین لول تاون هال برای غارت دارک اکسیر هستند. به دلیل اینکه در تاون هال 9 و 10، می توان مقدار زیادی نیرو در کمپ خود جای داد. همچنین می توانید اسپل های بیشتری نسبت ...


:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , آموزش کسب منابع , ترفند ها , ,



بازدید : 594
نویسنده : آرش حسین زاده

نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل میکند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا ۵۵۰ مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود ۳۵ مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation نیست

Virtualbox downloadha.com استفاده همزمان چندين سيستم عامل بر روي يك سيستم عامل با Virtual Box 3.0.4


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,



نرم افزار طراحی سایت Quick ‘n Easy Web Builder 3.0.4
نوشته شده در سه شنبه 23 تير 1394
بازدید : 605
نویسنده : آرش حسین زاده

یک نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی میباشد که با هدف طراحی و ساخت صفحات وب با ویژگیهای کامل و بدون نیاز به اضافه کردن هیچ گونه کد html می باشد. کاربرانی با دانش محدود در زمینه کد نویسی و طراحی سایت میتوانند به راحتی هرچه تمام تر و بدون درگیر شدن با کدهای html و css ، صفحات وب شخصی خود را آنگونه که دوست دارند طراحی و در اینترنت منتشر کنند.نرم افزار داری بیش از ۱۰۰ قالب که همگی قابلیت ویرایش را دارند ، می باشد. از ویژگی های نرم افزار Quick ‘n Easy Web Builder میتوان به پشتیبانی از قابلیت Drag and Drop ، افکت گذاری و اضافه کردن ویدیوهای یوتیوب ، انتشار ساده از طریق FTP ، قابلیت ایمپورت rss و … اشاره کرد.

 

Quick Easy Web Builder نرم افزار طراحی سایت Quick n Easy Web Builder 3.0.4

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , گرافیک , نرم افزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: وب ,



بهینه سازی سرعت اینترنت با PGWare Throttle 7.7.13.2015
نوشته شده در سه شنبه 23 تير 1394
بازدید : 465
نویسنده : آرش حسین زاده

Throttle نرم افزاری مفید وقدرتمند می باشد که سرعت اتصال اینترنت شما را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. این نرم افزار یکی از بهترین تنظیم کننده های مودم  موجود در بازار می باشد، که البته بصورت رایگان توسط سایت دانلودها در اختیار شما قرار داده می شود. این برنامه این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا بتوانید با سرعت بیشتری انتقال فایل از طریق اینترنت یا شبکه های محلی را انجام داده و نیز سریعتر صفحات اینترنتی را مرور نمایید، چنانچه شما یک کاربر اینترنت با استفاده از نوع اتصال Dial-Up می باشید و از قطع شدن مرتب اتاصال اینترنت ویا سرعت کم رنج می برید، با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به سرعت این مشکل را برطرف نمایید. این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL, ADSL, Cable, ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایلهای موزیک یا فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد ، با استفاده از این برنامه پایداری اتصال خود به اینترنت را افزایش داده  و از قطع شدت ارتباط اینترنت در کنار افزایش سرعت آن بهره ببرید. این برنامه سرعت دانلود و آپلود فایل های شما را افزایش داده و حتی تا آخرین میزان بیتی (پهنای باند) که مودم شما قابلیت استفاده ازآن را دارد، آنرا بهینه سازی می نماید تابهترین عملکرد ممکن رابرای شمابه ارمغان آورد. کاربری این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد و کاملا با تمامی نسخه های ویندوز سازگارمی باشد و همچنین باتمامی انواع اتصال های اینترنت اعم از Dial-up ویا ADSL و غیره سازگار می باشد. با Throttle  قادر خواهید بود تا موزیکها، فیلم ها و فایلهای خود را سریعتر از همیشه از اینترنت دانلود نموده و در صورتی که بصورت آنلاین بازی می نمایید، سرعت اجرای آن را افزایش می دهد .

 

PGWare Throttle بهینه سازی سرعت اینترنت با PGWare Throttle 7.7.13.2015

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 534
نویسنده : آرش حسین زاده

پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

..:: نسخه ویندوز و مک اضاقه شد ::..

Flash%20Player نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرها Adobe Flash Player 18.0.0.209

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: فلش پلیر ,



یک نقشه عالی فارمینگ برای TH9
نوشته شده در سه شنبه 23 تير 1394
بازدید : 1090
نویسنده : آرش حسین زاده

  MAP ARMA 2.0

ARMA 2.0 MAP

امروز من می خواهم به شما نقشه ای شگفت انگیز برای تاون هال 9 مدل فارمینگ بر اساس طرح جدید بازی کلش به شما معرفی کنم ، نام این نقشه ARMA است که به معنای سپر است و هر دشمنی که قصد تجاوز به انبارهای شما را داشته باشد دچار عذابی شدید شده و متوقف خواهد شد !

طراح این نقشه LachlanS است و این نقشه ورژن 2.0 آن است ! برای تشریح و عملکرد نقشه و طرح آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


 

:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , آموزش دفاع , ترفند ها , ,



راه های دریافت جم رایگان
نوشته شده در دو شنبه 22 تير 1394
بازدید : 672
نویسنده : آرش حسین زاده

 

free gems in coc

راه های دریافت جم (الماس ) رایگان

برای دریافت الماس یا جم رایگان راه های زیادی وجود دارد اما معمولا یا تقلبی در کار است و یا آنقدر طول میکشد که از خیرش خواهید گذشت اما ما در این پست قصد داریم سریع ترین راه های تست شده را به شما معرفی کنیم


:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , آموزش حمله , آموزش دفاع , آموزش کسب منابع , ترفند ها , حاشیه ها , ,



کینکتشم میخواهیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نوشته شده در یک شنبه 21 تير 1394
بازدید : 583
نویسنده : آرش حسین زاده

http://ultrasupernew.com/wp-content/uploads/2014/06/meet_japan_1.png


:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , حاشیه ها , ,



اولین تصویر از پشت صحنه زمین !!!
نوشته شده در یک شنبه 21 تير 1394
بازدید : 609
نویسنده : آرش حسین زاده

http://img03.deviantart.net/0357/i/2014/097/9/0/clash_of_clans_wallpaper_hd_by_notoriousking-d7ddzxk.jpg


:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , حاشیه ها , ,