پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




بازدید : 489
نویسنده : آرش حسین زاده

یک نرم افزار رایگان در زمینه دانلود فیلم های آنلاین از سایت های معروفی چون Youtube یا Googleو ذخیره آن با فرمت AVI، MPEG یا FLVبر روی سیستم شما می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدئوهای مورد علاقه خود را که لینک مستقیم آن ها پنهان شده است را دریافت نمایید که برای اینکار نیاز به هیچگونه استفاده از کد جاوایی نیست و تنها کافی است برنامه را اجرا کرده تا با استفاده از تکنولوژی خود لینک مستقیم را برای شما به نمایش درآورد. در کل می توان گفت این برنامه یک نرم افزار کم حجم، پرسرعت، کاربردی، عملگرا و قدرتمند بوده و دارای یک محیط کاربری بسیار ساده نیز می باشد.

 

save2pc Ultimate 5.39 Build 1499 نرم افزار دانلود ویدئوهای آنلاین save2pc Ultimate 5.39 Build 1499

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار دانلود ویدئوهای آنلاین save2pc Ultimate 5 , 39 Build 1499 ,



بازدید : 522
نویسنده : آرش حسین زاده

هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero.2014.Platinum.Cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15.0.10200

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15 , 0 , 10200 ,



بازدید : 483
نویسنده : آرش حسین زاده

از جمله نرم افزارهای معروف پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید فیلمهای با کیفیت DVD را در محیطی بسیار زیبا و دلنشین تماشا کنید. این برنامه ساخت کمپانی مشهور Cyberlink می باشد و در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت های مهمی که به این نسخه اضافه گردیده کنترل برنامه با استفاده از گوشی های موبایل می باشد در واقع شما با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار میتوانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید. از دیگر قابلیت هایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم مشاهده می شود، قابلیت پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد و همچنین پخش فایل ویدیویی با فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و … می باشد. در این برنامه امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد تا در بهترین شرایط و با عالی ترین کیفیت فیلم مورد نظر خود را تماشا کند به عنوان نمونه تنظیمات مربوط به سایز تصویر و افزایش کیفیت آن و همچنین تنظمیات متنوع مربوط به نمایش زیرنویس به شکل های مختلف و … این نرم افزار در حال حاضر جز پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلمهای با کیفیت DVD در سراسر جهان می باشد و دارای امکانات و کاربردهای بسیار فراوانی است.

 

PowerDVD.Ultra.v14.Cover پلیر قدرتمند و همه کاره CyberLink PowerDVD Ultra 14.0.4401 Multilingual


:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: پلیر قدرتمند و همه کاره CyberLink PowerDVD Ultra 14 , 0 , 4401 Multilingual ,



نرم افزار حرفه ای آهنگ سازی Bitwig Studio 1.0.10 Final
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 549
نویسنده : آرش حسین زاده

این نرم افزار جدید و قدرتمند که خود را رقیبی برای نرم افزارهای اف ال استودیو و کیوبیس میداند با شعار آینده ی آهنگ سازی شما اینجاست وارد رقابت با دیگر نرم افزارهای ساخت و تنظیم موزیک شده است و بنا به گفته توسعه دهندگان آن قادر است تا به سرعت به هر ایده ای که در ذهن شماست جامه عمل بپوشاند. عملیات ضبط و تنظیم صدا در این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که به طور کلی در یک جریان کاری قادر به انجام آن خواهید بود.

 

Bitwig Studio 1.0.10 Final نرم افزار حرفه ای آهنگ سازی Bitwig Studio 1.0.10 Final

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار حرفه ای آهنگ سازی Bitwig Studio 1 , 0 , 10 Final ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد