پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




بازدید : 658
نویسنده : آرش حسین زاده

 

دانلود Microsoft Windows 7 SP1 AIO July 2014 x86/x64   نسخه نهایی ویندوز 7

 

دانلود ویندوز 7

 

Microsoft Windows 7 SP1 AIO July 2014 x86/x64 ویندوز 7 یکی از بهترین نسخه های ویندوز ارائه شده توسط مایکروسافت میباشد. نسخه اصلی و پرطرفدار این ویندوز Windows 7 Ultimate میباشد که طرفداران زیاری را در سراسر دنیا از جمله در کشورمان دارا میباشد. مطابق معمول نسخه قبلی هر ماه آپدیت جدیدی بر این ویندوز ارائه می شود که شامل برطرف سازی مشکلات قبلی و ارائه ویژگی های جدیدی می شود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه ویندوز 7 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز7 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Microsoft Windows 7 SP1 AIO July 2014 x86/x64 – نسخه نهایی ویندوز 7 ,



ارتباط با ما
نوشته شده در جمعه 24 مرداد 1389
بازدید : 665
نویسنده : آرش حسین زاده

برای ارتباط با ما  ونظر خود درباره سایت می توانید از ایمیل ما استفاده کنید اگر بازی یا برنامه ی جدیدی می خواهید می توانید برای ما ارسال کنید

ایمیل سایت:info.downloadtop30@gmail.com

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , مسنجر , گرافیک , مالتی مدیا , موبایل اندروید , بازی اندروید , بازی کامپیوتر , بازی کنسول , psp , دانستنیها , ساخت وساز , زندگی نامه , ایا می دانید , در مورد...چی می دانید , فوتبال , کلیپ , بازی ها و نتایج , لیگ ها , جام حذفی ایران 1393-1392 , اسطوره ها , ,



بازدید : 625
نویسنده : آرش حسین زاده

Avira Internet Security 2014 نرم افزاری کامل است که ضمن دارا بودن تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس توانمند، امنیت کامل کاربر در جهان اینترنت را با ابزارهایی مانند دیوار آتش حفظ می کند. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت است. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ، آنتی اسپم، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس هم است که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار است که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند کاری ضروری می باشد. فایروال  یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری نموده و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود، فایروال قادر است تا آن را کنترل کند. قابلیت دیگر این نسخه پشتیبان گرفتن از اطلاعات است که می تواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه کند.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: امنیت کامل در اینترنت با Avira Internet Security 2014 14 , 0 , 1 , 759 Final ,



بازدید : 624
نویسنده : آرش حسین زاده

– عنوان محصولات امنیتی شرکت Symantec می باشند که هریک برای محافظت کامپیوتر شما در مقابل هرگونه تهدید آنلاین و یا آفلاینی طراحی شده اند . این آنتی ویروس از محبوبیت بسیار زیادی بین مخاطبان برخوردار است. نسخه ی ۲۰۱۴ این محصول با تغییرات بسیار زیادی به کاربران عرضه شده است که Symantec این نسخه را سریعترین ، قدرتمندترین و آماده ترین آنتی ویروس خود معرفی کرده است. همچنین پیش بینی شده است که این محصول به زودی جای بسیاری از آنتی ویروس ها را اشغال خواهد کرد و انتخاب بسیاری از کاربران خواهد بود. زیرا این آنتی ویروس با تمامی سیستم ها با سخت افزار قوی و ضعیف سازگاری کامل دارد و مقدار بسیار کمی از حافظه رم را جهت فعالیت خود اشغال می کند. این امر باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن میان کاربران خواهد شد. چیزی که دیگر شرکت های مشابه کمتر به آن توجه کرده اند و بیشتر آن ها محصولاتی سازگار با سیستم های قدرتمند تولید می کنند. با این نسخه از نرم افزار شما به صورت لحظه ای به روز می شوید ، در واقع هیچگاه نباید نگران به روز رسانی دیتابیس آنتی ویروس خود باشید ، زیرا برنامه به صورت خودکار به روز رسانی می شود. این بسته شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر باز هم می خواهید امنیت کامپیوتر و اطلاعات موجود بر روی آن را به طور کامل حفظ کنید ، کافی است تا از دیگر محصولات این شرکت استفاده کنید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: محصولات امنیتی نورتون Norton AntiVirus / 360 / Internet Security 2014 21 , 2 , 0 , 38 ,



دانلود نرم افزار Internet Download Manager
نوشته شده در پنج شنبه 23 مرداد 1393
بازدید : 634
نویسنده : آرش حسین زاده

 معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21.2 Final

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Internet Download Manager ,



دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ Adobe Photoshop CC 14.2
نوشته شده در پنج شنبه 23 مرداد 1393
بازدید : 653
نویسنده : آرش حسین زاده

یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

Adobe Photoshop CC 14.2 Final (LS20)

Adobe Photoshop CC دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ Adobe Photoshop CC 14.2


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ Adobe Photoshop CC 14 , 2 ,



بازدید : 789
نویسنده : آرش حسین زاده

شامل آخرین و جدیدترین پلاگین های معتبر برای نرم افزار محبوب فتوشاپ می باشد که لیست آن ها را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید .پلاگین ابزار جانبی فتوشاپ است و برای یک طراح حرفه ای پلاگین بسیار مهم است و نقش تاثیر گذاری دارد .پلاگین ها ابزارهای جانبی هستند که شرکت سازنده نرم افزار مثلا فتوشاپ به کاربران داده تا آن ها هم بتوانند در زمینه بهبود و گسترش دادن کار برنامه فعالیت داشته باشند و معمولا همه برنامه هایی که چیزی رو تولید میکنند این خاصیت رو در برنامه گنجاندند.پس هر شرکت و یا هر کسی میتونه برای برنامه مورد نظر مثل فتوشاپ پلاگین بسازه و اصولا کارهای یک پلاگین در محدوده کارکرد اون برنامه هست ولی هر پلاگین برای خودش مراحل نصب و کارکرد های جداگانه ای داره و همین طور که خیلی از نرم افزارها در انجام دادن کارهای مشخصی با هم تفاوت های چشم گیری دارند پلاگین ها و هم شامل همین مبحث هستند.

 

Photoshop Plugins Bundle دانلود کاملترین مجموعه پلاگین های فتوشاپ Photoshop Plugins Bundle 2014


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کاملترین مجموعه پلاگین های فتوشاپ Photoshop Plugins Bundle 2014 ,



دانلود نرم افزار دیکشنری
نوشته شده در پنج شنبه 23 مرداد 1393
بازدید : 661
نویسنده : آرش حسین زاده

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Dictionary .NET v6.7.5277.16208 نرم افزار دیکشنری زبان های مختلف Dictionary .NET v6.7.5277.16208

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار دیکشنری ,



بازدید : 738
نویسنده : آرش حسین زاده

پس از موفقیت های فراوان نسخه های موبایل وایبر، هم اکنون نسخه ویندوز آن نیز منتشر شده است. برای کسانی که با Viber آشنایی ندارند باید گفت که با این برنامه شما قادر خواهید بود که به صورت نامحدود و ۲۴ ساعته به آشنایان پیام ارسال کنید و یا با آنها مکالمه از طریق اینترنت داشته باشید. وایبر در میان رقبای خود مانند Whatsapp و … می توان گفت بهترین بوده و از همه مهمتر کاملا رایگان می باشد. شایان ذکر است که برای استفاده از وایبر در ویندوز باید نسخه موبایل آن را در تلفن همراه خود داشته باشید چرا که کد فعال سازی به تلفن همراه شما ارسال می شود. برای فعال سازی کافیست بعد از اجرا برنامه شماره موبایل خود را همراه با کد کشور (ایران +۹۸) وارد کنید و کد نمایان شده در نسخه موبایل را در کامپیوتر وارد کنید، سپس می توانید از امکانات بی نظیر این برنامه در کامپیوترتان نیز بهره مند شوید.

 

Viber.Cover ارتباط رایگان متنی و صوتی با نرم افزار Viber v3.1.1


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , موبایل اندروید , ,
:: برچسب‌ها: ارتباط رایگان متنی و صوتی با نرم افزار برای کامپیوتر و موبایل نسخه 4 و 3 Viber ,



نرم افزار امنیت کامل AVG Anti-Virus Pro 2014 14.0 Build 4744
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 671
نویسنده : آرش حسین زاده

نسخه رایگان نرم افزار آنتی ویروس شناخته شده ومحبوبی می باشد که با قابلیت استفاده بدون مسئولیت برای کاربران خانگی تا مدت نصب برنامه برروی سیستم همانند یک دژ مستحکم از رایانه شما در برابر انواع تهدیدهای روزافزون مانند ویروسها، تروجانها، روت کیتها، کرم های رایانه ای، نرم افزارهای جاسوسی و تبلیغاتی مزاحم، بدافزارها و غیر بصورت عالی محافظت به عمل می آورد. امکان بروزرسانی سریع دیتابیس نرم افزار آنتی ویروس بصورت Life Time درکنار ارائه سطح محافظتی بالا شناسایی تهدیدهای مختلف که استفاده میلیونها کاربردر سرتاسر جهان از این نرم افزار برای محافظت از رایانه های خود گواهی بر قدرت و قابلیت اطمینان این برنامه می باشد، از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. AVG Anti-Virus قابلیت استفاده بسیار ساده و محیط کاربری طراحی شده بصورت ساده و قابل یادگیری آسانی دارد، و مهم تر از همه سرعت سیستم شما را به هیچ عنوان کاهش نمی دهد ونیازمندی های سیستمی بسیار کمی نیز برای نصب برنامه مورد نیاز می باشد. توجه داشته باشید که این نسخه از آنتی ویروس، تنها برای استفاده فردی خانگی و غیر تجاری رایگان می باشد، بگونه ای که استفاده از آن برای سازمانها و مصارف تجاری اکیدا ممنوع می باشد. نسخه حرفه ای نرم افزار نیز دارای قابلیتهای حفاظتی و فایروال بیشتری علاوه بر ظرفیتهای نسخه رایگان می باشد.

 

AVG%20Antivirus%20Pro%202014%2014.0%20Build%204744 نرم افزار امنیت کامل AVG Anti Virus Pro 2014 14.0 Build 4744


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار امنیت کامل AVG Anti-Virus Pro 2014 14 , 0 Build 4744 ,



صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد