پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014 – آخرین نسخه ویندوز 8.1
نوشته شده در یک شنبه 26 مرداد 1393
بازدید : 690
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014   آخرین نسخه ویندوز 8.1

 

دانلود Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014

آخرین نسخه ویندوز 8.1

 

Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014 بعد از مدت ها انتظار سرانجام مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز خود را به نام Windows 8 عرضه کرد. نسخه جدید ویندوز این شرکت از قابلیت های فراوانی برخوردار است و از نظر جامعه آماری کاربران این ویندوز مشکلات عدیده ای نسخه های قبلی برطرف شده است و علاوه بر این ویژگی های بارزی نیز اضافه شده است. مایکروسافت بعد از انتشار این نسخه, نسخه جدیدی را با عنوان 8.1 منتشر کرد که مطمئنا بزرگترین تغییر آن را می توان بازگشت دکمه start ویندوز دانست که مورد انتظار بیشتر کاربران بوده است.

ویندوز 8 اصولا بر پایه فضای لمسی طرح ریزی شد که البته زیان هایی نیز به این شرکت وارد شد تا اینکه با انتشار نسخه جدید سعی در جذب این کاربران نیز شد. ویندوز 8 دارای سرعت و عملکرد بهتری نسبت به ویندوز 7 دارا می باشد و از مموری قوی تری نیز نسبت به نسخه قبلی دارای میباشد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Windows 8 , 1 AIO x86/x64 July 2014 – آخرین نسخه ویندوز 8 , 1 ,



بازدید : 638
نویسنده : آرش حسین زاده

 

دانلود نرم افزار ورود همزمان چند آی دی در یاهو مسنجر Yahoo Multi Messenger v2.0

.

Yahoo Multi Messenger v2.0

.

احتمالا شما هم با مشکل ورود تک کاربره به یاهو مسنجر مواجه شده اید . اگر دوست دارید با تعداد بیشتری از آیدی های یاهوی خود به محیط یاهو مسنجر وارد شوید ؛ می توانید از نرم افزار Yahoo Multi Messenger استفاده کنید . این نرم افزار امکان ورود به محیط چت و اد لیست شما را با تعداد زیاد آیدی فراهم می کند . با نرم افزار Y! Multi Messenger می توانید نرم افزار Yahoo Messenger را بیشتر از یک بار اجرا کنید. به طوری که می توانید هم زمان با دو یا بیشتر از یک آی دی Sign In کنید.

پس از اجرای نرم افزار می توانید برنامه را روی حالت فعال بگذارید تا بتوانید نرم افزار یاهو را چندین بار باز کنید و برای غیر فعال کردن این ویژگی کافی است نرم افزار مولتی مسنجر را دوباره باز نموده و آنرا غیر فعال کنید . همچنین توسط این برنامه می توانید تبلیغات مسنجر یاهو را حذف کنید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ورود همزمان چند آی دی در یاهو مسنجر Yahoo Multi Messenger v2 , 0 ,



بازدید : 765
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود ooVoo 3.6.0.23 Final   نرم افزار اوو برای کامپیوتر

 

دانلود ooVoo

دانلود نرم افزار اوو برای کامپیوتر

 

ooVoo  مسنجر حرفه ای با قابلیت چت صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار ooVoo مسنجری است که به ارائه خدمات تلفن تصویری و صوتی و یا پیام رسان فوری است که توسط شرکت ooVoo LLC برای سیستم عامل های ویندوز ، آندروید ، مک OCX و … ساخته شده است. این شرکت تا به تاریخ سپتامبر 2012 بالغ بر 56 میلیون کاربر در سراسر جهان داشته است که به گفته خود شرکت هر روز 100 هزار نفر به تعداد کاربران آن افزوده می شود .

بیشتر استفاده کنندگان از مسنجر ooVoo  تلفن همراه تشکیل می شود . لازم به ذکر است بعضی قابلیت های این نرم فزار پولی می باشد که هیچ ربطی به کرک و … ندارد . از قابلیت و امکانات برنامه ooVoo می توان به ارتباط صوتی ، تصویری ، متنی و چت متنی همزمان با 12 نفر ، امکان Import کردن ID از طریق مسنجر ها و یا شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک  . البته قابلیت ها برنامه اوو  به اینجا ختم نمی شود . شما نیز عضو این مسنجر شده  تا به جمع دیگر دوستانتان بپیوندید .


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ooVoo 3 , 6 , 0 , 23 Final – نرم افزار اوو برای کامپیوتر ,



بازدید : 765
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود Windows 7 Manager 4.4.6.0   بهینه سازی و مدیریت ویندوز 7

دانلود نرم افزار Windows 7 Manager

 

Windows 7 Manager 4.4.6.0 نرم افزاری که هم اکنون در این پست به شما معرفی می نماییم ، یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه ی بهینه سازی و مدیریت ویندوز می باشد که این نرم افزار مختص ویندوز 7 می باشد . پاکسازی فایل های موقت وزائد ، نمایش اطلاعات سیستم ، سفارشی سازی ویندوز ، تنظیم استارت آپ ویندوز  و … گوشه ای از امکانات نرم افزار Windows 7 Manager می باشد .

توصیه ما برای حرفه ای ها این نرم افزار می باشد . پس فرصت را از دست ندهید و هم اکنون به جمع طرفداران  نرم افزار نرم افزار Windows 7 Manager ملحق شوید . سایت یاس دانلود با افتخار نرم افزار بهینه سازی و مدیریت ویندوز 7 نرم افزار Windows 7 Manager را به تمامی کاربرانش تقدیم می نمایید . امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز7 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Windows 7 Manager 4 , 4 , 6 , 0 – بهینه سازی و مدیریت ویندوز 7 ,



بازدید : 809
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود Microsoft Toolkit 2.5 Beta 5   کامل‌ترین ابزار فعال‌سازی ویندوز و آفیس

 

 

نرم افزاری محبوب است که استفاده رایج از او فعال‌سازی سیستم عامل‌های ویندوز و بسته‌های نرم افزاری آفیس است که معمولا باید بعد از نصب آن‌ها بر روی سیستم انجام شود و همیشه تعداد زیادی از کاربران با این قضیه مشکل دارند، چون که کرک‌های زیادی در بازار موجود بوده و باعث سردر گمی کاربران می‌شوند، از این رو نیاز به یک کرک جامع و کامل برای رفع تمامی نیاز‌های کاربران نیاز می‌شود.

Microsoft Toolkit یک مجموعه ابزار مطمئن، پیشرفته و مبتکر فعال‌سازی نوین بر پایه KMS است که کاربران را از نصب هرگونه فعال ساز و ابزارهای مشابه بی‌نیاز می‌کند، این نرم افزار شامل کامل‌ترین ابزار فعال سازی از طریق KMS بوده و از تمامی نسخه‌های ویندوز و آفیس پشتیبانی می‌کند.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز7 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Microsoft Toolkit 2 , 5 Beta 5 – کامل‌ترین ابزار فعال‌سازی ویندوز و آفیس ,



بازدید : 658
نویسنده : آرش حسین زاده

 

دانلود Microsoft Windows 7 SP1 AIO July 2014 x86/x64   نسخه نهایی ویندوز 7

 

دانلود ویندوز 7

 

Microsoft Windows 7 SP1 AIO July 2014 x86/x64 ویندوز 7 یکی از بهترین نسخه های ویندوز ارائه شده توسط مایکروسافت میباشد. نسخه اصلی و پرطرفدار این ویندوز Windows 7 Ultimate میباشد که طرفداران زیاری را در سراسر دنیا از جمله در کشورمان دارا میباشد. مطابق معمول نسخه قبلی هر ماه آپدیت جدیدی بر این ویندوز ارائه می شود که شامل برطرف سازی مشکلات قبلی و ارائه ویژگی های جدیدی می شود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه ویندوز 7 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز7 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Microsoft Windows 7 SP1 AIO July 2014 x86/x64 – نسخه نهایی ویندوز 7 ,



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد