پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




بازدید : 520
نویسنده : آرش حسین زاده

مدال افتخار ( Medal of Honor ) که به اختصار (MoH) نیز نامیده می شود نام یک سری بازی ویدیویی موفق و محبوب در سبک اکشن اول شخص مرتبط با وقایع جنگ جهانی دوم است ( البته سری جدید این سری که از سال ۲۰۱۰ میلادی عرضه شد به جنگ های مدرن می پردازد ). سری برادران در ارتش از این بازی الگوبرداری کرد . تاکنون سیزده قسمت از سری مدال افتخار برای سیستم های مختلف بازی و همچنین ویندوز عرضه شده است . کارگردانی دو قسمت اول این مجمموعه برعهده استیون اسپیلبرگ بوده است . برای شما علاقه مندان به اینر سری از بازی های ، تمامی نسخه های منتشر شده PC این را به صورت رایگان آماده کرده ایم که در ادامه می توانید لیست آن ها را مشاهده نمایید .

 

Medal of Honor: Anthology (2002-2012) PC

 

Medal of Honor Anthology دانلود مجموعه بازی های مدال افتخار   Medal of Honor: Anthology 2002 2012

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , استراتژیک , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه بازی های مدال افتخار – Medal of Honor: Anthology 2002-2012 ,



دانلود بازی Victory At Sea برای PC
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 488
نویسنده : آرش حسین زاده

شما را به اقیانوس های آرام ، اطلس و دریای مدیترانه می برد ، جاهایی که بهترین مکان برای نبرد کشتی ها و ناوشکن های جنگی می باشند . سبک این بازی استراتژیکی می باشد که داستان آن در طول جنگ جهانی دوم رخ می دهد . وظیفه ی شما نابود سازی هرگونه وسیله ای است که مزاحم شما شود! برای این کار از بمب های ناوشکن های مختلف استفاده خواهید کرد . حمله به شما از هوا و زمین خواهد بود و در صورت آسیب ، بخش های آسیب دیده در کشتی شما قابل مشاهده خواهند بود . در ادامه می توانید تصاویری از محبط بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید .

 

Victory At Sea-CODEX

 

Victory At Sea دانلود بازی Victory At Sea برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , استراتژیک , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Victory At Sea برای PC ,



دانلود بازی Risen 3 Titan Lords برای PC
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 502
نویسنده : آرش حسین زاده

این بازی در سبک بازی های نقش آفرینی اکشن می باشد که در ادامه نسخه دوم آن به وقوع می پیوندد. در نسخه ی سوم این بازی به حوادث مربوط به قرون وسطی که در قسمت اول این بازی نقش بسته بود، دوباره خواهیم پرداخت و خبری از زنده کردن خاطرات نسخه دوم از لحاظ ساختار گرافیکی بازی وجود نخواهد داشت و تنها از موضوع نسخه دوم بهره می بریم. شخصیت اصلی بازی که توسط خدایان یونان تحریم شده و خستگی نبردهای تایتان را بر دوش دارد، حال دوباره مشکل جدیدی برای آن از خاک رویانده می شود. یک جنگجوی جوان از سایه ها به او حمله می کند و روح او را مورد هجوم قرار می دهد. حال ما می خواهیم روح گمشده ی خود را پیدا کنیم. روحی که باعث شده است تمامی دنیا غرق در سیاهی و مصیبت شود. برای کمک، ما باید Mage را پیدا کنیم که به آن طوفان جزیره نیز گفته می شود! حال این Mage توسط نگهبانانی افسانه ای مورد محافظت قرار دارد و در این نسخه از بازی برای دستیابی به نیروی جادویی Mage به نبرد می پردازیم.

Risen 3 Titan Lords PC-FLT

 

Risen 3 Titan Lords pc cover small دانلود بازی Risen 3 Titan Lords برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Risen 3 Titan Lords برای PC ,



دانلود بازی Kings Bounty Dark Side برای PC
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 671
نویسنده : آرش حسین زاده

وقت آن رسیده که در سفر تاریکی همراه شوید و با تینا و سایر شخصیت های بازی به بخشی اسرارآمیز از دنیا که تابحال توسط هیچ غارتگری دیده نشده است سفر کنید. برای اولین بار در سری بازی های King Bounty، گیمرها می توانند نژاد رهبر خود را همانند کلاس آن تعیین کنند. شما می توانید یک جنگجوی نترس از گروه اورک ها، یک رهبر و درمانگر در گروه دمونز و یا استفاده از نیروی جادویی برای ایجاد ترس در گروه خون آشام ها شرکت کنید. شوالیه های انسانی به سرزمین آستریکس ها حمله کرده اند و یک دمونز جوان به نام نائولینی هنوز در غم از دست دادن پدرش است و تمام تمرکز وی بر این است که بتواند انتقام پدرش را بگیرد.

King's Bounty Dark Side PC-CODEX

 

Kings Bounty Dark Side pc cover دانلود بازی Kings Bounty Dark Side برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Kings Bounty Dark Side برای PC ,



دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 752
نویسنده : آرش حسین زاده

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III PC-FTS

Sniper Elite III PC-RELOADED added!

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت و دی ال سی جدید بازی Update v1.06 Include DLC-RELOADED اضافه شد|

 

Sniper Elite III pc cover small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ویندوز8 , ویندوز7 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC ,



صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد