دانلود بازی جنون سرعت Need For Speed MostWanted 1 برای کامپیوتر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




بازدید : 1414
نویسنده : آرش حسین زاده

NFS.MostWanted1 www.Dostpersian.ir دانلود بازی جنون سرعت Need For Speed MostWanted 1 برای کامپیوتر

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Need for Speed Most Wanted 1 که توسط کمپانی مشهور و قدرتمند Electronic Arts برای کامپیوتر در سال ۲۰۰۵ منتشر شد . قطعآ اکثر کسانی که به سری بازیهای NFS علاقه مند اند این نسخه فوق العاده را می شناسند .  می توان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری Most Wanted از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است . همچنین گرافیک و صداگذاری بازی یک شاهکار محسوب میشود . وجود ماشین های مختلف به همراه تیونینگ های جالب از ویژگی های این بازی است . مانند نسخه های قبلی در این بازی شما باید مواظب پلیس باشید که شما را به خاطر سرعت زیاد تعقیب می کند . امیدواریم این بازی مورد پسند شما عزیزان واقع شود .

Download دانلود بازی جنون سرعت Need For Speed MostWanted 1 برای کامپیوتر دانلود رایگان با لینک مستقیم | لینک کمکی | حجم فایل ۴۸۲ مگابایت

key دانلود بازی جنون سرعت Need For Speed MostWanted 1 برای کامپیوتر پسورد فایل فشرده : www.dostpersian.ir

Help دانلود بازی جنون سرعت Need For Speed MostWanted 1 برای کامپیوتر راهنما : پس از دانلود فایل را توسط نرم افزار WinRar از حالت فشرده خارج کنید .



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جنون سرعت Need For Speed MostWanted برای کامپیوتر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: